24.12.2008

Ce fac dobitocii atunci cand se plictisesc? (partea a 2-a)

Raspunsul l-am dat in articolul de pe 18 decembrie,atunci cand a fost prima parte (daca vreti sa revedeti acel articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/12/ce-fac-dobitocii-atunci-cand-se.html),dar nu mi-e lene sa vi-l repet:cand dobitocii se plictisesc,imi trimit mesaje de genul mass-urilor de pe messenger.Si,asa cum am spus,daca unele sunt chiar amuzante,altele sunt pur si simplu tembele...Totusi,din seria "Motive pentru a-mi schimba urgent numarul de telefon,ca sa nu-l mai stie toti taranii" va prezint doar cateva din mesajele pe care le-am primit in ultimele 5 zile pe telefon:

"* * ** * * * * * * * * * * *
* * * *** *** * * ** * * * * *
* * ** ** * ** *** ** *
*** ** * * * **** ** * * *
** * * **** ** * * * * * *
*** * ** * *** * *** * * *
Ce pula mea te uiti asa?Nu vezi ca ninge?"

(Farmecul acestor mesaje este si faptul ca altfel se vad acestea sub forma de SMS pe telefon decat scrise pe blog...).

"Eu si tu am terminat pt totdeauna toata prietenia...pana aici a fost,am aflat ce ai spus si ce ai facut...nu mai pot sa ma prefac ca nu stiu nimic...nu-ti permit sa zici toate aceste lucruri...De la tine nu m-as fi asteptat niciodata,eu am avut incredere in tine si ce ai obtinut cu asta? Ce te duci sa spui in gura mare ca.............Mos Craciun nu exista?:))=)).....trimite mai departe si sperie-ti prietenii." (De fapt,subintelesul incheierii mesajului era "trimite mai departe ca sa demonstrezi tuturor cat de taranoi esti).

"Felicitari!Ca urmare a tragerii la sorti facute astazi la sediul ORANGE sunteti fericitul castigator al unui premiu ce consta intr-un cal!Ne cerem scuze pentru ca datorita fondului mic pe care il avem suntem nevoiti sa vi-l dam pe bucati!Pentru inceput,de fapt chiar acum va dam PULA CALULUI" (Am avut o dilema:cum sa-mi dea cel care mi-a trimis mesajul pula calului daca ea e bagata adanc in ma-sa?).

"Nu vreau sa te superi pe mine,poate trebuia sa te intreb mai devreme,am gresit crezand ca pot trece peste asta ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Te-am respectat enorm dar lucrurile nu vor mai fi la fel ca pana acuma asa ca te intreb dar sa fii sincer cu mine si sa nu ma minti:TU AI OMORAT-O PE ELODIA?" (mai e nevoie de vreun comentariu la un mesaj atat de cocalaresc?)

"Apasa in jos





mai jos





asa




e bine





minunat





aaahhhh...






nu te opri






continua






da





mersi ca mi-ai facut si mie o laba prin telefon."

"Pe la geamuri cad stelute/
Iar pe foc sunt sarmalute/
Iar bradul e la locul lui/
Mosul e la treaba lui/ (Oau,ce rima inteligenta)
Sa iti fie tie bine/
Acum si-n anul care vine.

Sarbatori fericite!"

"Iata vine Mos Craciun/
Gadila-m-ai pe la cur/
Cu un sac umplut de nuci/
De pula sa ma apuci/
Si vine cu iarna grea/
Sa te dau in pula mea/
Sa fierbi tuica la ibric/
Belesti pula cand ti-e frig/
De urat ti-as mai ura/
Dar cred ca te-ai supara/
Si m-ai da in pula ta.

LA MULTI ANI!" (nici Eminescu nu cred ca putea sa o spuna mai bine).

"La Craciunul care vine/
Iti urez sa futi virgine/ (merci,merci,chiar am o afinitate pentru ele)
Femei bune si frumoase/
Bulanoase si tatoase/
Daca ti se pare greu/
Iti urez sa LE FUT EU."

Niciun comentariu: