14.07.2008

Bestia din Buhoci revine!!!

Spaima pisicilor,teroarea gainilor,uraganul canin din comuna Buhoci revine in Bacau,si va sta in custodia mea pentru urmatoarele 15-20 de zile.Despre ce e vorba:fratele meu pleaca impreuna cu socrii si sotia prin vestul Europei (lucky bastard) si imi aduce cainele lui de la tara pentru ca nu are cine altcineva sa aiba grija de el.Asa ca pentru urmatoarele 2-3 saptamani voi fi un fel de dog-sitter.Nu ma intelegeti gresit,in mod normal iubesc cainii (mai ales daca dragostea fata de ei se plateste substantial:))dar cainele asta are ceva aparte:e un diavol tazmanian patruped in toata regula.Stie sa faca tot felul de trucuri:roade,zgarie,sfasie,imprastie gunoiul prin casa iar respiratia lui...cred ca nici tot Colgate-ul din lume nu i-o mai schimba.

Il stiti pe Gigi Becali?Il stiti,cum sa nu...E ciobanul ala penibil cu apucaturi neanderthaliene si gesturi grobiene.Ei bine,Speedy (pe care il puteti admira in aceste poze) este exemplul perfect care atesta faptul ca daca Gigi Becali ar fi caine,ar semana din toate punctele de vedere cu Spidutzu cel din imagini.
Lasand gluma la o parte,am sa il tin pe balcon (numai datorita faptului ca e cald afara) dar daca in putinele momente in care ii voi mai da drumul prin casa imi va roade cablul de internet si ce mai am pe aici sub birou (nu e la prima tentativa),sa nu va intrebati de ce nu o sa ma mai vedeti pe messenger o buna perioada.

Asta sunt eu,iubesc cainii foarte mult si tocmai de aia accept mereu sa am grija de monstrul din imagini,chiar daca mereu ma aleg cu cate ceva spart,ros,distrus prin casa...

P.S.:Fratello,de data asta nu mai merge cu vrajeli.La intoarcere platesti toate eventualele pagube,da-te-n sange:))Frate,frate,da'...

Niciun comentariu: