02.09.2008

Invitatie speciala (partea a 2-a)

Dupa ce pe data de 30 iulie am primit citatie in care eram chemat sa ma prezint la tribunal in calitate de martor pe data de 26 august si nu m-am dus,iata ca ieri ma trezesc cu o noua astfel de chemare in posta.De data asta cica trebuie sa merg pe 16 septembrie.Ca si data de 26 august,16 septembrie pica intr-o zi de marti.Ma,da' astia numai martea au chef de barfe?

Bun,data trecuta am zis clar ca nu ma voi duce si m-am tinut de cuvant.De data asta nu stiu ce voi face,probabil ca nici acum nu voi merge dar ezit sa dau un raspuns clar,mai este timp sa ma decid pana atunci...

M-a enervat insa o chestie:pe citatia de ieri,ca si pe cea precedenta,mi-am gasit din nou numele scris (de fapt dactilografiat) pocit.Cine pula mea scrie citatiile astea,mai,nene?Vreun politist cumva?

Niciun comentariu: