10.07.2008

Taranul care mi-a dat prima amenda din viata mea

Am satisfactia deosebita de a scrie acest post,azi,10 iulie 2008,ora 3:06, si ma felicit la maxim pentru ideea de a posta un astfel de articol.Daca as fi avut niste flori prin casa,sigur ca le rupeam,le impleteam,formam o coronita si mi-o puneam pe cap.Din pacate nu am insa...No problem,esential e ca se dovesteste inca o data ca noaptea imi vin cele mai nastrusnice idei si ca tot noaptea lucrez cel mai bine cam in orice domeniu,in special "bloggeritul"...

Nu,sa nu credeti ca mi-am luat o amenda zilele astea si acum tun si urlu de nervi...Nici pe departe...De fapt,as fi fost chiar bucuros sa se intample asa.Povestea incepe cu cateva ore inainte de a intra in anul 2005.Dar inainte sa continui,am avut curiozitatea sa vad cine mai e prin sectia 2 de Politie Bacau,daca a mai aparut vreun agent nou,ca pe majoritatea ii stiu deja,am avut ocazia sa ii intalnesc (si nu de placere:)).Mi-am adus aminte de primul gabor spurcat cu care am avut de-a face.Agentul Sova Iulian...Dau si scriu p google:"agent sova bacau",apas pe primul domeniu de pe pagina.Ia-uite pe cine vad...

Cum spuneam,in acele ore de sfarsit de 2004 si inceput de 2005,eu eram intr-o stare,sa zic...nu stiu,cum ar spune Parazitii,"nu arat oricum de parc-as fi baut doar apa plata"...adica eram mort de beat si impreuna cu amicul meu cel mai bun,Adi,am distrus practic casa scarii,facand geamurile sa explodeze (buna ideea de a lipi petarde-bombe de geam) si lichidele de toate felurile (in special voma) sa inunde culoarul de la parter.Vecinii o fi inteles si ei atunci ca nu prea aveau cu cine se intelege in acea seara de Revelion,dar au decis sa nu lase lucrurile nerezolvate.

Si uite asa,ma procopsesc eu cu o amenda de 500 de ron (5.000.000 de lei vechi cum era pe atunci).Ma duc la sectie sa fac contestatie ca deh ("domnu' agent,desi nu aveti un scris prea lizibil,cam imi dau seama din procesul verbal despre ce e vorba si acuzele ce mi se aduc,insa va pot demonstra intr-un mod cat mai comprehensiv cu putinta ca nu eu am avut un comportament huliganic,inadecvat,deviant si contrar educatiei primite de la parinti,stiti,a fost o ceata de colindatori care aveau asupra lor bate de baseball si ei au spart geamurile,noi ne aflam intamplator pe casa scarii"),nu aveam de gand sa cotizez la un amarat de gabor,si cu ocazia asta fac cunostinta cu un taran coclit.Credeam si eu ca ala de mi-a dat amenda era un domn mai prezentabil...Da' de unde?Tocmai o lichea de politist,un pupincurist cu o fata de cur pansat s-a gasit sa faca dreptate,si mai mult decat atat,nici macar nu apartinea de zona mea,era raspunzator de ordinea si linistea publica in alte cartiere,nu in al meu.Ma rog,e clar ca habar nu stia la ce umilinta se inhama.

Completez contestatia si mai vedem la tribunal.Pana atunci insa,mergeam mai mult de placere diminetile pe la sectie sa vad ce mai face "Iulica".Discutam de placere despre fotbal (mai e nevoie de specificat ca era stelist spurcat?),il mai luam la o caterinca fina (prea prost ca sa se prinda de anumite lucruri),dar cand venea vorba de ce s-a intamplat in seara aia,tot pe a mea o tineam (bre,ti-am spus,erau aia cu bata de baseball si au facut ce au facut!Vecinii au coborat sa vada ce s-a intamplat si ne-au gasit pe noi si gata au si gasit vinovatii,dar nu a fost asa...Aia la iesire au dat cu batele in geamuri si au fugit repede)...

Mda...Am ajuns si la tribunal,cum era de asteptat,am castigat procesul cu usurinta gratie...(dar mai bine nu dau numele aici) si uite-asa l-am lasat pe ala cu buza umflata.Cred ca deja isi facea planuri cu aia 500 de lei,dar ai luat-o,fraiere...Si tu si colegii tai care au crezut vreodata ca vor scoate vreun ban de la mine!

Cand m-am uitat aseara la poza lui "Iulica" inca nu mi-a venit sa cred cu ce specimen am putut avea eu de-a face.Nu l-am mai vazut in ultimii 3 ani,dar nu pare schimbat,poate doar expresia faciala ii e mai cretina si probabil are cateva kile in plus...Aaa,si un grad in plus pe piept,are 3 dungi,fata de 2 cate avea atunci (cred ca a supt cateva puli bune pentru dunga aia).Si ce mi-am zis?Hai sa fac un articol despre tembelul asta si sa redau aici ce scrie in fisa lui.Pregatiti-va,ca aveti si numarul de telefon la dispozitie,si fix,si mobil,cu cat mai multe apeluri pe care le efectuati pentru a face misto de el,cu atat mai bine!Deci:



Politia Municipiului Bacau-Sectia 2 Politie


Agent sef adjunct de politie Sova Iulian


Contact:

0744.504.976

0234.571.749

Zona de activitate:

Str.Marasesti bl.1-131

Str.Alexandru cel Bun

Str.9 Mai bl.1-54

Str.Milcov bl.2-16

Cum spuneam,au trecut 3 ani si jumatate de la acea amenda,timp in care am mai adaugat vreo 3 (una de 200 de lei,una de 500 de lei,si marea amenda de 3.000 de lei),ajungand sa am o "datorie" totala la politisti de 4.200 de lei (sau 42.000.000 de lei vechi,cum vreti).

Cu putin noroc,poate voi avea norocul sa sar de 5.000 de lei anul asta,nu de alta dar am o placere nebuna sa primesc amenzi,sa observ ranjetul gaborului (oricare ar fi el) care imi da amenda si apoi sa il asigur ca degeaba mi-a dat amenda ca nu va avea ocazia sa o vada platita.Si intr-un fel,daca nu primesti macar o amenda in ziua de azi,inseamna ori ca stai toata ziua in casa,ori ca esti prea pampalau pentru a te mai pune din cand in cand in gura cu militienii si a le demonstra ca esti mai inteligent ca ei.

Am onoarea si placerea sa va prezint mai jos colectia mea de amenzi de pana acum:

Parerea mea despre eventualele amenzi pe care le-as putea primi de-acum inainte?Simplu:vorba Parazitilor (ca multe lucruri utile am mai invatat de la ei de-a lungul timpului,nu degeaba sunt fanul lor si cred despre ei ca sunt cei mai tari!):

"Tot ce-am adunat pan-acum au fost amenzi/

Lasa-le sa curga/

Pentru viitor mi-am propus/

Cearcane si burta!"

Niciun comentariu: