31.12.2008

LA REVEDERE 2008 !...

Imi iau (de fapt,cu totii,vrem,nu vrem,ne luam) ramas bun in aceasta noapte de la acest an 2008...Mari regrete nu am,doar mici pareri de rau,insa ele vor fi anihilate in orele urmatoare de bautura si sperante de mai bine.Sunt increzator in anul ce vine,desi,in ciuda faptului ca nu sunt superstitios,am constatat de ani buni ca imi merge mai bine in anii pari decat in anii impari.In fine...nu am ce sa-i reprosez anului ce e pe cale sa se incheie mai nimic.A fost un an,chiar daca nu bogat in evenimente,ci unul mai degraba monoton,cel putin pentru mine,a fost un an linistit...un an normal,as putea spune.

Insa nu am cum sa trec cu vederea micile sau marile amintiri care raman in urma lui 2008.Dar mai presus de toate,a fost un an in care m-am maturizat extraordinar de mult daca e sa fac comparatia dintre primele zile ale lui 2008 si zilele de final ale acestuia,adica in prezent.A fost un an in care,chiar daca nu am realizat nimic material de anvergura,concluziile raman,amintirile de asemenea,micile reusite si momente ineidte la fel.In acest an,mai mult ca niciodata,am putut sa percep cu adevarat ceea ce se petrece in jurul meu,de la oameni pana la natura,in general.Am putut sa inteleg mai bine firea lucrurilor ce se petrec si am putut sa pricep mai bine cum sunt oamenii pe care ii vad,cu care vorbesc,pe care am placerea sau neplacerea sa-i intalnesc zilnic.Nici o surpriza aici:in 2008 prapastia dintre mine si cei pe care ii consideram odata prieteni s-a adancit mai mult,lasandu-mi insa satisfactia de a iesi triumfator din unele momente,atat penibile cat si inutile.Am putut analiza si calcula mai bine cine si ce vrea de la mine,care sunt expectantele celor din jur cu privire la mine,in raport cu ceea ce astept eu de la altii,si nu ma refer la lucruri materiale ci la felul fiecaruia de a fi.Mi-am dat seama ca,in principiu chiar nu am ce sa caut printre anumite personaje,motiv pentru care am decis,inca din primele luni,sa fiu mai subtil,mai pe cont propriu,dar la fel de abil.

Marile bucurii si dezamgiri inevitabil se leaga de fotbal si,implicit,de DINAMO.Cea mai mare bucurie ramane acel 2-1 din 4 mai,impotriva stelistilor,in vreme ce cea mai mare dezamagire a fost necalificarea in grupele UEFA.Reusitele personale se rezuma la doar cateva lucruri,dar care pentru mine au contat enorm:am mers la ambele meciuri cu stiaoa din acest an si am reusit sa-mi petrec ziua de nastere la DINAMO,ceea ce a insemnat una dintre cele mai frumoase si memorabile zile din viata mea.Si faptul ca am inceput acest blog reprezinta un succes,fara de care nu as mai fi putut sa insir aceste randuri aici si acum.Daca e sa-mi reprosez ceva cu privire la blog,este acea pauza de vreo 3 luni dintre aprilie si iulie,cand practic blogul s-a aflat in moarte clinica,pentru ca,mai apoi,sa-si revina si sa fie mai activ ca niciodata.

Sunt multumit de mine pentru simplul fapt ca in 2008 am devenit mai atent la detalii,am devenit mai serios (desi in continuare am micile mele copilarii) si am devenit mai selectiv cu persoanele care intra in legatura cu mine,indiferent ca este vorba de telefon,messenger sau viata reala.Am descoperit ca dedicandu-ma mie insumi mai mult timp,nu am decat de castigat si asta a fost una dintre cele mai bune mutari facute in acest an.Nu se pune problema de egoism aici,nicidecum,ci mai degraba de o mai eficienta alegere a unor variante si de o mai buna limpezime in ceea ce priveste deciziile luate,indiferent de domeniu sau circumstanta.

Este adevarat,omul cat traieste invata,iar eu,pentru prima data,simt ca am facut un important salt in procesul de evolutie personala.Trebuia sa ma maturizez cu adevarat odata si-o data si iata ca anul acesta a fost sa fie inceputul,pentru ca sunt convins ca si in 2009 voi continua pe aceeasi linie.Despre blog,ce pot spune decat ca sunt multumit ca am capatat o oarecare experienta in cele 6 luni de cand am inceput sa lucrez la el cu adevarat,punand timp si pasiune in cantitati uriase,rezultatul final aratand ca si aici se cunoaste o evolutie in modul de abordare si de exprimare a si in cadrul articolelor.Pai oricine poate sesiza diferenta dintre primele articole din aprilie si articolele din acest sfarsit de an.

2008...Un an bun,fara excese de nici un fel...Daca primele 3-4 luni au trecut fara evenimente majore,acele luni fiind inca perioada cand nu incepusem sa ma schimb,au urmat apoi luni mai intense,in care am avut mereu cate ceva de invatat si de pe urma carora au ramas destule amintiri frumoase,pentru ca in fond si la urma urmei,amintirile si experientele sunt cele care conteaza intr-o viata de om,de pe urma lor invatam sa mergem mai departe,sa traim cat mai ideal si sa supravietuim fara sa intampinam dificultati majore.

Gandurile pentru noul an ce va incepe maine le voi pune tot atunci aici pe blog.Cine stie ce ne va aduce 2009?Dar oricum,nu costa nimic niciodata sa fii optimist,nu-i asa?...Mi-a placut anul 2008,in care,repet,am invatat foarte multe lucruri si din care am tras multe invataminte,in special despre caracterul unora,pe care promit sa ii tratez cu si mai multa indiferenta in acest an nou ce va incepe peste doar cateva ore...Pana atunci,va prezint doar cateva dintre pozele care au fost facute,in perioade diferite ale anului,ca o reeditare a unor frumoase momente pe care le-am trait si care sper sa se repete cat mai curand si cat mai des si in 2009...LA REVEDERE 2008 !...

Niciun comentariu: