02.12.2008

Si totusi,cat de toleranti trebuie sa fim cu semenii nostri?

Da,sunt mandru ca sunt roman,poate nu mereu,poate nu intotdeauna,dar sunt momente cand nu imi pot stapani entuziasmul cu privire la originile mele si la locurile natale de unde provin.Ieri,atat pe blog,cat si pe messenger,am tinut sa marchez Ziua Nationala a Romaniei intr-un mod deosebit.Pe messenger,am avut status si avatar personalizate (apropo,in ceea ce priveste statusul,chiar eu am compus acea strofa,asta ca sa fim bineintelesi).Spuneam ca ar trebui sa invatam sa fim mai uniti intre noi,sa ne iubim si respectam semenii nostri mai mult.Corect!Dar totusi,nu am cum sa nu ma irit la culme,stiind ca printre noi se afla astfel de specimene,care respira aerul d-aiurea si fac umbra pamantului.Si am sa dau link-urile mai jos,pentru ca nu am cum sa bag direct astfel de porcarii pe blog!(Si sa nu-mi spuna cineva ca videoclipurile sunt facute la misto,ca nu cred.Ele denota tembelismul,cretinismul si idiotenia cumplita a unora care,daca ar fi dupa mine,nu ar avea ce sa caute printre noi...Cum naiba,sa canti asa ceva,mah?)...



Cine s-ar putea mandri vreodata ca e compatriot cu astfel de specimene?Slava Domnului,ca nu canta si in strainatate,ca altfel chiar ne-am face de ras...(si exemple ca cele de mai sus,sunt cu zecile de mii in tara noastra,din pacate).

Niciun comentariu: