08.07.2008

Sfarsitul unui capitol (sau firescul drum al mersului mai departe,lasand trecutul in urma)...

"Time to move forward",spune o vorba...La asta m-am gandit azi dimineata inainte sa adorm (cum altfel) pe la vreo 8:30 dimineata.Bangladezii au venit dar nu am mai avut puterea sa mai ies pe afara.Probabil m-au asteptat degeaba dar cam e timpul sa privesc pe viitor si fiecare sa isi vada mai departe de ale lui.Poate nu am procedat corect,trebuia sa imi iau la revedere de la ei si sa le spun ca asta a cam fost,dar am preferat sa stau un casa,deoarece nu ma pricep la despartiri sau alte forme de adio,preferand modul brutal de intrerupere a unei amicitii,intrevederi si altele...A fost frumos cat a durat si pentru cateva zile am avut ocupatia nobila de a-i mai destinde pe oaspetii nostrii veniti de la mii de kilometri dinstanta cu o vorba buna,cu un zambet,cu o atingere pe umar...Mama a vazut la avatar o poza cu mine si ei si m-a intrebat ce caut eu cu tiganii aia.Bre,habar nu ai,nu mai vorbi prostii si lasa atitudinea asta,care constituie una din marile probleme ale omenirii.Ce-i cu rasismul asta?Sunt si ei oameni,respira,gandesc,au sentimente,familii etc...

Baieti,bafta in continuare,sedere placuta pe la noi,si va doresc sa dati peste cat mai multi oameni care sa se poarte frumos cu voi asa cum m-am purtat eu,dar slabe sperante.Mi-ati spus de multe ori "Romania,very nice country",dar ati uitat sa adaugati "very bad people"...Raman cu speranta ca poate cand vor mai ajunge pe la ei acasa le vor povesti familiilor lor despre mine si despre ce au vazut aici,si tind sa cred ca in viata asta cine stie ce-o mai rezerva si poate intr-o zi voi mai avea ocazia,intr-un fel sau altul,sa dialoghez cu ei.S-au intalnit oameni dupa decenii intregi,eu de ce nu as spera?...

P.S.:Ragiun,din banii care ii castigi,ia-ti un calculator,rezolva cu "internet conexion" si trimite-mi un mesaj cu id-ul tau cand ajungi in Bangladesh ca ai numarul meu de telefon:))

Niciun comentariu: