06.09.2008

Reguli pentru eliminarea stresului si timpului pierdut pe Y!M

Da,m-am intors pe blog dupa 3 zile de pauza...O pauza de care aveam nevoie si care m-a ajutat sa ma mai relaxez putin (noroc ca nu sunt meciuri de campionat weekend-ul asta ca altfel...).Totodata m-am intors si cu chef de schimbari si de inovatii...Ieri mi-am facut curatenie in lista de messenger si am introdus un set de reguli pentru o mai buna gestionare a timpului,pentru ca asta e si scopul,sa nu mai pierd timpul pe messenger vorbind cu oricine lucruri neinteresante care imi consuma o perioada de timp in care as putea sa fac altceva mai bun,ca de obicei sa ies in oras sau sa stau cu amicii (ca o fi multi,ca o fi putini) la o simpla discutie prin fata blocului.

Asa ca ieri am eliminat din lista diverse id-uri (mai exact 73) cu care nu aveam nici o tangenta sau ale caror persoane care detineau respectivele id-uri nu faceau decat sa ma deranjeze cu diverse mass-uri si intrebari inutile.Stii,mi-am dat seama ca poti cunoaste pe cineva si dupa id-ul de messenger:in functie de denumirea id-ului iti poti da seama daca acesta este:
  1. dinamovist,rapidist,spurcat etc;
  2. manelist;
  3. daca are o anumita varsta (daca isi pun anul de nastere in componenta id-ului);
  4. fan al wrestlingului si multe altele.

In principiu,scopul a fost sa scap de toti pustii sub 15 ani care nu au in cap decat manele si care trimit n-spe mii de mass-uri pe zi.Nu prea am ce sa vorbesc cu acestia,asa ca de ce sa ii tin in lista?NU FAC COLECTIE DE ID-URI!!!Asa ca m-am gandit sa va anunt ca incepand din aceste zile,pentru a beneficia de bunavointa mea de a dialoga pe messenger cu oricine doreste acest lucru,trebuie (nu neaparat de respectat dar) macar de tinut cont de urmatoarele:

  1. Fara mass-uri si/sau buzzuri!Permit mass-uri doar atunci cand cel care trimite mesajul respectiv are nevoie de o informatie urgenta,cauta o melodie sau trimite un banc bun);
  2. Daca tu mi-ai dat add la id,nu ma intreba cine sunt (chiar daca ai facut schimb de liste cu altcineva iar cel cu care ai facut schimb de liste avea si id-ul meu p-acolo (vei primi ignore instant);
  3. Fara intrebari gen:"cf?","cmf?","cmz?" (acestea nu vor primi raspuns!Iar daca intrebarile de mai sus vor fi insotite si de un buzz,promit sa ma autorecompensez cu stergerea din lista a id-ului cretinoidului care ma deranjeaza in modul mai sus mentionat);
  4. Nu ma mai intrebati ce inseamna A.G.M.DINAMO. (nu e chiar asa de important treaba asta si oricum,m-am saturat sa raspund fiecaruia in parte...);
  5. Nu imi (mai) cereti parerea despre meciurile jucate de DINAMO (nu stiu cu ce va ajuta si in plus,majoritatea nu ar intelege cu adevarat problemele acestei echipe si motivele pentru care pierde,invinge sau obtine un rezultat de egalitate);
  6. Nu ma intrebati (direct sau prin mass) daca am nu stiu ce manea si daca sunt amabil sa v-o trimit (astfel de solicitari aduc ignore instant,intrucat nu ascult manele si prefer sa nu am de-a face cu manelistii...);
  7. Nu ma (mai) intrebati cum mi-am facut hi5-ul sa arate asa cum este el in prezent (am lucrat prea mult la el pentru a-i permite oricui care nu are treaba cu dinamovismul sa ma copie,ba mai mult,sa il mai si ajut sa faca acest lucru);
  8. Nu imi (mai) cereti eventuale informatii despre ceea ce se petrece la clubul DINAMO (transferuri sau atmosfera la echipa sau eventuala demisie a lui x sau y),nu veti primi raspuns...;
  9. Daca esti pe invisible si doresti sa intri in discutie cu mine care sunt online,macar ai bunavointa si da-te pe available numai pentru mine macar pe durata conversatiei (altminteri nu ma obosesc sa iti raspund...ce?Numai tu sa fii smecher/a?);
  10. Nu incepeti discutii pe anumite subiecte daca banuiti,ganditi sau stiti ca exista riscul sa nu ma intereseze (calculati bine treaba asta,pentru ca mi-am propus clar sa nu mai pierd timpul pe messenger vorbind si polemizand asupra tuturor fleacurilor si lucrurilor care nu imi aduc nici un beneficiu!).

DE RETINUT:

  1. Nu accept stelisti spurcati in lista!;
  2. Nu accept id-uri in ale caror denumire se afla cuvantul "steaua"!;
  3. Nu accept id-uri de manelisti;
  4. Nu accept id-uri de pitipoance;
  5. Id-ul "forzadinamo_muiesteaua" este exclusiv pentru dinamovisti si dinamoviste,daca nu te incadrezi in categoria asta nu te mai obosi sa dai add!;
  6. Daca un id nu a fost vazut online mai mult de 2 saptamani,risca stergerea din lista,nu de alta dar nu tin id-uri moarte in lista!;
  7. Nu sunt un ingamfat,un ignorant,nu ma consider important,dar cu siguranta nu sunt nici intr-atat de prost incat sa imi mai pierd timpul de acum incolo discutand cu oricine despre orice!!!.

Niciun comentariu: