26.12.2008

Unele dorinte chiar se implinesc...

Gata,putem spune ca s-a dus si Craciunul asta,desi unii mai sarbatoresc si azi,si maine.Nu stiu cum ati petrecut voi,dar,asa cum am spus,ziua de ieri nu a fost cu nimic mai speciala decat o zi obisnuita.Tot ce am vrut de la ziua de Craciun,a fost sa petrec o zi in cea mai deplina liniste si tihna in care sa uit de tot si de toate.Si asa a fost!Nu m-am ocupat de blog (meritam si eu o zi libera,nu?),nu am iesit nicaieri,chiar nu am pus in gura nici un strop de alcool (ma pastrez pentru Revelion) si nu m-a frecat lumea cu telefoanele si mesajele (la care,oricum,nu as fi raspuns).Am stat toata ziua in pat,dormind sau uitandu-ma la televizor,dupa caz si,ocazional,m-am mai ridicat din pat pentru a invada frigiderul.Cu exceptia unei cumplite migrene survenite spre sfarsitul zilei,totul a fost asa cum imi dorisem.Iar de durerea de cap am scapat relativ repede,reteta fiind simpla:3 pastile de Algozone si 30 de minute de asteptare ca sa-si faca efectul.

Orice ar spune toata lumea,sarbatorile fara zapada parca nu au farmec.Altfel te simti cand afara e zapada,iar aerul rece mai curata si inlocuieste aerul prafuit,mizerabil,prezent atunci cand afara e orice fel de vreme numai de iarna nu.A tot plouat in Bacau de la inceputul lunii de ma plictisisem.A plouat in decembrie cat nu a plouat toata toamna.Mi-am dorit enorm sa ninga de Craciun si,spre bucuria mea,de ieri noapte a inceput sa ninga si,acum,dupa mai bine de 24 de ore de ninsoare continua,inca mai ninge chiar daca,e drept,nu prea des si uneori cu accent de viscol.S-a depus un strat de nea intre 5-10 centimetri si parca e mai bine acest alb pur fata de baltile,noroaiele si mizeria care tronau pana in urma cu 2 zile.

L-am intrebat in aceasta noapte pe un prieten dinamovist din Galati daca si la ei ninge si mi-a spus ca nu au vazut nici un fulg zilele astea.Pai de ce,ma?Sunteti mai cu 3 coaie sau care e vrajeala?Ati pus interdictie norilor la intrarea in judet?:)).Bine,inteleg si unul din motive:desi intre Bacau si Galati nu e distanta foarte mare,ei sunt situati intr-o zona de campie,trece si Dunarea pe la ei,e alta treaba,in timp ce in Bacau,in vestul judetului e zona muntoasa.Nu stiu ce parere aveti,dar sper sa ajunga si la voi zapada,pentru ca nu stiti ce superb e sa te plimbi in seara de Craciun printre fulgi,simtind omatul scartaind sub picioare,iar peisajul sa fie mirific.Am fost nevoit sa ies din casa la miezul noptii sa imi cumpar tigari si iata cateva imagini de la plimbare (poze facute intre 23:55-00:10 in aceasta noapte):

Niciun comentariu: