25.09.2008

Frustrari,nemultumiri,piedici...

De pe la inceputul saptamanii am o puternica stare de depresie,glazurata cu sictir si condimentata cu nemultumiri de ordin personal.Cauzele ar fi mai multe,de la DINAMO (jocul mediocru al echipei,in ciuda victoriilor din campionat) pana,sa zicem,la vremea de afara (care imi produce un disconfort major prin faptul ca e frig si mohorat)...Zilele astea e cam greu sa imi intre cineva in gratii.Nu stiu,am si eu toanele mele,doar ca ele se acutizeaza cu timpul si tind sa devina un mod de a fi.M-am gandit de cateva ori chiar sa renunt la blog,din cauza mai multor inconveniente care despart blogul de satisfactia personala...

Concret,de la inceputul saptamanii,de luni,am inceput sa am probleme cu explorerul,cu mortii ma-sii,ca nu ma pricep la calculatoare.Ma rog,nu merge sa intru pe site-ul celor de la http://www.imeem.com/ de unde luam eu melodii pentru a le pune pe blog.Imi arata ca este imposibil de afisat pagina.Alte site-uri imi merg.Cam greu se incarca paginile dar merg.I-am intrebat pe altii si lor le merge.Astfel ca pula melodia saptamanii pentru o perioada,s-a asternut linistea pe blog,lucru pe care il detest crunt.Am incercat sa gasesc site-uri similare,dar nici unul nu are auto-play care sa difuzeze muzica automat atunci cand cineva intra pe blog.Am gasit o alternativa pe departe satisfacatoare,dar tot e mai bine decat nimic.Asa ca deocamdata chiar nu stiu daca am sa mai fac rubrica "Melodia saptamanii" din moment ce nu pot schimba melodiile si nu se poate auzi pe fundalul blogului...Asta imi trebuia mie acum.

Si pentru ca sunt un novice in ale calculatoarelor,zic hai sa imi incerc norocul si sa imi instalez un explorer 8-si-mai-nu-stiu-cat,apoi mozilla firefox.Aici am avut alt soc,semnalat in trecut si de altii dar pe care nu l-am bagat in seama pana azi.Mi-am dat seama ca blogul meu se vede total altfel atunci cand ai o versiune de explorer diferita de a mea...Nu stiu cum se vede la voi blogul,dar la mine titlul blogului se incadreaza in acel chenar alb si totul este intr-o armonie perfecta.asa cum se poate vedea mai jos:
Ori,am avut neplacerea sa constat ca,instalandu-mi internet explorer 8 si ulterior mozilla,blogul meu se vedea astfel (si am mai vazut si la altii care mi-au aratat cat de oribil se vede prin print screen):
E o diferenta majora care pentru mine conteaza...Un alt lucru care ma deranjeaza este acela ca nu ma mai pot autentifica direct de pe blog,cand dadeam la "autentificare".Practic merge in gol.Apas degeaba.
Ca sa ma loghez pe blog,trebuie sa intru pe Google si sa tastez http://www.blogger.com/ si de acolo intru.Chestiile astea pot parea marunte si lipsite de importanta pentru unii,dar pentru mine reprezinta nemultumiri majore,atat timp cat imi place sa am toate conditiile propice pentru a face ceva asigurate si atat timp cat mereu am fost un om care sa caute perfectiunea,sau macar o varianta cat mai apropiata a ei.

OK,poate nu stiu eu care e hiba,poate e ceva ce-mi scapa,cert e ca nu imi merg lucrurile ca inainte si asta nu e bine pentru moralul meu.Maine,poimaine,poate aflu ca mi s-a suspendat blogul fara motiv...ar fi ceva,nu?

Si in incheiere,mai am un anunt,de vreo saptamana nu mai accept id-uri noi in lista de messenger!M-am saturat de persoane noi care ma intreaba constant "cf?","cmz" si etc.Am dat sute de ignore-uri vad ca nu se poate.Mereu ma trezesc cu cate 1-2 id-uri noi pe zi.Asa ca m-am decis ca pe o perioada nedefinita sa nu mai accept nici un id.Daca cineva care nu e in lista mea citeste din intamplare randurile astea si avea de gand sa ma adauge in lista,ii spun sa se lase pagubas/a.Nu mai am chef de discutii lungi si plictisitoare in fata calculatorului...Id-urile din imagine asteapta de 4-5-6 zile sa fie acceptate dar nu vor avea noroc,de fapt,au fost respinse de mult la ora la care cineva va citi cele scrise aici.Asta e...Poate alta data,desi chiar nu ma mai intereseaza de mult cati si pe cine am in lista de messenger...

Niciun comentariu: