14.07.2008

Peste o luna implinesc 22 de ani!

Multi nu stiu la ce se refera titlul si in fond si la urma urmei nici nu cred ca ii intereseaza.Ma rog,am sa explic anyway.De azi intr-o luna implinesc 22 de ani si anul asta vreau sa imi sarbatoresc ziua intr-un mod cu totul grandios (nu ca in anii diferiti lucrurile ar fi stat altfel).In principiu nu prea as dori sa spun ce am de gand sa fac pe 14 august,dar dau un indiciu:pune cineva pariu ca toata ziua am sa fiu vazut in preajma stadionului DINAMO,prin preajma terasei RED DOGS,si in general,in cartierul Stefan cel Mare?;)Asta bineinteles daca nu apare ceva neprevazut.Voi mai vorbi despre asta pe masura ce ziua cea mare se apropie iar lucrurile se precipita.Untill then,va prezint logo-ul evenimentului (de fapt,va arat cat de mult ma plictisesc si nu am ce face in timpul liber:))

Niciun comentariu: