17.09.2008

stiaoa-Bayern Munchen,0-1!Danke!

Evident nu m-am uitat la meciul spurcatilor de aseara din Liga.Am tinut mortis sa tin televizorul inchis pe toata durata partidei si sa stau calare pe messenger si pe site-urile sportive ca sa aflu de acolo rezultatul in timp real atat al meciului stiaoa-Bayern,cat si al celorlalte 7 partide din competitia mai sus numita care s-au jucat in acelasi timp.

In dimineata asta sunt fericit.N-am mai dormit de ieri dupa amiaza de la ora 15:00 dar ce conteaza atunci cand spurcatii iau bataie si cand ma asteapta o zi lunga,totul culminand cu meciul din seara asta pe care DINAMO il va juca la Nijmegen,in direct pe Antena 1,de la ora 20:45,in Cupa UEFA?

Si deci,a luat stiaoa bataie cu 1-0.Felicitari si la mai mare.Presimt ca azi va fi o zi linistita in gayncea.Una linistita in care cu putin noroc,Gigiotul nici nu va aparea la tv.Asta spre deosebire de zilele trecute cand am fost nevoiti cu totii sa il auzim cu debiteaza tot felul de ineptii si tampenii precum "ii vom bate pe nemti cu 3-1,daca ii batem suntem 70% calificati" si altele.Ce si-o fi zis?Poate o pocneste si ghiceste pronosticul si atunci sa te tii.Parca il si vedeam astazi daca batea:"Dumnezeu m-a ajutat!,El mi-a trimis bucuria asta,mergem pana in sferturile de finala..."

Eh,stai asa ca nu-i asa!In noaptea asta,intr-un tarziu,dau drumul la tv sa ma uit in reluare la stiri pe Antena 3.Vad un suporter spurcat intervievat dupa meci car spune:<<Am avut ghinion.Nu am jucat extraordinar dar am avut ghinion.Am avut un gol anulat degeaba,am dat si 2 "bari">>(bravo,nenicule!Vasazica 2 "bari",ai?Tu si cu inca vreo 5 milioane de spurcati ce mai gandesc,vorbesc si arata asa ca tine)...

Si cica au avut stelistii gol anulat pe nedrept.Ca o fi asa,ca nu o fi asa,ma doare-n 14,ce?Cand DINAMO a fost privata de o calificare in primavara europeana,refuzandu-i-se un gol valabil in minutul 94 al meciului cu Olympique Marseille din 14 decembrie 2005 parca nu a facut nimeni nici o tragedie din asta!Si am fost de mai multe ori furati de-a lungul timpului,noi,dinamovistii,dar mass-media a preferat sa nu acorde importanta,ba cred ca s-a si bucurat cand se intampla asa ceva.Pe cand lui stiaoa daca i se anuleaza un gol (chiar nu stiu sigur daca a avut un gol anulat,pana la ora asta nu am avut curiozitatea sa vad secvente din meci si cel mai probabil nici nu o sa le vad vreodata ca nu am chef) valeu,a doua zi vezi cate 12 pagini dedicate echipei ghenciste.

Mda,gata ca deja ma irit si nu vreau.Azi sunt fericit,multumit si putin emotionat de ceea ce ne asteapta diseara...De fapt,va fi o zi plina,pentru ca mai joaca alte echipe in aceeasi competitie si la ore apropiate.Nu ma intereseaza ce fac celelalte echipe,e problema lor...Nu am de gand sa fac mare lucru azi,decat sa dorm si sa visez frumos.Si ii datorez asta unei singure echipe:

D A N K E S C H O N,B A Y E R N ! I C H L I E B E D I C H ! ! !P.S.:Bre,nea Jiji,sa ma pis pe visele tale penibile!Stii tu de ce!

(In data de 16 septembrie 2008,deci,alaltaieri,si inainte de meciul cu Bayern,dobitocul scoate urmatoarea tampenie:

Finanţatorul Stelei, Gigi Becali, spune că a avut un vis care îi prevesteşte un rezultat de egalitate în meciul de mâine-seară, contra celor de la Bayern Munchen."Am avut un vis aseară, mă luptam cu cineva, dar nici măcar nu l-am atins. Ăsta e semn că vom face egal cu nemţii, deşi aş vrea să-i batem. Îmi dă Dumnezeu vise mai profunde acum, înainte visam o oaie care dă mult lapte, iar Steaua câştiga. Când visam o oaie stearpă, Steaua pierdea", a mărturisit Becali la B1TV.

Auzi,coane Jiji,da' cand o visezi pe stiaoa ca face p**a puncte si anul asta in Champions League ce inseamna?Aaa,stai ca asta nu e vis,e realitate)...

Niciun comentariu: