30.12.2008

Daca nu mi-am impodobit bradul,macar am impodobit geamurile...

Nu mi-am facut brad nici anul asta,la fel ca anul trecut.Mi-au ajuns 20 de ani in care am avut brad si in urma caruia faceau altii curat dupa ce il aruncam.Pai,nu stiu,dar decat sa dau cateva sute de mii pe un brad,decat sa mai contribui si eu la defrisarea padurii (stiu ca un singur brad nu conteaza,dar brad cu brad se face o padure) si decat sa stau apoi cateva ceasuri incercand sa aspir toate acele de brad de pe covor mai degraba fac altceva,care sa-mi solicite mai putin timp.

Si am facut.Ca majoritatea oamenilor de la mine din cartier,mi-am pus instalatiile la geam.Insa,nu ca spun eu,dar ca la mine nu mai este luminata nici o camera,si asta pentru ca arsenalul a fost unul serios:6 instalatii,in total 700 de becuri.Iar cum se vede de afara e absolut dumnezeiesc...
Iar pentru cei care in chestiunea cu bradul ar putea sau ar dori sa-mi sugereze varianta bradului artificial,le spun ca nu se pune problema:mie nu-mi plac solutiile de compromis,ori natural,ori deloc,iar brad natural deocamdata nu mai am de gand sa-mi fac.Nu ma amagesc cu un brad artificial,atat timp cat e un obiect lipsit de viata,din plastic.E ca si cum as fute o papusa gonflabila...

Niciun comentariu: