18.12.2008

Colindul zilei-18 decembrie 2008-"Iarna"


Iar versurile sunt urmatoarele:

Milioane de lumini de strada
Milioane de talpi pe zapada
Magazine pline de jucari
Milioane de fulgi de zapada
Milioane de copii pe strada
Sarbatori de iarna cu Mos Craciun

Merg pe strada si privesc
Oameni care se grabesc
Sa ma dau pe gheata imi vine
Nimeni nu ma baga-n seama
E cam debandada
Unii spun ca nu au bani
Altii vor cadouri mari
Mosul pentru fiecare stie ce are
Eu imi vad de treaba, ma joc cu zapada

Merg pe strada si privesc
Pomi de iarna stralucesc
Am un chef nebun sa strig de bucurie
Totu-i alb in jurul meu e o nebunie

Milioane(milioane).....de lumini pe strada
Milioane(milioane)... de talpi pe zapada
Magazine(magazine)..pline de multe jucari.....
Milioane(milioane)...de fulgi de zapada
Milioane(milioane)...de copii pe strada
Sarbatori de iarna cu Mos Craciun.

Niciun comentariu: