08.07.2008

Prietenii mei din Bangladesh

Sa ne intelegem din start:e 8.07.2008 cand scriu acest articol,ora 3:49 dimineata,pic pe jos de somn,nu am apucat inca sa mananc,mai am inca 2 articole (destul de ample) de facut,iar la ora 7 imi sosesc amicii de care va voi povesti in randurile de mai jos.Pune cineva pariu ca si azi va fi o zi infernala pentru mine din punct de vedere al solicitarii (nu atat fizice,cat psihice)?

Si acum sa revenim la programul nostru obisnuit:de cateva zile,mai exact,de joia trecuta,pe strada mea au inceput lucrarile de marire a parcarii.Altfel spus,se elimina fasiile de spatiu verde de pe trotuar (cam 1,5 metri),si se asfalteaza,si astfel se mareste spatiul stradal pentru ca masinile sa circule mai in voie.Lasand la o parte nemultumirea mea fata de faptul ca spatiul verde,copacii si alte oaze de oxigen se imputineaza in orasul nostru,nemultumire ce oricum nu afecteaza pe nimeni de la primarie,am fost surprins sa constat ca muncitorii pusi sa schimbe aspectul cartierului ies in evidenta nu prin harnicie,rapiditate si eficienta in meseria lor (sunt la fel de lenesi ca si noi),ci prin faptul ca sunt...straini!Nu orice fel de straini,ci tocmai bangladezi.Ce naiba o fi cautand astia tocmai la noi in tara?Aveam sa ma lamuresc zilele ce aveau sa vina.Primele 2 zile (joi si vineri) am intrat subtil in discutie cu ei,fiind foarte incantati ca li se acorda atentie,pentru ca mai apoi sa ma imprietenesc de-a dreptul cu ei.
Am facut cateva poze cu ei,am comunicat intr-o engleza cursiva si am aflat despre ei ca au venit in tara noastra pentru un an de zile,sunt platiti cu 400 de dolari pe luna (putin peste 900 de lei),vremea de la noi in prezent li se pare foarte calda si le plac femeile romance (cum se putea altfel,atat timp cat la ei in tara femeile sunt...dar prefer sa nu dau frau liber gandurilor,oricum,sa nu intelegeti ca as fi zis ceva cu tenta rasista...in fond si la urma urmei,vorba bangladezilor:A.G.M.DINAMO.veri gud men,veri gud men):))

Niciun comentariu: