14.12.2008

Cateva ganduri in cateva randuri...

M-a mancat pe mine in fund sa ma apuc sa descriu jocul ala preferat al meu,ca alta perioada mai buna n-am gasit.De vreo saptamana incoace cate 6-7 ore pe noapte stau si descriu cate 2-3 misiuni.Dar in urmatoarele 4-5 zile am sa bag din greu si am sa termin odata cu jocul asta ca sa nu ma apuce Craciunul povestind despre zombi si alte mortaciuni din joc.Deci cred ca pana pe 18-19,termin de descris jocul.

Diakite este printre primii jucatori care au plecat de la DINAMO,el semnand cu echipa portugheza Belenenses.Il regreta cineva?Eu unul,sincer,nu!

Cica Ropotan e posibil sa plece la rusi,probabil la Dinamo Moscova.Sa dea Domnul sa plece si,daca nu cer prea mult,sa-l ia cu el si pe Pulhac!

Mai sunt vreo 11 zile pana la Craciun,dar sa mor daca,spre deosebire de alti ani,se simte asta in vreun fel,la atmosfera ma refer.Din ceea ce vad cand ma uit pe geam,pare ca inca suntem prin noiembrie...Chiar,mai ninge anul asta sau o lasam pe 2009?

In seara asta in campionatul italian e juventus-MILAN!Cred ca va fi un meci al naibii de strans,avand in vedere ca cele 2 echipe se afla pe locurile 2,respectiv 3 in Serie A,ambele avand cate 30 de puncte dupa 15 etape disputate.Apropo si de derby-ul de aseara dintre Barcelona si Real,dupa Revelion am sa bag o noua rubrica despre marile derby-uri ale Europei si ale campionatelor tari de pe continent,dar nu pot sa spun mai multe acum.Pana atunci,pentru diseara:
F O R Z A M I L A N ! ! !

Maine ma decid daca in noaptea de luni spre marti ma duc pana la Bucuresti.Nu,nu ma duc la DINAMO,altul e motivul.Am sa detaliez,cred,maine,dar asta doar daca ma decid sa merg.Mihnea ma intreba cu ce ocazie e posibil sa vin la oras:)).Mihneo,fara suparare,dar exceptand taranii care populeaza Bacaul,orasul asta e mult mai frumos ca Bucurestiul,repet:exceptand oamenii!
------------------------------------------------------------------------
P.S.:De maine blogul imbraca haine de sarbatoare,in dorinta de a intra,cat de cat,in atmosfera Craciunului si a Anului Nou.De maine si timp de 2 saptamani se vor auzi colinde pe blog si o serie de alte chestioare vor fi adaugate aici pentru a mai colora si sterge,ceea ce luna decembrie,prin lipsa ninsorilor,nu a reusit inca sa faca in acest an,griul perpetuu din jurul nostru.

Niciun comentariu: