10.12.2008

Romania-tara unde prostia si incultura domina,si unde toti analfabetii,nespalatii si distrusii ajung la tv si devin vedete...

Pe zi ce trece imi e din ce in ce mai scarba de tara asta!Parca suntem blestemati sa fim prosti si sa dorim sa involuam,sa ne facem de ras aici si peste granita,parca ne este scris sa nu sesizam de mizeria ce ne inconjoara si care creste pe masura ce romanul de rand accepta persoane ca si cea pe care am sa v-o prezint mai jos.Dar stiti ce e trist?Faptul ca personaje ca microbul din video sunt cu zecile de mii in tara asta si,mai alarmant decat atat,faptul ca aceste scursuri,aceste experimente esuate chiar au adeptii lor,fanii lor,persoane care vor sa-i copieze pe acesti microbi.

Cred ca in curand am sa emigrez.Nu o spun ca sa ma dau mare,mai ales ca in afara situatia economica e mai teribila ca la noi.Nu e un motiv de lauda ca am posibilitatea ca si maine la ora asta sa fiu deja in alta tara.Dar mi-e scarba de tot ceea ce vad si de tot ceea ce ma inconjoara zilnic.Mi-e scarba de oamenii care nu se mai privesc in ochi atunci cand se saluta,de persoanele care apar la tv vorbind ore in sir despre cine cu cine si-a mai tras-o,despre politica ce sa mai zic?E clar ca lumina zilei ca nu se mai poate face nimic cu tara asta.Pur si simplu hotii care ne guverneaza sunt prea LACOMI!

Am zis pe 1 Decembrie,de ziua nationala,ca sunt mandru ca sunt roman.Nu imi sta in fire sa ma sucesc,dar cel putin azi am o stare care nu-mi permite sa pretind ca totul este lapte si miere si ca totul merge in Romania de parca ar fi raiul pe pamant.Nu-mi place sa ma mint singur,pacat ca unii fac din acest lucru un sport extrem...

In fine,cred ca ati auzit cu totii de nespalatul ala care a scos o melodie cel putin bizara.Comica nu poate fi,poate fi considerata comica poate doar de catre cei care nu stau prea bine la capitolul IQ.Daca nu stiti la ce ma refer,puteti vedea mizeria de mai jos:Inca un papagal care a decis ca asa nu se mai poate si trebuie sa ajunga si el cineva.Din pacate,nu a ales calea cea mai inteligenta,educativa si morala.Ca mai toti cei de teapa lui,vrea sa iasa in evidenta cu ceva grosier,pentru ca stie ca romanului ii place sa guste rahatul,din dorinta sau speranta ca pana si rahatul (si nu ma refer la alimentul ala gelatinos) candva,poate deveni dulce.

Bineinteles ca posturile tv,aceste mijloace de manipulare in masa,din dorinta de a aduna turma de prosti in fata televizoarelor,l-au invitat pe orfan la o emisiune.Antena 1 a dorit sa fie prima care a vrut sa-l promoveze pe acest om scapat parca din epoca medievala,unde altundeva decat la emisiunea de penibilitati,barfe si can-can-uri numita "Acces direct",unde moderatorul este Madalin Ionescu (mi-ar fi rusine sa dezbat subiecte atat de gretoase cum face nenea asta).Fericit nevoie mare,Fernando de la Caransebes,se suie in tren (si nu orice tren,ci Sageata Albastra) si profita de ocazie pentru a-si raspandi cretinismul in jur,gasindu-si repede adepti in vagon.Priviti mai jos:Ajuns la emisiune,bineinteles ca se pune de o "regie" in culise,care sa atraga audienta,dornica de scandal,injuraturi si tipete.Clasic!Invitatul (boschetarul muzicant),se cearta cu moderatorul.Ia vedeti,cum vi se pare?Nu,nene,aici nu e de stat...Iar pentru cei care in gandul lor isi vor spune,cu referire la mine:"Da' pleaca dom'le,odata!Ce tot atatea vorbe?",ii anunt ca va veni si ziua aia.Numai ca majoritatea dintre voi veti ramane in continuare aici,in Romania,unde veti inghiti in continuare toate ineptiile scoase de nu stiu ce "vedeta".

Fernando de la Caransebes e un specimen care e posibil sa ajunga cineva,persoana mondena,publica sau mondena,dar asta pentru ca s-a nascut in Romania.In mod normal,intr-o tara care se respecta,acest gen de indivizi ar fi fost linsati in plina strada de oameni carora le pasa cu adevarat de felul in care imaginea tarii lor este promovata pretutindeni.Ori noi,nu.Acceptam orice,pe oricine,oricat si oricand!Pentru ca ne place circul,de preferat,ala ieftin!

Pe bune acuma,chiar nu v-ati saturat de Alina Plugaru,Magda Ciumac,Elodia,Tarky,Naomi si alte maimute fara creier?Sau...ii idolatrizati pentru ca ii vedeti la tv si,vorba aia,daca e la tv inseamna ca persoanele mai sus enumerate sunt importante?

Prostia care planeaza in toara asta e unul din motivele pentru care nu prea imi permit sa vorbesc cu oricine.Nu din aroganta!Si nu pentru ca eu ma consider cine stie ce inteligent!Dar credeti-ma,si o pot demonstra oricand,fata de majoritatea oamenilor pe care ii vad si ii aud zilnic in jurul meu,asta ca sa dau exemple din viata cotidiana,sunt o persoana absolut normala,rationala,care tine nu la imagine,cat la integritatea personala si inteligenta necesara de a ma feri de prosti.Nu stiu daca prostia e molipsitoare,dar sa mor daca vreau sa ma risc!...

P.S.:Sunteti mandri sa stiti ca suntem compatrioti cu bacteria pe care ati putut-o vedea in filmulete?

Niciun comentariu: