18.12.2008

Ce fac dobitocii atunci cand se plictisesc?

Simplu,incep sa-mi trimita mesaje pe telefon,dar nu orice fel de mesaje ci versiunea telefonica a mass-urilor de pe messenger.Unele dintre ele au scuza ca sunt cat de cat amuzante,altele sunt de-a dreptul penibile,ca si cel ce le-a trimis de altfel.In ultimele zile am primit cateva astfel de mesaje pe care le redau mai jos.

"Vezi?Sunt 8 fulgi...(eu nu vad nici unul ca afara ploua cu galeata)7 merg dusi de vant...Iar unul in curand se va seza pe tine.Acela este fulgul norocului(penibil).
Trimite acest SMS la 8 prieteni.(pai eu ce fac ca nu am atatia:(...)Daca il ignori vei avea 8 zile de ghinion.Gandeste-te bine... ("gandeste-te" era scris legat,dar in fine...M-am gandit si stiu ce am de facut,trebuie sa imi schimb numarul de telefon ca sa evit pe viitor astfel de tampiti).L-am primit si eu si nu vreau sa risc!!!" (amice,nu trebuie sa te ingrijorezi!Ghinionul te-a lovit inca de la nastere:esti prost de bubui!).

"Vand magar model SLK 4 x 4,2008,gri metalizat,nichelat,copite magneziu,climatronic bizon,urechi reglabile,heliomate incalzite,linie audio i-ha i-ha,sevo-bici,6 trepte automat,consum 6 % paie,RAR decembrie 2009,2.500 km reali,pret 3.000 de euro,negociabil,posibil leasing,rog SMS pana nu moare!"

"Vand vaca euro 3,motor cu 5 dinti in linie,2.000 km reali,ABS,control la tractiune,stergatorul la cur si senzori de cacare,urechi electrice incalzite,tapiterie de blana,copite de aluminiu pe 17'',navigatie dupa miros (contine harta Romaniei),volan multifunctional din caruta,xenoane daca ii deschizi ochii,instalatie pe lapte,alimentata doar cu fan premium fara plumb.Dau la schimb cu magar tunat."

(Cele 2 mesaje de mai sus au fost trimise de acelasi expeditor.Curios e ca nu aveam numarul respectivului in agenda si inca ma mai intreb de ce vrea sa isi vanda parintii,adica magarul de tac-su si vaca de ma-sa).

"1.suparare
2.fericire
3.orgoliu
4.melancolie
5.dragoste
6.liniste
7.ignoranta
8.indiferenta
9.euforie
10.prietenie...

Trimite aceste stari la 10 persoane inclusiv mie si cate persoane iti vor raspunde acea stare te reprezinta".

(Mesajul de mai sus mi l-a trimis dobitocul de 2 ori...O fi de bine sau e el prea cretin?).

"Te-am intalnit in cimitir/Aveai pe piept un trandafir/Te-am mangaiat pe maxilar/Tu m-ai muscat involuntar/Eu te priveam incetisor/Aveai in ochi un viermisor/Si in spate un topor.Cu drag,moartea,vin sa te iau."

(Chestia e ca maine chiar trebuie sa merg pana la cimitir pentru ca se implinesc 2 ani de cand mi-a disparut cineva drag.Inseamna ca ar trebui sa fiu cu ochii in 4 sa nu ma intalnesc acolo cu imbecilul care mi-a trimis acest mesaj acum 3 zile).

Niciun comentariu: