24.12.2008

Cateva ganduri in cateva randuri...

Pentru cei care nu s-au obisnuit inca cu felul meu de a fi si care credeau ca in aceste zile vor vedea aici articole despre aglomeratiile din hipermarket-uri,sau unde isi petresc toate "vedetele" sarbatorile si ce fac ele de Craciun,le spun ca isi pierd vremea degeaba daca inca asteapta stiri ce tin de domeniul mondenitatii.Pur si simplu NU MA INTERESEAZA astfel de lucruri!Acest blog este in principal dedicat fotbalului,in special echipei DINAMO,apoi,ocazional,blogul este folosit pentru a descrie cateva lucruri despre mine si viata mea...

Daca,prin absurd,cineva este curios despre cum imi voi petrece eu Craciunul sau,in general,sarbatorile de iarna,le spun ca nu fac nimic deosebit si nici nu ma duc undeva anume.Craciunul va fi chiar o zi absolut obisnuita,pentru ca cei care ma cunosc stiu ca nu pun pret pe sarbatoarea asta.Totusi,de Revelion se vor schimba lucrurile,fiind a 3-a zi ca importanta din an dupa ziua mea si ziua lui DINAMO.Atunci,ca tot omul,voi sarbatori trecerea in Noul An in strada,voi bea pana n-oi mai putea si sper sa am cat de cat o noapte placuta.

Sunt in continuare extaziat de ideile ce imi vin cu privire la noile rubrici pe care le va avea blogul dupa 1 ianuarie.Am spus,va fi un an fantastic daca voi reusi sa am timpul necesar pentru a scrie tot ce imi propun.Ce surprize pregatesc pe blog am sa va spun cel mai probabil pe data de 31 decembrie...

Pentru cei care citesc acest blog si se numara printre cei care mi-au dat add la id-ul de messenger si inca nu le-am dat accept,cu parere de rau le spun ca de-acum in primele zile din 2009 vor fi sanse sa ma mai ocup de messenger,nu de alta dar nu mai am nici un chef de el si sincer sa va spun,nici nu vreau sa ma lungesc la discutii cu persoane noi in aceste zile in care nici nu mai am timp sa dorm normal.

Stiti unul din motivele pentru care imi plac sarbatorile de iarna?Pai in aceste zile am motivatia perfecta de a ma dispensa de toti idiotii de pe messenger care trimit cate 20 de mass-uri pe zi cu urarile traditionale de Craciun si Anul Nou.Trimiteti in continuare,dragi baieti si fetite,ca nu-mi faceti decat un imens serviciu.

Niciun comentariu: