26.12.2008

Hai-hui prin Bacau,la o barfa cu Mos Craciun :)

Am dorit sa vad cum arata Bacaul noaptea-dimineata in centrul orasului asa ca am iesit la o plimbare in jurul orelor 6:45.Frig rau de tot,nene...Si eu care vroiam inainte sa ma tund si sa fac baie iar apoi sa ies afara...Bine ca le-am amanat pentru mai pe seara.Si hai la drum!Am mers pe ruta strada Energiei-Oituz-Parcul Trandafirilor si apoi in centru.N-am mai apucat sa merg pana in Parcul Libertatii,ca altfel nu cred ca mai apucam sa ajung acasa,si asa mi-a fost destul de greu la ce ger a fost.

Am vazut si eu pentru prima data cum se vad brazii montati in mini-piata din fata casei de cultura.Un curcubeu de culori iti inunda ochii atunci cand ii vezi.In Parcul Trandafirilor,atunci cand m-am apropiat de ieslea improvizata ce vroia sa semene cu scena Nasterii Domnului,m-a speriat berbecul si cu oaia cealalta.Eu credeam ca sunt animale de gips,ipsos,montate acolo,cand colo,ele se miscau,fiind animale adevarate:)).

Facand poze la bradutii multicolori din fata Casei de Cultura,peste strada ma striga un Mos Craciun si ma intreaba daca nu vreau sa fac poze si cu el.I-am facut o poza in graba ca la acel moment mi se parea ca se clatina pe picioare si chiar nu aveam de gand sa stau cu toti martalogii.Apropiindu-se de mine,am intrat totusi in vorba cu el si in scurt timp ni s-a alaturat si u politist care patrula pe-acolo,avand in grija sa nu li se intample nimic brazilor.

Pe omul costumat in Mos Craciun am descoperit ca il cheama Ion si sta pe undeva pe la gara.Un om sufletist care imparte benevol si din proprie initiativa bomboane copiilor in aceste zile,avand asupra lui un ditamai ghiozdan.Mi-a spus ca face asta din placere si ca este impresionat de reactiile pozitive din partea copiilor pe care le-a primit.

Politistul,cam guraliv de altfel,imi povestea cum a petrecut el Crciunul si ii barfea pe astia de la Primarie cu initiativa lor de a lumina centrul orasului.Imi tot spunea de una doamna Marcu de la spatii verzi ca e data-n @#!$%^& ma-sii,dar n-am inteles prea bine motivatia unei astfel de afirmatii.Pf,ce cadru festiv!Daca imi spunea cineva ieri seara ca in dimineata asta voi sta de vorba cu un politist si un Mos Craciun ii dadeam bani numai sa nu ma mai plictiseasca cu minciunile si totusi...asta faceam astazi pe la vreo 7:15...Centrul era pustiu,nici o tipenie de om nu trecea pe-acolo,se lumina de ziua iar noi vorbeam intre noi de parca ne lega ceva anume,de parca ne cunosteam si ne intalnisem pe strada ca sa povestim vrute si nevrute.

Oricum,a fost ceva inedit sa petrec cateva minute in acest mod,mai putin placut a fost faptul ca inghetasem rau de tot si ma pregateam sa o iau inapoi spre casa.S-a spart gasca,ei s-au dus nu stiu unde sa se incalzeasca,iar eu m-am intors acasa pentru a va a prezenta ce a reiesit din aceasta plimbare matinala:
Strada Oituz:
Parcul Trandafirilor:Ieslea improvizata in Parcul Trandafirilor:Stramosii stelistilor=)):Vedere spre centrul Bacaului:In fata Prefecturii:In centru:Piata din fata Casei de Cultura:In centru,la intoarcere:Parcul Trandafirilor:

Niciun comentariu: