16.12.2008

Plecat la Bucuresti...

Nu,nu la DINAMO,cum poate multi ar fi tentati sa creada...La 4:30 in dimineata asta,adica peste vreo o ora si un sfert in momentul in care scriu randurile astea,vine frati-miu sa ma ia cu masina pentru a merge la Bucuresti,sau,ca sa fiu mai precis,pe la periferia Bucurestiului,in Baneasa.Desi ar trebui sa ajung inapoi in Bacau in jurul de ora 16:00,nu cred ca mai poate fi vorba ca astazi sa mai postez ceva pe blog,dar de maine revin si recuperez,atat cu jocul preferat al meu,cat si cu retrospectiva meciurilor pe care DINAMO le-a jucat in aceasta toamna plus altele ce s-or mai ivi.
Am mici temeri legate de acest drum,nu-mi place sa merg cu masina si nu ma simt 100 % in siguranta,nu pentru ca frati-miu nu ar fi sofer bun,ci pentru ca,inevitabil,pe sosea se pot intampla multe.De asta aleg intotdeauna sa merg cu trenul atunci cand e sa merg in Bucuresti.Dar,de data asta,frati-miu a spus sa ii facem o surpriza mamei si sa mergem sa o intampinam amandoi fratii la aeroport.
Nu,mama nu e dinamovista,daca se intreaba cineva facand referire la poza.Desi din toata familia doar tata a fost dinamovist,chiar si asa,am invatat pe cont propriu sa fiu "caine",mai ales ca eram prea mic iar tata muncea prea mult pentru a mai avea timp sa ma faca suporter al vreunei echipe.Mama nu e microbista,deci nu mostenesc nici de la ea "sindromul" DINAMO,iar frati-miu e fost stelist spurcat,fost rapidist,actualmente martalog.

Hai,noi sa fim sanatosi si sper sa ne (re)auzim de maine din nou pe blog!
-----------------------------------------------------------------------------
P.S.:Daca prin absurd patesc ceva si nu ma mai intorc intreg acasa,i-am lasat mail-ul si parola blogului lui bunica-mea,sa se ocupe ea in caz ca eu nu voi mai putea.Poate invata sa faca si bani din blog,cum se chinuie altii,ca pana acum,pe mine nu m-a tentat lucrul asta !(aici chiar am fost rautacios cu unii bloggeri,se stiu ei care...lasa ca trece!),

Niciun comentariu: