08.12.2008

Return to Castle Wolfenstein (4)-(indicii utile)

In joc vei da peste multe indicii si obiecte care iti vor folosi si este foarte important sa stii ce inseamna si la ce iti vor intrebuinta:
  • Munitie:

Munitia se prezinta in mai multe feluri,depinde si de armele pe care le ai la dispozitie.Cand vezi acest semn,nu ezita sa iei acea munitie de fiecare data cand vei avea ocazia.Poti sa iei munitie "ridicand" direct armele inamicilor pe care ii elimini.

  • Jachete:

Cand vezi acest semn poti lua jachetele pe care le vei gasi pentru a-ti mai intari armura personala.Oricum,nu vei simti efectul lor pe parcursul jocului si totodata nu vei avea prea multe ocazii sa "ridici" astfel de jachete.

  • Caschete:

Caschetele au exact rolul jachetelor:acela de a-ti imbunatati armura personala.Nici acestea nu vor face o diferenta majora,dar nu ai nimic de pierdut daca le iei si pe acestea.

  • Rucsacurile cu "sanatate":

Acestea sunt cele care practic te tin in viata.Le vei gasi la tot pasul in pachete de 25 % (cel mai frecvent),dar si in proportii de 10 % si 50 % (mai rar).Cand vezi ca nu mai ai multa "sanatate",ia-le cu prima ocazie cand le vezi pentru a-ti mai reveni.

  • Mancare:

Da,pe mese,in timpul jocului,vei putea gasi farfurii cu mancare (calda sau rece),pe care le vei putea "manca",sporindu-ti astfel procentajul de "sanatate" cu 25 % sau 50 %.Nu sunt de neglijat si le vei intalni la nivelele 1,3,6 si 7.

  • Coniac si bere:

Vei gasi si pahare de coniac sau halbe de bere (ce-i drept,mai putine la numar ca farfuriile cu mancare) pe care sa le "bei",acestea avand de asemenea rol de a te vindeca sau de a-ti da energie.

  • Afise si anunturi:

Nu e necesar sa citesti fiecare afis pe care il gasesti pe pereti in decursul jocului,dar citirea acestora adauga elemente si indicii noi asupra povestii jocului.Citindu-le,descoperi pe masura ce decurge jocul,care este planul secret al nazistilor si gandurile liderilor nazisti,in privinta a ceea ce se intampla in acele zile de razboi.

  • Jurnale:

Va trebui sa recuperezi in timpul jocului 3 astfel de carti,mai exact o carte tehnica (privind constructia mitralierei "Sten"-nivelul 4,un jurnal al profesorului Zemph cu scrierile sale despre ce se intampla la situl arheologic,de unde apar zombii infricosatori-nivelul 2,si,in cele din urma,jurnalul lui Wilhelm Strasse,in care afli cate ceva despre proiectul malefic "Super-Soldatul" si cum se rasfrange acest lucru asupra Operatiunii "Invierea"-nivelul 5).Intrarea in posesie a acestor 3 jurnale devin obiective pentru indeplinirea misiunilor respective.

  • Alarme:

Astfel de dispozitive vor fi existente la toate nivelele.Sunetul acestora alerteaza trupele care se vor mobiliza pentru a te anihila.Pentru a scapa de sunetul enervant pe care acestea le produc,le poti lovi sau le poti impusca,scotandu-le din uz.Cel mai important de stiut:in primul episod al nivelulului 3 si in al doilea episod al nivelului 6,acestea nu trebuie sa se auda,intrucat vei avea misiuni in care nimeni nu trebuie sa stie ca esti printre inamici.Ucide soldatii pe care ii intalnesti folosind arme silentioase si vei indeplini misiunea,mergand mai departe.

  • Comori:

Jocul este presarat cu incaperi secrete unde dai peste lingouri de aur,cranii de cristal si altele.Acestea nu te ajuta cu nimic,dar mai condimenteaza aventura pe care o traiesti jucand acest joc.

Niciun comentariu: