30.12.2008

"BEST OF"-UL BLOGULUI PE 2008 ! (O RETROSPECTIVA A CELOR MAI BUNE ARTICOLE PERSONALE DIN ACEST AN)

La sfarsit de an,asa cum se cuvine,e timpul sa tragem linie si sa facem bilantul anului ce e pe cale sa se incheie.Nu am sa fac exceptie de la regula si mai jos am sa va prezint cateva articole personale pe care eu le consider a fi dintre cele mai reusite pe care le-am scris de-a lungul timpului pe acest blog.De fapt,acest articol se vrea a fi un "reminder" a catorva dintre intamplarile si gandurile mele din acest an si este dedicat,atat celor care vor sa revada aceste articole,cat si celor care citesc acest blog de mai putina vreme si ar vrea sa vada cate ceva din arhiva.Iata articolele in ordinea cronologica aparitiei lor pe blog si tot ceea ce trebuie sa faceti este sa dati click pe linkul afisat sub fiecare descriere a articolului cu pricina...
  • 5 aprilie 2008-"Domnul profesor si elevul (sau despre o prietenie ce are la baza dinamovismul)":

Articolul a aparut chiar in a doua zi de cand incepusem acest blog si in el vorbesc despre prietenia mea cu Mihnea de la NUOVA GUARDIA.Inca mai sunt dinamovisti care se intreaba cum de il stiu atat de bine pe Mihnea.Ei bine,acest articol va va raspunde la toate intrebarile.Uitandu-ma acum la acest articol,pot spune ca acum 8 luni de zile inca mai vorbeam de Mihnea ca si cum as fi vorbit de vreun zeu,insa,in decursul acestor luni,amicitia mea cu el s-a sudat atat de tare incat se poate spune ca acum vorbim de la egal la egal si nu mai exista nici un fel de idolatrie exagerata fata de el,pur si simplu suntem 2 prieteni buni care de-a lungul anului am dialogat,schimbat pareri,polemizat pe diverse chestiuni aproape zi de zi,si care in curand ne vor lega 3 ani de cand ne cunoastem.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/04/domnul-profesor-si-elevul-sau-despre-o.html

  • 6 iulie 2008-"N-am plecat,deci,nu ma-ntorc...":

Dupa ce facusem o pauza de aproape 3 luni de blog,in acea zi ma decisesem sa reiau treaba,de data asta definitiv,fara alte intreruperi de o asa mare durata.In acest articol recapitulez cele mai notabile evenimente din acele 3 luni,printre care si deplasarea mea facute la DINAMO-stiaoa in mai,scor 2-1,dar si clasarea pe locul 3 la concursul "SUPEREURO",clasare ce mi-a adus un castig de 500 de euro,bani care s-au dovedit decisivi in felul in care urma sa imi petrec ziua de nastere din vara...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/n-am-plecatdecinu-ma-ntorc_06.html

  • 8 iulie 2008-"Prietenii mei din Bangladesh":

E povestea unor oameni din Bangladesh care au venit in Romania pentru a munci pe bani mai multi decat in tara lor de origine si cu care m-am imprietenit datorita faptului ca de cateva zile lucrau pe strada la mine la largirea carosabilului.E inca o dovada ca ma pot imprieteni foarte usor cu oricine,indiferent de culoarea pielii sau de religia altora...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/prietenii-mei-din-bangladesh.html

  • 8 iulie 2008-"O noapte agitata (sau poveste despre cum functioneaza pe la noi justitia)...":

Ziua de 8 iulie s-a dovedit a fi una extrem de incarcata in evenimente si deosebit de solicitanta.Si stiti ce?Ca fapt divers,acea zi a fost ziua in care am implinit exact 8.000 de zile de viata (calculati toate zilele intre 14 august 1986 si 8 iulie 2008).In acea noapte,in cartier la mine s-a spart un taxi astfel ca a trebuit sa mergem la sectia de politie sa declaram spargerea,mai ales ca pagubitul era un vecin pe care-l stiam din vedere.Aceasta intamplare avea sa se finalizeze in toamna,printr-o chemare la tribunal in calitate de martor al spargerii masinii,dar am sa va prezint si acel articol mai jos.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/o-noapte-agitata-sau-poveste-despre-cum.html

  • 8 iulie 2008-"Regele (neincoronat al) bangladezilor)":

Fara discutie una dintre cele mai graitoare experiente avute in acest an este acest articol.In el explic cum practic devenisem un fel de idol pentru aceste persoane venite la munca la noi si cum ma priveau ca pe un "director".Articolul,pentru cine stie sa aprecieze o oarece doza de umor,nu va dezamagi,mai ales ca in el veti descoperi multe lucruri picante in ceea ce priveste felul in care am stiut sa ma port si sa vorbesc cu ei.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/regele-neincoronat-al-bangladezilor.html

  • 10 iulie 2008-"A.G.M.DINAMO. si bangladezii":

Ce poate iesi din incercarea de a-i face pe niste bangladezi sa spuna "FORZA DINAMO,muie stiaoa"?Bineinteles,caterinca!Cu toate astea,filmuletul pus pe Youtube cu mine pe post de invatator al notiunii de dinamovism,desi nesatisfacator din punct de vedere al imaginii proprii,a fost o reusita in ceea ce priveste scopul final:acela de a-i face pe bangladezi sa injure spurcatii!Ce repede s-a scurs jumatate de an de la acele zile...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/agmdinamo-si-bangladezii.html

  • 10 iulie 2008-"Taranul care mi-a dat prima amenda din viata mea":

Un nou articol marca proprie,in care se observa stilul personal inconfundabil de a povesti ceva din trecutul meu.Veti vedea aici si o poza cu colectia mea de amenzi,care insumeaza 42.000.000 de lei vechi si mai ales,povestea primei amenzi a mele,primita acum 4 ani.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/taranul-care-mi-dat-prima-amenda-din.html

  • 24 iulie 2008-"Decizii inconstiente luate de niste minti demente (ATENTIE!IMAGINI TULBURATOARE!)":

Nu sunt multe de spus despre acest articol.Initial stire vazuta pe site-ul celor de la PRO TV,m-am gandit sa dezvolt subiectul si sa il transform in articol personal,in care sa imi exprim oprobiul fata de avorturi.E adevarat ca privind in urma,acum nu as mai repeta experienta de a scrie despre asa ceva pe un blog dedicat in principal fotbalului,dar la acea vreme am considerat ca nu strica un articol mai "altfel".Asa cum o spune si titlul blogului,acest articol nu este recomandat celor mai sensibili dintre noi!...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/decizii-demente-luate-de-minti.html

  • 27 IULIE 2008-"Inca o dovada...":

In acea zi,in care DINAMO debuta in acest sezon,aveam posibilitatea sa merg la Bucuresti sa o iau pe mama de la aeroport,ca venea acasa dupa 8 luni de zile de cand nu o mai vazusem.Ce credeti ca am ales?Sa stau sa vad meciul lui DINAMO sau sa merg la mama?Si mai ales,motivatia deciziei mele...Cititi aici:

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/07/inca-o-dovada.html

  • 1 august 2008-"LA MULTI ANI,NUOVA GUARDIA!!!":

12 ani de la infiintarea celei mai vechi brigazi a peluzei suporterilor dinamovisti nu putea sa treaca neobservata asa ca am incercat,cat am putut,sa marchez acea zi speciala printr-un articol din punctul meu de vedere destul de reusit pentru experienta pe care o aveam pe atunci in ale blogului.De mentionat ca la acel articol insusi Mihnea mi-a trimis un comentariu!Dovada ca mai citeste si el din cand in cand cele scrise pe aici...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/la-multi-aninuova-guardia.html

  • 2 august 2008-"O viata de caine....rosu!":

Acesta a fost articolul cu numarul 100 al blogului,astfel ca am ales sa scriu un articol special,bazat si pe dorinta anterioara a cititorilor care au raspuns ca,pentru articolul cu numarul 100 sa scriu ceea ce vreau eu.Si am decis sa scriu despre viata mea de dinamovist,de la inceputuri si pana in prezent,cu bune si cu rele.Mai multe detalii puteti afla dand clik pe link-ul de mai jos:

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/o-viata-de-cainerosu.html

  • 3 august 2008-"Lovitura de gratie aplicata de ultrasii dinamovisti spurcatilor din ghencea!":

Un articol venit ca urmare a capturarii de catre dinamovisti a bannerelor brigazilor steliste "triada" si "desant",ce intr-un final aveau sa isi gaseasca sfarsitul arzand sub ochii mei,la meciul cu stiaoa din 1 noiembrie,partida la care de asemenea am fost.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/articolul-saptamaniilovitura-de-gratie.html

  • 19 august 2008-"Cel mai frumos cadou...":

Desi scris pe 19 august,acest articol face referire la modul cum mi-am petrecut cea de-a 22-a zi de nastere,aniversare ce a avut loc pe 14 august.Daca vreti sa aflati care a fost cel mai frumos cadou pe care mi l-am facut in acea zi,cititi si veti ramane inca o data uimiti de atasamentul meu fata de DINAMO!A fost una dintre cele mai frumoase zile din viata mea,asta si pentru ca am ales sa o petrec intr-un mod cu totul si cu totul deosebit!

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/cel-mai-frumos-cadou_19.html

  • 28 august 2008-"...SI CU TOATE ASTEA,TOT BAG P**A-N MORTII VOSTRI DE SPURCATI!":

Un articol scris la frustrare,in urma calificarii stelei in Champions League,in dauna lui Galatasaray...Dar pana la urma cred ca a iesit ceva frumos.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/si-cu-toate-asteatot-bag-pa-n-mortii.html

  • 2 septembrie 2008-"Cum recunosti un pseudo-suporter?":

Aveti o lista cu ce nu trebuie sa faceti daca vreti sa fiti considerati un suporter model al echipei favorite,oricare ar fi aceea.Un articol care,desi nu a primit critici directe,stiu ca a suparat destul de multa lume,dar prieteni,sa fim seriosi,sunt din astia cu gramada...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/cum-recunosti-un-pseudo-suporter.html

  • 6 septembrie 2008-"Reguli pentru eliminarea stresului si timpului pierdut pe Y!M":

De asemenea,ca si in articolul de mai sus,va prezint regulile personale in ceea ce priveste lista mea de messenger si ce nu trebuie sa faceti daca vreti sa ma aveti si sa va pastrez in lista.Pentru mine nu e nici o problema pentru ca,in medie,din 10 id-uri pe care le primesc,doar 1-2 reusesc cu adevarat sa ramana un timp mai indelungat la mine in lista,dar dupa cateva luni,si acelea risca sa fie scoase si trecute la ignore.Dovada ca in acest moment am exact 43 de id-uri in lista si vreo 650 la ignore,deci...concluzia o las asupra voastra daca credeti ca imi pierd timpul cu oricine pe messenger...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/reguli-pentru-eliminarea-stresului-si.html

  • 8 septembrie 2008-"COMUNICAT IMPORTANT!":

Regulile de baza ale blogului,principiile si definitiile lui,fara nici un fel de menajamente!

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/comunicat-important.html

  • 16 septembrie 2008-"Jurnalul zilei de 16.09.2008":

Asa cum o arata si titlul,articolul descrie desfasurarea acelei zilei,in principal al procesului la care am fost citat ca martor,in urma spargerii masinii din cartier de la mine in luna iulie.Am stat intr-o sala de judecata,am fost chemat sa depun marturie,per total m-am amuzat de tot ce vedeam in jur,iar spre seara,am vazut fantastica victorie a CFR-ului la Roma,2-1,pe Olimpico,in meciul de debut al clujenilor in Champions League.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/jurnalul-zilei-de-16092008.html

  • 5 octombrie 2008-"Nu te-am uitat,CAPITANE!":

Un vast articol dedicat lui CATALIN HILDAN,in ziua in care s-au implinit 8 ani de la disparitia sa.NO COMMENT!

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/10/nu-te-am-uitatcapitane.html

  • 7 octombrie 2008-"Inca mai evoluam?Sau...":

Din nou,inspirat dupa o stire prezentata de PRO TV,in care cativa oameni de stiinta britanici ajunsesera la concluzia ca evolutia speciei umane a ajuns in impas.Mi-am prezentat si eu punctul de vedere in articolul respectiv...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/10/inca-mai-evoluamsau.html

  • 25 octombrie 2008-"Multumit de mine insumi si de felul meu de-a fi":

Un articol personal in care spun cate ceva despre felul meu de a vedea si calcula lucrurile cu privire la tot ce se intampla in jurul meu.Merita citit de catre cei care vor sa ma cunoasca mai bine.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/10/multumit-de-mine-insumi-si-de-felul-meu.html

  • 7 noiembrie 2008-"O zi de neuitat...pacat de rezultat! (prima parte)":

Acest articol mai are doua parti si se refera la povestea deplasarii mele la meciul DINAMO-stiaoa,1-1,din 1 noiembrie.Intrucat povestea a fost foarte lunga,aceasta prima parte nu cuprinde decat partea dintre plecarea mea din Bacau si pana in jurul orei 13:00 in ziua meciului...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/o-zi-de-neuitatpacat-de-rezultat_07.html

  • 8 noiembrie 2008-"O zi de neuitat...pacat de rezultat! (partea a II-a)":

Aceasta continuare a primei parti relateaza intamplarile mele dintre orele 13:00 si 23:00,terminandu-se la cateva minute dupa incheierea meciului...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/o-zi-de-neuitatpacat-de-rezultat-partea_08.html

  • 10 noiembrie 2008-"O zi de neuitat...pacat de rezultat! (partea a III-a)":

Ultima parte,in care spun despre noaptea de dupa meci,impresiile generale in urma deplasarii la Bucuresti si concluziile finale ale aventurilor din acea zi.

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/o-zi-de-neuitatpacat-de-rezultat-partea_10.html

  • 13 noiembrie 2008-"Da,sunt curve si printre bloggeri":

Aici am criticat atitudinea unor bloggeri de a se prostitua pentru bani in fata partidelor politice,in scopul de a le vinde lor,partidelor,spatiu pe bloguri pentru bannere publicitare...Gretos!

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/dasunt-curve-si-printre-bloggeri.html

  • 17 noiembrie 2008-"Tabieturi nocturne":

Sau,mai bine spus,una din indeletnicirile mele personale pe timp de noapte.O chestie care ma ajuta sa-mi limpezesc gandurile si sa ma relaxez in liniste...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/tabieturi-nocturne.html

  • 1 decembrie 2008-"ROMANIA 90 ! (1918-2008)":

Ziua Nationala a Romaniei a fost bine marcata pe blog,cu un articol special si o atmosfera superba creata,atat fonic (imnul Romaniei s-a auzit toata ziua pe fundalul blogului) cat si coloristic,fiind afisate steagul tricolor pretutindeni...

Link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/12/romania-90-1918-2008.html

Niciun comentariu: