31.12.2008

Realizarile blogului in 2008 si obiectivele lui in 2009

Conceput si inceput mai intai pentru a umple spatiul si timpul liber din viata mea,fara o intentie serioasa de a face din blogging un obicei zilnic,blogul meu a devenit in scurt timp o adevarata pasiune pentru mine fara de care mi-ar fi greu in acest moment sa traiesc fara el.Recunosc,sunt dependent pana peste cap de acest blog,e ca si copilul meu,de care am avut grija fara nici o exagerare timp de sute de ore in ultima jumatate de an de cand am inceput sa ma ocup de el la modul cel mai serios.Reprezinta cartea mea de vizita,in el imi astern toate gandurile ce-mi trec prin cap si intamplarile prin care trec ca si individ,si faptul ca se uita si cateva zeci de persoane zilnic la el ma face sa cred ca ceea ce scriu aici prezinta interes nu numai pentru mine ci si pentru altii...
Concret,in ultimele 6 luni,mai exact din prima decada a lunii iulie si pana in prezent,s-au efectuat aproape 20.000 de vizite,au fost inregistrati vizitatori din 47 de tari diferite si,in prezent,are o medie de peste 50 de cititori zilnic.In toamna media se apropia de 80 de cititori pe zi,dar,in special datorita intreruperii campionatului intern de fotbal,numarul acestora s-a redus,pentru ca hai sa recunoastem,atat timp cat subiectul principal era fotbalul,si cu precadere DINAMO,se putea observa cu usurinta ca lumea intra pe acest blog tocmai pentru a citi stiri si articole despre fotbal si despre DINAMO.Probabil odata cu reluarea campionatului,numarul cititorilor va cunoaste din nou o crestere semnificativa.Si mai jos aveti o harta a globului pamantesc in care tarile de unde s-a efectuat cel putin o vizita pe acest blog este marcata cu culoarea neagra.Puteti astfel sa va faceti o idee pe ce meridiane si locuri a ajuns adresa acestui blog,si anume http://agmdinamo48.blogspot.com/.
O alta majora realizare,din punctul meu de vedere,este faptul ca blogul a crescut,atat cat a putut el sa creasca in trafic,mult sau mai putin,de la sine,fara sa beneficieze de publicitate in nici un fel.Adresa blogului nu a fost raspandita prin spam,prin comentarii pe alte bloguri,sau prin mass-uri pe messenger in compozitia carora sa se afle si link-ul spre acest blog.Deci,ascendenta si ulterior usoara descendenta a blogului este una cinstita,naturala si obiectiva.

Obiectivele pentru 2009 sunt clare si dupa cum urmeaza:
  1. O diversificare a subiectelor,tema principala ramanand insa fotbalul;
  2. Pragul numarului de cititori zilnic sa atinga,pana la sfarsitul anului 2009 cifra de 300;
  3. Numarul de vizite sa atinga cifra de 80.000;
  4. Cresterea experientei personale si o imbunatatire a exprimarii si calitatii articolelor;
  5. Blogul sa isi mentina acelasi specific ca si pana acum si sa devina un etalon pentru altii,in ceea ce priveste veridicitatea celor scrise aici.

Tot pentru 2009,cel putin inca din luna ianuarie,am pregatit 3 noutati,constand in rubrici noi,unele dintre ele saptamanale,altele zilnice:

  1. M-am gandit mult daca sa incerc sau nu sa fac acest pas dar pana la urma,inca de maine ,va incepe rubrica "Lectia de istorie",in care voi scrie zilnic toate evenimentele majore care s-au intamplat de-a lungul timpului la data respectiva;
  2. O surpriza pentru impatimitii fotbalului puternic din Europa va fi prezentarea rezultatelor si clasamentelor dupa fiecare etapa din Anglia,Spania,Franta,Germania,Italia;
  3. Piesa de rezistenta,dar si cea mai grea,de altfel,va fi rubrica "Super-derby-uri",in care voi scrie in cel mai mic detaliu despre orice derby ce are loc in fotbalul din tarile enumerate mai sus.Meciuri precum Bayern Munchen-Werder Bremen,Chelsea-Manchester United,Olympique Lyon-Marseille,Inter-MILAN sau Barcelona-Real Madrid,nu vor mai trece neobservate de acum incolo.Daca va iesi asa cum mi-am propus eu sa iasa,atunci veti vedea cu totii ceva frumos.

Daca imi apar si alte idei pe parcursul anului,bineinteles ca le voi face publice aici.In orice caz,va promit tuturor ca in 2009,blogul va fi mai bun decat in anul ce acus se incheie,pentru ca,bineinteles,experienta acumulata in timp isi va spune cuvantul...

Niciun comentariu: