24.12.2008

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mosule,stiu ca nu am fost tot anul baiat cuminte si i-am injurat pe spurcati de cate ori am avut ocazia dar bre,stii si matale ca per total,nu ai ce sa-mi reprosezi.Vreau,ca si in anii trecuti,sa nu-mi aduci nimic special mie,mai degraba d-ale celor din jurul meu ceea ce iti voi scrie in randurile urmatoare.Si stiu ca iti va fi greu sa imi aduci tot ceea ce as dori,mai ales ca eu mereu ti-am cerut lucruri care sa se implineasca in timp,nu doar in seara de Craciun,dar,asa cum te stiu pe matale,vei face tot posibilul si vei incerca din rasputeri sa ma multumesti.Uite ce as dori eu de la tine:
  1. Cel mai mult si mai presus de toate,titlul 19 lui DINAMO;
  2. O campanie reusita de achizitii in perioada de transferari;
  3. Mai multa sanatate si bucurie familiei mele si prietenilor mei;
  4. Prietenilor mei aflati in straintate,cat mai mult noroc,spor la bani si sa ii revad sanatosi atunci cand va fi sa-i reintalnesc;
  5. Mai putini tarani care se dau dinamovisti in lista de messenger sau in viata reala;
  6. Echipa DINAMO sa aiba un retur mult mai bun decat turul;
  7. Bratone sa revina cat mai repede pe gazon;
  8. O victorie in ghen(ce)a in aceasta primavara;
  9. Lui Rednic,inteligenta de a nu mai baga intrigi intre jucatori si sa-si recastige respectul din partea jucatorilor;
  10. Stadionul "DINAMO" sa nu se degradeze mai mult decat a facut-o deja (pentru ca anul asta cel putin e clar ca nu se pune problema unui alt stadion);
  11. NUOVA GUARDIA sa fie din nou brigada cea mai dominanta din P.C.H.;
  12. Baietii din N & G sa uite de divergentele dintre ei si sa se inteleaga mai bine,pentru binele peluzei;
  13. Lui Mihnea,un salariu mai mare si consistent de la Whiteland si sa-i fie sanatos Zombi;
  14. Lui "Barba" sa-i aduci o bricheta ca sa aiba cu ce sa-si aprinda tigarile,sa nu-mi mai ceara mie foc in timpul meciurilor:));
  15. Lui Tararache o curea mai groasa si mai dureroasa,atunci cand isi loveste inamicii cu ea;
  16. Lui Elyas,o revenire la sentimente mai bune in privinta sefiei P.C.H.-ului si o atitudine mai selectiva in privinta celor din jurul lui;
  17. Lui Bischin,multa sanatate si respect din partea mea (baiat de nota 10);
  18. Lui Adi,sa scape de porecla "Martalogu' ",care nu stiu daca ii place asa de mult;
  19. Lui Adi Blondu' de la Mad Men,mai putine conflicte in timpul meciurilor;
  20. Lui Doru Grasu',mai putini nervi cand e luat si dus la sectie de catre gaborii de la sectia 4 Bucuresti,sector 1:));
  21. Celor pe care i-am uitat sa ii mentionez aici,sa le dai inteligenta de a ma face sa imi aduc aminte de ei anul viitor;
  22. Lui frati-miu mai putine kilograme;
  23. Bunicii mele sa-i aduci o pensie mai mare si sanatate exagerata;
  24. Lui Borcea mai multa minte (aici,voi intelege daca nu vei reusi cu treaba asta.Nici tu nu poti face minuni:(...);
  25. Lui Turcu,sa ii bagi in cap ideea ca i-ar sta mult mai bine sa se duca la stiaoa;
  26. stelei sa ii aduci in dar o excursie gratuita timp de un an cel putin la matineu;
  27. stelistilor de pretutindeni sa le dai dureri anale si de falci;
  28. Vecinilor mei multa *%&^@&*;
  29. Mai putine amenzi;
  30. Mai multe deplasari la DINAMO in anul ce vine;
  31. O crestere calitativa a blogului;
  32. O si mai mica toleranta fata de prosti ca pana acum;
  33. Si,intr-un final,mi-as dori sa nu ma schimb cu nimic.

Nu ti-am cerut lucruri imposibile,nu-i asa?Ti-am spus ca pentru mine nu-mi doresc mare lucru,sau,in orice caz,nu-mi doresc lucruri materiale de la tine.Daca va mai aparea ceva pe parcurs,poate iti rupi din concediu si ma vei ajuta atunci.Deocamdata cam atat.Hai,apuca-te de pedalat la renii aia ca te asteapta o noapte taaaaaare lunga si obositoare!

Niciun comentariu: