12.09.2008

FC Timisoara,alte culori si o noua sigla

Am aflat din http://www.prosport.ro/ ca echipa de fotbal a Timisoarei si-a schimbat (cel putin temporar,pana cand litigiul lor cu FRF si alte foruri fotbalistice va lua sfarsit) atat culorile clubului cat si stema.

Vechea stema:
Noua stema:
Adevarul e,mai ales pentru suporteri,ca e greu sa te obisnuiesti cu un astfel de rebranding nou.Iar daca in acest rebranding este inclus si schimbarea culorilor...Imaginati-va cum ar fi pentru noi,dinamovistii,sa aflam intr-o buna zi,ca nu mai avem voie sa utilizam culorile alb-rosu!Ar fi ceva de neconceput,nu?Ce rost ar mai avea cantecele si sloganele de gen:

"Oriunde merg,si orice fac,

In fata vad doar rosu-alb,

Sufletul meu,e colorat

In alb si rosu,rosu-alb!"

In privinta stemei,clubul DINAMO a trecut si ea,ca multe cluburi de fotbal din Romania si nu numai,prin diverse modernizari.Reamintesc celor care nu stiu ca de-a lungul timpului,sigla clubului a aratat astfel:

Dupa Revolutie,DINAMO a adoptat o stema asemanatoare celei din ziua de azi,si a utilizat pentru prima data "cainii rosii" ca simbol grafic. Am tinut foarte mult la sigla aceasta.Era sigla sub care am crescut ca dinamovist,in anul 2000 si nu concepeam ca ea sa arate altfel vreodata.Si totusi,incepand cu sezonul 2004-2005,o stema noua,cea actuala,i-a luat locul.La inceput nu am fost de acord,dar cu timpul m-am atasat de ea si azi nu vreau sa ma gandesc ca se va mai schimba pentru simplul fapt ca nu cred ca mai bine de atat poate sa arate sau sa ne reprezinte mai bine decat in prezent.Ii inteleg pe timisoreni ca ii doare faptul ca trebuie sa o ia de la capat cu noua stema (ca sa nu mai zic de culori).Sper doar ca la noi nu va fi cazul de acum inainte.Pentru ca pentru noi,stema de azi este cea mai frumoasa pe care am avut-o pana acum si nu cred ca ar mai fi cineva de acord ca aceasta sa fie modificata si inlocuita.Pentru ca stema actuala reprezinta identitatea reala a clubului...Pentru ca alb-rosu ne defineste...Pentru ca noi suntem "cainii rosii"!PENTRU CA NOI SUNTEM

Niciun comentariu: