08.09.2008

COMUNICAT IMPORTANT!

Incerc de ceva vreme sa fac public pe blog cateva precizari asupra acestui jurnal virtual.De ceva timp imi doresc sa clarific anumite lucruri si sa mentionez notiunile de baza si principiile pe care se ghideaza acest blog.Alt moment decat cel de fata (adica luni dimineata,8 septembrie 2008,ora 4:40) nu mi-am gasit asa ca o sa va rog sa intelegeti eventualele greseli de ortografie sau unele exprimari nereusite.E o ora prea matinala (si nu,nu abia m-am trezit,ci din contra,nu am apucat inca sa ma culc,motiv pentru care),concentrarea asupra celor ce urmeaza a fi scrise si coerenta in privinta randurilor de mai jos putand si existand posibilitatea sa imi joace feste.Asadar,vreau ca fiecare dintre cei ce vor citi acest comunicat sa inteleaga si sa bage bine la cap faptul ca:


1)Acest blog a fost conceput in principiu cu un scop clar,precis si bine definit,ce nu poate fi dezvaluit aici si nici nu va fi dezvaluit vreodata din motive obiective(concluzia e ca blogul de fata nu a fost facut de dorul lelii,el urmareste ceva si pana acum merge de minune...);

2)NU imi propun sa obtin vreodata profit de pe urma blogului (dovada ca nu mi-am adaugat AdSense,nu imi vand spatiul pentru bannere publicitare si nici nu o voi face (castigurile sunt altele);

3)NU caut reclama si nu caut celebritatea prin intermediul acestui blog (dar daca aceste lucruri vor fi inevitabile nu imi va parea rau si nu le voi refuza);

4)NU doresc sa imi fac publicitate si sa promovez acest blog altfel decat prin afisarea link-ului blogului la statusul de pe messenger(spre deosebire de toti disperatii care se baga in seama pe alte bloguri,doar-doar s-or face si ei remarcati,eu las blogul sa se auto-promoveze de la sine,lasand timpul si,eventual,pe altii sa faca acest lucru,desi sincer nu imi doresc sa se mai trimita mass-uri de catre altii cu link-ul blogului meu pe messenger,asa cum s-a intamplat saptamana trecuta);

5)NU dau 2 (doi) bani vechi pe numarul de cititori si vizite,folosesc acele widget-uri pentru statistica (daca vroiam sa am un numar cat mai mare de cititori,imi faceam reclama folosind mijloacele de la punctul 4,ideea de baza e ca si daca acest blog va ramane fara cititori,el tot va continua sa fie activ!);

6)Scopul acestui blog NU este sa devina o copie fidela a DINAMOMANIA,si nici un al doilea prosport.ro,gsp.ro etc. (pentru imbecilii care nu au priceput acest lucru le spun urmatoarele:scopul acestui blog este sa adune cele mai credibile,interesante si de interes general stiri de pe site-urile sportive si sa le traspuna aici!De ce sa intri pe 4-5 site-uri de sport sa citesti toate cacaturile,zvonurile si minciunile despre DINAMO,cand poti intra aici pentru a citi doar lucrurile reale,cu adevarat importante si care sa conteze?Nu?);

7)Oricat de mult s-ar chinui unii sa ma convinga,pe fundalul acestui blog NU SE VOR AUZI NICIODATA manele! (e clar sau?...);

8)Acest blog prefera calitatea in locul cantitatii,astfel ca se merge pe principiul urmator:decat sa scriu 15 articole pe zi care nu intereseaza pe nimeni si mai mult,nici nu sunt credibile,mai degraba scriu 5 articole dar care sa fie interesante si de folos;

9)Urmandu-se principiul de la punctul 8,aceeasi regula se aplica si cititorilor:prefer 10 cititori care sa inteleaga cele scrise aici si care sa priceapa ceea ce se vrea de la acest blog,decat 100 d cititori care sa intre pe blog doar pentru ca e colorat si are multe imagini...;

10)NU accept propuneri de articole,sugestii pentru imbunatatirea blogului si pareri pentru o mai buna activitate pe acest blog din partea nimanui!!!(am muncit prea mult sa fac bogul sa arate astfel pentru a ma compromite pe mine insumi lasand orice cocalar sa imi dea mie sfaturi!);

11)NU este nici o rusine ca multe dintre articole sunt transpuse aici prin metoda copy/paste,atat timp cat esti profesionist si precizezi sursa de unde ai luat articolul (majoritatea bloggerilor fac acest lucru,si mai presus de toate,asa procedeaza si dinamovisti.ro sau dinamomania.net atunci cand preia stiri de la site-ul oficial al clubului,adica fcdinamo.ro);

12)NU scriu si nu voi scrie niciodata ce vor altii,ci ceea ce vreau eu! (de ce nu va faceti propriul vostru blog in care sa va expuneti toate ineptiile si visele tampite?);

13)NU sunt platit pentru a face ceea ce fac pe acest blog (si asa cum am spus,nici nu intentionez vreodata sa scot profit de pe urma lui),dar faptul ca sunt zile la rand in care imi petrec cateva ore bune incercand sa va aduc la cunostinta unele lucruri legate de DINAMO,cred ca efortul meu merita o oarece apreciere,nu atat sa imi confirmati acest lucru,cat sa stiti asta in propria voastra gandire;

14)http://agmdinamo48.blogspot.com/ si,deci,A.G.M.DINAMO.'s blog reprezinta singurul meu blog.Orice viitor si/sau eventual blog care sa aiba caracteristicile sau nick-name-ul meu in componenta acelui blog fara ca eu sa anunt ca sunt implicat in acel proiect,reprezinta o copie grosolana,un fals ordinar si o nesimtire fara margini (de altfel mi-as dori ca nick-name-ul sa nu imi mai fie folosit de catre persoane care nu au tangenta cu semnificatia lui sau pentru care nick-name-ul meu reprezinta doar o forma de amuzament sau de epatare comerciala!Dorin din Timisoara si Doru din Bacau au incalcat acest lucru si sper ca au inteles ca nu a fost si nu este ceva normal sa te folosesti de pseudonimul altei persoane,mai ales de al meu care de bine de rau,nu e 100% cunoscut de catre toata lumea,dar cu toata modestia o spun ca "A.G.M.DINAMO." nu este un nick-name aflat intr-un anonimat total,deci...nu mi-ar placea ca pe viitor sa am probleme prin galeria lui DINAMO pentru ca altii posteaza mesaje idioate pe diverse forumuri,mai ales acelea cu specific dinamovist,folosindu-se de nick-ul meu!);

15)NU ma intereseaza parerea altora despre acest blog,fie ea pozitiva sau negativa,pentru ca acest lucru nu imi aduce nici un beneficiu material,cel mult poate sa ma incante pentru cateva momente,mai mult de atat nu prea... (cu toate astea educatia ma obliga sa le multumesc celor care au cuvinte de lauda asupra mea,iar mentalitatea ma forteaza sa le bag pula in gura celor care au de criticat ceva cu privire la mine sau la blogul meu).Deci,tu ce alegi?Un cuvant de multumire sau?...;

16)Acest blog NU incearca sa copie alt blog aflat in blogosfera,dovada ca nu fur articole de pe alte bloguri (am spus ca site-urile sportive sunt cu totul altceva!),orice posibila asemanare dintre blogul meu si al altuia este pur intamplatoare si coincidentala! (sper ca si retorica sa fie la fel...);

17)NU sunt obligat sa scriu zilnic,asa ca ramane la latitudinea si alegerea mea cand sa scriu,ce sa scriu,cat sa scriu pe acest blog (cine imi va reprosa o eventuala pauza de blogging sau calitatea unor articole nu va scapa cu esofagul sau rectul neperforat...);

18)Decat sa imi spui mie ca nu iti place x sau y de pe acest blog,mai degraba fa ce te sfatuiesc:NU mai intra pe acest blog niciodata pentru ca nu doresc ca blogul prezent sa fie accesat de catre toti pretentiosii,nemultumitii sau pur si simplu,redusii cu probleme psihice care nu au inteles cele scrise la punctele 1-17!;

19)Un alt si ultim aspect important:NU plang si nu regret dupa nimeni care alege sa nu imi mai viziteze blogul!Retine doar atat:eu,fara tine ca cititor,raman in continuare si dinamovist,tu,fara blogul meu,ramai si prost informat si,cel mai probabil,si prost pur si simplu...

Cam astea sunt precizarile pe care tineam mortis sa le afisez intr-o buna zi (sau noapte) aici,pe blog.Daca pe viitor vor mai aparea si alte lucruri de spus,nu voi ezita sa updatez acest articol,in speranta ca oricine va putea sa inteleaga de ce blogul meu este asa cum e si nu fac nici un fel de compromis in privinta lui...

Niciun comentariu: