02.12.2008

Luna decembrie,luna surprizelor si a momentelor speciale

Si a venit si ultima luna a acestui an,o luna a bilanturilor si a retrospectivelor de orice fel.Blogul nu face rabat de la regula si se pregatesc o multime de momente frumoase si de articole care sa va faca sa intrati in atmosfera sarbatorilor,fie si numai pentru cateva momente.

In aceasta luna,in care fotbalul a luat sfarsit,incheindu-se turul de campionat,voi face incepand de zilele urmatoare retrospectiva fiecarei partide pe care DINAMO a jucat-o in aceasta toamna in toate competitiile (si au fost 21 de partide=17 in campionat,2 in Cupa UEFA si 2 in Cupa Romaniei).Se va face analiza fiecarei partide,iar in articolele respective vor fi filmulete si poze de la meciurile cu pricina,pentru a rememora bucuriile sau,dupa caz,momentele mai putin faste prin care a trecut echipa noastra in aceasta toamna.

Cat despre sarbatorile propriu zise,in ceea ce priveste fundalul sonor al blogului,si acesta va suferi modificari majore.Incepand cu data de 15 decembrie,rubrica "Melodia saptamanii" se va suspenda pentru 2 saptamani,timp in care,vreme de 14 zile se vor auzi 14 colinde superbe (7 romanesti si 7 americane,cunoscute la nivel mondial),cate unul pe zi.

Aceasta luna reprezinta doar ultima parte a ceea ce in acest am incercat sa fac:sa ma antrenez pentru bloggingul adevarat.Pentru ca incepand cu 1 ianuarie 2009,blogul va cunoaste o noua relansare,in care se va incerca utilizarea unei varietati mai mari a subiectelor si o seriozitate mai mare acordata fiecarui articol in parte.Ultima jumatate de an in care am inceput sa scriu aproape zilnic pe blog,nu a insemnat decat ucenicia sau,pionieratul daca vreti,in ale bloggingului.Mi-am propus ca,odata cu Noul An,blogul sa devina mai interesant,mai colorat,dar in limita decentei,a bunului gust si,nu in ultimul rand,al calitatii!Cine va avea rabdare,va putea foarte usor recunoaste schimbarile in bine ce vor avea loc in perioada urmatoare.Oricum,ideea de baza e ca va promit un 2009 bestial in ceea ce priveste acest blog,si nu sunt doar vorbe-n vant.Sa fiu sanatos si sa am timp sa fac ce mi-am propus,si veti vedea ca nu veti regreta ca ati ales in continuare sa accesati aceasta pagina;).

Niciun comentariu: