15.12.2008

Solutia de compromis

Pentru cei mai matinali dintre cititori,azi dimineata au putut vedea urmatorul anunt pe blog:Da,pe la vreo 5:00 monitorul a cedat si a incetat sa se mai aprinda.Am zis ca gata,am pus-o...Ce ma fac eu fara net zilele astea?Pana la urma salvarea a venit de la fratele meu,care,ocupandu-se cu reparatii de calculatoare si avand in camera lui vreo 3 monitoare,mi-a dat unul pana ce va reusi sa il repare pe asta care l-am avut pana in aceasta dimineata...Pe bune acum,chiar am intrat in panica,pentru ca sunt dependent de net...Fara messenger mai treaca-mearga,desi e foarte util si ala,dar fara blog sunt ca si mort...Mai ales in perioada asta a sarbatorilor cand am pregatit o gramada de momente speciale...Si cum spuneam,frati-miu mi-a venit in ajutor si mi-a dat o hardughie de monitor,care e aproape la fel de mare ca televizorul,ceea ce se poate vedea si in poze.OK,ma multumesc si cu atat,decat deloc,esential e sa am conditiile necesare pentru a-mi face treaba cat de cat.Deci,pentru cei care au crezut fie si un moment ca voi fi indisponibil pentru o perioada nedefinita de pe blog,messenger,net in general,guess what:I'm back!!!

Niciun comentariu: