12.12.2008

Doza de normalitate

Nu stiu cum vedeti voi viata sau ce se intampla in jurul vostru,dar in jurul meu totul e o nebunie continua si nu intotdeauna in sensul bun al cuvantului.Oameni cu priviri pierdute si miscari bruste,necontrolate ale corpului,misuna zilnic prin fata ochilor mei.Oameni repeziti,grabiti,speriati,care vorbesc multe despre nimic se intersecteaza zilnic cu mine.Parca nici cerul nu mai e asa albastru ca altadata.Totusi,nu am pretentia ca eu sunt normalul absolut...
Ieri a fost totusi,una din zilele cat de cat normale,o zi fireasca prin desfasurarea ei.Chiar ma intreb carui lucru ii datorez faptul ca nu am avut parte ieri de stres,nervi si frustrari.Am fost dimineata la 6:45 la standul de ziare sa iau cartea "Ion",alaturi de ziarul "Adevarul".Vanzatorul n-a mai incercat sa ma vrajeasca spunandu-mi ca vine presa tarziu,ca nu se stie daca vine si cartea si alte bla-bla-uri.Probabil si-a dat si el seama ca n-are cum vreodata sa aiba ambitia mai mare ca a mea.Sau poate din cauza faptului ca era prea ocupat sa se balangane pe un scaun,asa cum fac copiii handicapati,ce nu-si pot controla sistemul nervos,in tentativa de a se incalzi.

Spre deosebire de joia trecuta,presa a venit repede,am fost primul la coada,o coada formata din 8 persoane dupa ce joia trecuta erau 6 persoane care asteptau la rand,am luat cartea si pe la 7:20 eram din nou acasa.Totul s-a desfasurat fara incidente,fara nervi,fara nimic.Ca si cum asa se desfasurase o astfel de zi de cand lumea.
Am putut sa dorm in voie toata ziua,fara ca vreunul din vecini sa-mi perturbe linistea.Ieri a fost o zi normala,o zi de care aveam nevoie.Azi insa,toate s-au reintors cu adevarat la (a)normal.Inca de dimineata vecinul de la 3 bubuie,huruie,darama,demoleaza,sparge,crapa si etc.in incercarea de a-si imbraca balconul cu termpopane.Acum si-a gasit,toata vara n-a avut timp.Nu ma intelegeti gresit,la dansul nu e vorba de bani,are bani garla.Cine naiba isi pune termopane in decembrie?Mai ales ca omul are si centrala termica,deci sunt sigur ca nu ingheata de frig in casa.Bunica vecinului de la 2 isi scutura presul de par de pisica direct in balconul meu.Ghemotoace de blana se aduna intr-un colt al balconului asa cum s-au adunat de-a lungul anilor.Asta e,am sa matur si gata.

Afara e o zi mohorata si lumea,desi grabita,pare confuza,nestiind incotro se indreapta sau,mai exact,nestiind catre ce se indreapta.Nu stiu ce sa fac,sunt praf de somn,dar nu am cum sa dorm in conditiile in care nea vecinu' face zgomotul pe care-l face.Ce pacat ca zile ca si cea de ieri nu se intampla in fiecare zi...
P.S.:Ieri a fost a cincea carte din cele 100 de carti din colectie.E o placere sa va cum cartile incep sa se inmulteasca pe saptamana ce trece.Pana acum am facut o super investitie,cheltuind pe aceste 5 carti doar 32 de lei.Ar putea spune cineva ca nu renteaza?Dar sa nu fie ascultator de Guta sau Salam ca altfel n-are credibilitate...

2 comentarii:

Anonim spunea...

AGM dc mi-ai dat ignore? pls lasa comentariu daca mi-ai dat sau nu. Sunt gaby din bucuresti

A.G.M.DINAMO. spunea...

Nu ti-am dat ignore,doar ca nu mai stau pe id-ul ala.De fapt,nu prea mai am chef de messenger o perioada asa ca nu ai sa ma mai vezi online.