21.08.2009

Stiam inca de acum 6 saptamani ca,in cazul unui scor nefavorabil in cupele europene,galeria dinamovista va alege sa provoace suspendarea lui DINAMO!

Acum,dupa ce s-a intamplat aseara pe stadionul "DINAMO",pot spune lucrurilor pe nume si pot da cartile pe fata.Stiam inca de la jumatatea lui iulie ca asta se va intampla in cazul in care rezultatul nu ne va fi favorabil in meciul de acasa din turul play-off al Euroa League.

Ma sunase Mihnea (parca era pe 10 iulie) sa imi spuna ce are de gand galeria in caz ca ne paste o noua umilinta gen Elfsborg sau Nijmegen.Insa mi-a spus sa nu mai zic la nimeni ca asta e un plan secret care nu trebuie "sa transpire" sub nici o forma.I-am explicat ca nu e nici pe departe o solutie si mi-am dat cuvantul de onoare ca orice ar fi nu se va afla de acest plan diabolic si distructiv de la mine.Mi-a dat dreptate cu jumatate de gura si cam atat.Pe 12 iulie,DINAMOMANIA (http://www.dinamomania.net/) vine cu urmatorul articol (http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=16858),pe care nu il voi uita prea curand,dat fiind ca la acea data mi s-a parut de un cretinism enorm sa vii cu o astfel de initiativa impotriva propriei echipe.

In fine,sustineam atunci ca boicotul e o decizie lasa a unora,un pretext de a nu mai veni la stadion si ca nu facem rau decat echipei,si nimanui altcuiva.M-am chinuit o gramada sa explic,sa apelez la rationamentul unora,dar n-am reusit...Iata ce scriam atunci:

Ce initiativa tampita...Pai hai sa lasam echipa la greu,sa o ajutam sa se afunde si mai mult in obscuritate (se poate mai jos de atat?) dar sa fim in continuare "caini pana la moarte si dincolo de ea,fie ca-i vreme buna,fie ca-i vreme rea". Vad ca e la moda acum sa ne dam toti suferinzi si sa ne lasam echipa la greu. Pana la urma hotarati-va:iubim mai mult DINAMO sau uram actionarii?In vremurile astea cand orice ban adus din afara din cupele europene,voi vreti sa inrautatiti si mai mult situatia. NU INTELEGETI CA DACA NU NE CALIFICAM IN EUROPA LEAGUE ACTIONARII NU PIERD NIMIC,PIERDE DOAR DINAMO,CARE VA FI CU UN PAS MAI APROAPE DE FALIMENT,CA ORICE SOCIETATE!!! Am impresia ca unii care comenteaza aici habar n-au ce e aia o societate sau un business.Sunt convins de asta.N-au avut pe mana o afacere pe care sa o gestioneze si de asta se trezesc vorbind aici de parca DINAMO ar fi o jucarie de care ne-am saturat.(VA URMA)...

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 15:46)

...(CONTINUAREA COMENTARIULUI DE LA 15:46,CA VAD CA SITE-UL ASTA TOT PICA)... Regret ca nu pot spune mai multe pentru ca mi-am dat cuvantul insa treaba asta cu boicotul tot e mai bine decat ceea ce se planuise initial (dar inca nu e eliminat acel plan). VREM SA NE FACEM RAU SINGURI SI VOM AJUNGE S-AVEM ECHIPA PE CONSTIINTA!Vom contribui si noi la distrugerea acestei echipe,a acestui club,doar din ura de a ne razbuna pe actionari!Nu ma poate acuza nimeni ca sunt fanul conducerii,dar intelegeti ca decat sa ne razbunam pe echipa prin neprezentare,sau mai rau,prin unele actiuni menite sa determine UEFA sa ne descalifice din cupele europene doar ca sa protestam impotriva conducerii,mai bine incercam tot posibilul sa tragem cat putem de orice meci,cu ce avem,cat avem... Ce naiba a dat in voi?Parca ati devenit toti emo...

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 16:52)

Si,cu riscul de a-mi lua injuraturi multe,cred ca treaba asta cu boicotul e un sindrom mai vechi al celor din Bucuresti care s-au plictisit de fotbal si tot cauta motive sa nu se prezinte la meci.Halal mentalitate! Am fost si eu de cateva ori la meci la DINAMO si am vazut cat de plictisiti sunt unii de pe acolo care toata ziua stau si freaca menta pe la terasa in zi de meci. Asa,faceti boicoturi,protestati prin neprezentare,ca doar ce naiba,noi suntem suporteri numai la bine,nu si la rau. Stiu eu cativa din galerie care sufera de teribilism si nu mai stiu cum sa iasa in fata facand rau echipei,prin actiunile lor,doar-doar s-or scrie si despre ei. SUSTINETI ECHIPA INDIFERENT DE VREMURI!N-O PARASITI!NU FITI LASI! Trebuia sa boicotati echipa in meciurile cu Elfsobrg si NEC (ca tot pomeniti de ele),nu acum cand,daca nu ajutam echipa sa se califice in Europa League,pierde si ultimii bani care i-ar putea lua de la UEFA ((vreo 5 mil euro),o adevarata gura de oxigen financiar vb

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 17:01)

Imediat am fost luat in "primire" de unul din cei doi papagali despre care v-am povestit in articolul de mai jos:

@A_G_M_DINAMO din ce zici tu inteleg ca galeria (sau ma rog, niste grupari) planuieste sa faca ceva ce va duce la suspendarea lui Dinamo din cupele europene. E corect? atunci spun si eu ca si tine ca asta nu e o modalitate de a actiona impotriva conducerii. Sper sa avem cu totii minte si sa strigam impotriva conducerii, nu impotriva echipei. O sanctiune va ramane ca o pata si peste ani cind porcea, badea, turcu, netzoiu, fecalii, vor fi cu toti amintire (da Doamne ziua aia mai repede!).

Seychelles (12.07.2009 17:02)

Bineinteles,se baga si individul despre care am aratat in articolul de mai jos ca isi baga nu stiu ce in DINAMO aseara:

Asta cu emo e tare . Noi, suporterii, nu prea mai avem parghii, nu ca pana accum am fi avut. Nu putem sa mergem ca robotii si sa inghitem toate "lufturile" favoritilor. Pericolul cel mai mare in prezent pentru clubul asta, daca va scapa de faliment, e pierderea unei noi generatii de suporteri.

RobertMS (12.07.2009 17:05)

Incerc sa o iau pe ocolite ca sa ii fac si pe altii sa priceapa:

@Seychelles:nu confirm/infirm nimic cu privire la ce se vrea din partea galeriei. Normal ca se duc la actionari,actionari care pur si simplu astia sunt la momentul actual.Tot e bine ca macar vara asta am scapat de 2 dintre ei,turcu si walter,deci e un pas inainte,mic dar e. Sa-mi zica cineva cine se inghesuie sa investeasca la DINAMO in momentul asta si pe vremurile astea si ma alatur si eu in demersul unora care vor sa-i inlature pe actionari ca sa-i schimbam. Asta nu se intelege vad.Sa-i schimbam,de acord,dar cu cine???Numai revolutionari vad pe aici...

@Robert MS: Nu suntem roboti,tocmai de aceea trebuie sa avem constiinta si suflet si sa nu lasam echipa sa moara si noi sa ne intoarcem privire in alta parte.Cam asa s-ar traduce treaba asta cu "boicotul". Inteleg ca esti din Mures.Foarte bine,eu sunt din Bacau.Si,ca multi altii din provincie,nu stiu cum sa fac sa-mi vad echipa pe viu mai des,in timp ce altii nu stiu cum sa se eschiveze in a merge sa sustina echipa.

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 17:14)

@Seychelles" Stiu la fel de bine contraperformantele echipei din ultima vreme.Dar uite ca recunosti si tu ca nu stii in ce fel am putea sa-i inlaturam pe actionari de la club.N-am sa te mint ca nici eu nu am vreo solutie mai buna. Un lucru stiu sigur si sunt convins de acestarice actiune a suporterilor care se rasfrange direct asupra imaginii,istoriei si starii financiare (si asa precara) a lui DINAMO,nu e o solutie. Daca tot vor unii sa-i inlature pe actionari de la DINAMO cu orice pret,de ce nu incearca sa le sparga cauciucurile,sa arunce cu bolovani in ei?De ce DINAMO trebuie sa sufere in mod direct?Doar pentru ca nu e o persoana in sine si deci,nu se poate apara? Dar nu mai vorbesc pe tema asta ca unii tot nu vor intelege.Revin la ideea de baza:aveti grija ce faceti ca s-ar putea s-aveti soarta acestui club pe constiinta.Daca aveti una!

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 17:28)

Concluzie:faceti ce vreti,cand vreti cu actionarii/jucatorii si/sau pe masinile/casele lor,numai NU in timpul meciurilor.E cea mai mare tampenie pe care o pot face suporterii nostri.Ar fi dovada perfecta ca unii fac lucrul asta numai ca sa-si vada a doua zi poza in ziare. Dupa ce ca suntem vai de mama noastra,se mai gasesc destui care sa puna sare pe rana,care sa mai contribuie si ei la prelungirea starii de coma in care am intrat de vreo 2 decenii incoace.Sau unii poate asta si vor:sa omoare "pacientul" ca sa-si ia de-o grija. Obisnuiam si eu sa ma razbun pe tot ce-mi era mai drag cand ceva nu-mi convenea,dar asta se intampla cand aveam 10 ani.Altii,oameni maturi,cu studii si familie,inca mai au ganduri distructive si acum observ.

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 17:47)

"Seychelles" incearca si el sa afle mai multe,dar nu stie ca stiu sa tin un secret,chiar daca recunosc ca uneori acesta imi sta pe varful limbii.Si la urma urmei,de ce sa stie toti prostii ce se vorbeste in cercurile inalte ale galeriei?

@A_G_M_DINAMO scuze, dar nu e fair ce faci. Daca stii ceva si vrei sa previi, spune pe fata care a baiul. Ca multi dintre noi nu suntem implicati si pare ca te referi la toata lumea. Unii dintre noi nu au de gand sa dea foc la stadion sau sa intre pe teren la meciurile de cupa europeana. Daca stii ceva in acest sens, da totul pe fata. Daca nu vrei, vb cu cei care planuiesc asta si spune-le lor asta. Pt ca nu vad la cine te referi cind faci acuzatiile acestea. Pina una alta, asta e un articol despre un indemn la un boicot pasnis (asa il citesc eu). Tu se pare ca stii altceva. De ce nu spui atunci?

Seychelles (12.07.2009 17:53)

@Seychelles: Am precizat ca nu pot spune mai multe pentru ca imi place sa-mi tin cuvantul dat.Cu unii in cauza am vorbit,pe altii incerc sa-i conving scriind cele scrise aici. Si nu ai dreptate cand afirmi ca trebuie sa dau totul pe fata pentru ca nu oricine trebuie sa stie cine si ce planuieste.Nu uita ca cei din presa sunt cu ochii pe acest site sa mai aiba ce scorni asa ca... Habar nu am despre ce vorbesti

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 17:57)

@Seychelles:incerc sa previn,norma ca incerc,numai ca nu pot face minuni.Deciziile finale le iau altii... Si nu m-am referit la toata lumea,ci doar la cei care se stiu ei si care poate o sa le vina mintea la cap.Daca nu....ramane ca anul asta sa facem eliminarile cu Elfsborg si NEC niste amintiri parca nu prea asa urate,fata de ce-ar putea sa urmeze...

A_G_M_DINAMO (12.07.2009 18:00)

A doua zi,hop si celalalt vorbaret,in speta "Redmania":

AGM DINAMO Am vrut sa-ti raspund ieri dar era site-ul cazut. Ce sa mai sustinem la Dinamo ? Echipa ? Care echipa ?! Tu nu vezi in ce batjocura ne scaldam ? Nu te-ai saturat ?! Sa sustin ce ? Pe Porcea si Giovani si vanzarile/vopsirile de jucatori ? NU, MERSI ! Sa-l sustin pe Torje ca sa faca si el 3 meciuri bune sa poata fi vandut de aceiasi Badea/Borcea/Giovani ? NU, MERSI ! Sa sustin "reconstructia" echipei cu un antrenor adus pe criteriul "loz in plic" ?! I-am avut in mana pe Rednic si mai apoi pe Sabau dar nu s-a putut merge pe mana lor din cauza ca aveau ceva de spus impotriva lui Giovani. NU, MERSI ! M-am saturat de MINCIUNA asta de la DINAMO, vreau sa vad o alta strategie...am gresit, imi cer scuze...Dinamo nu are o strategie acum. Reiau, vreau sa vad o STRATEGIE coerenta la Dinamo, m-am saturat de "avem 9 atacanti, Niculae sa plece" care e continuarea episodului "am dat 2 dar am adus 5"... Putem sa schimbam ceva ? CUM ? Propune tu ceva/altceva si vom dezbate si propunerea ta

redmania (13.07.2009 12:12)

Replica mea a fost urmatoarea:

@REDMANIA: Eu cam am spus ce am avut de spus.Doar ma declaram dezamagit de initiativa ca pana si noi,suporterii,sa lasam echipa la greu,atata tot. N-am sa te mint si am sa iti spun ca solutii nici eu nu am pentru iesirea din impas si chiar daca as fi avut,cu siguranta nu le-as fi spus aici pe site,pentru ca tot s-ar fi gasit cineva contra si tot asa,ori nu am timp de polemici si ore pierdute pe net. Si reafirm ca nu stiu in ce masura putem sa schimbam ceva,dar sa lasam peluzele goale,iar unii,dupa cum vad pe-aici,chiar sa ne bucuram daca echipa nu s-ar califica in grupele E.L.nu sunt solutii.

A_G_M_DINAMO (13.07.2009 17:42)

Asa ca sa faca fiecare ce vrea,dar eu unul nu o sa am constiinta incarcata daca la meciurile din august din Europa League vor pune si suporterii nostri umarul la pierderea altor 3-4-5.000.000 de euro de la UEFA in cazul in care ne-am califica. Daca nu vom reusi sa trecem de turul preliminar,abia atunci sa faceti ce vreti voi cu jucatorii si actionarii,dar pentru a "n"-a oara,nu pe stadion,NU in timpul meciurilor!Sa se razbune cine vrea pe vinovatii in cauza,nu pe numele DINAMO. Sa nu se mai joace unii cu numele,istoria,traditia,palmaresul acestei echipe (atat cat a mai ramas din ea) intr-un mod atat de sadic ca si cum ar chinui un animal la zoo. Lasitatea asta e:ca unii de fapt,constient sau inconstient,vor sa se razbune pe DINAMO,crezand ca,de fapt,fac un rau actionarilor.Cand o sa realizeze unii prea tarziu...

A_G_M_DINAMO (13.07.2009 17:53)

Penibilul nu se lasa...

@AGM_DINAMO La ce ajuta 3-4-5 milioane cum spui tu ? Ei de ce nu se gandesc la banii astia ? Pai daca mai ramanea Niculae o luna pana jucam si noi dubla pt banii astia nu crezi ca aveam sanse mai mari sa accedem in grupe ? Daca ramanea Ropo inca 3 luni si juca alaturi de N'Doye sau in locul lui N'Doye atunci cand a fost accidentat nu aveam sanse mai mari la 10 mil din UCL ? Nu vezi ca clubul asta nu are o strategie clara, totul se face pe carpeala de azi pe maine, azi il dam pe Moti, maine il aducem inapoi, azi il luam pe Niculae maine il vindem desi e cel mai bun atacant din lot. DINAMO cu ce se alege ??? Cu nimic, moare incet dar sigur iar noi stam nepasatori si plangem ca unii vor sa sara in teren la un meci de UEFA... Poate nu e cea mai buna decizie, recunosc, dar unii au ajuns la limita rabdarii... si probabil gandesc ca mai bine sa curmam suferinta pacientului decat sa-l lasam sa se chinuie in halul asta.

redmania (13.07.2009 18:50)

...dar i-o retez din start:

@REDMANIA: Uite vezi,astea sunt discutiile care nu-mi plac.Daca ramanea X,daca pleca Y si tot asa.Nu zic ca nu ai dreptate,si eu am afinitatile mele,dar nu le fac publice aici pentru ca nu mai am credibilitate intr-o eventuala discutie in contradictoriu in privinta jucatorului X sau Y.Asa ca... "si probabil gandesc ca mai bine sa curmam suferinta pacientului decat sa-l lasam sa se chinuie in halul asta." La asta sa se reduca totul?...Dar,de fapt,ce zic eu?S-au rasculat oameni si si-au distrus propriile imperii,unii si-au tradat tara furand din ea la greu,altii si-au vandut copiii,s-au omorat oameni nevinovati,totul s-a dus dracu' pe lumea asta... De ce sa nu avem si noi o crima la activ?De ce sa nu ucidem ceea ce am iubit o viata intreaga? Eu raman consecvent si statornic,oricat de halucinant ar parea pentru unii:raman dinamovist orice s-ar intampla,indiferent in ce divizie s-ar afla DINAMO,indiferent de oamenii care o conduc si indiferent de vremuri.

A_G_M_DINAMO (13.07.2009 19:05)

Nu e vb ca ma mint singur,e vb de pasiune si atat.Acolo unde si-au batut joc altii,nu mai vin si eu ca marlanul sa lovesc si eu cu piciorul.Poate altii ar putea trece usor peste o eventuala desfiintare a clubului,la care ar contribui si ei,dupa cate vad ca se ofera unii sa o faca.Eu nu,ca nu sunt de piatra si nici instabil psihic sa vreau sa fac rau unui ceva la care tin atat de mult. Dar sa asteptam meciurile din august,am spus ca se vor lamuri mai multe atunci.Acum e prematur sa mai vb pe tema asta.Sa asteptam data de 7 august...

A_G_M_DINAMO (13.07.2009 19:09)

Un alt treilea,care se semneaza "johnrambo" (apropo,cat de distrus sa fii sa iti alegi un astfel de nick?) se baga in seama,ca si el e baiat:

@ AGM dinamo: ce inseamna omule pentru tine dinamo?! si daca in definitia pe care o dai mai gasesti 10% care sa se suprapuna prezentului atunci jos palaria! si sa ne spui si noua! (asta e o intrebare de neavizat..ca de in afara de 2-3 nimeni nu e avizat aici) si ar mai fi partea a 2-a: nu ai solutii sau daca le ai le tii pentru tine?! pai atunci i-ai contrazis pe oamenii astia care se cearta pe aici degeaba..practic ai vorbit ca un parlamentar..vrem solutii nu vorbe..putem incerca si forma asta de protest.

johnrambo (13.07.2009 21:04)

Bineinteles ca nici asta nu scapa neluat subtirel la pula:

@JOHNRAMBO: Poti sa crezi ca sunt demagog sau orice altceva vrei tu:pt mine DINAMO inseamna o stare de spirit,un mod de viata,un fel aparte de a trai si a gandi,un drog placut si mereu necesar...Nu ma intereseaza daca in definitia mea s-ar regasi 1% sau 10% ori 100%.Eu asta simt si cine ma cunoaste stie ca nu spun vorbe mari de dragul de a le spune. Revenind la solutiile pe care,daca le-as avea,nu le-as posta aici pe site.Da,pentru ca aici nu se va rezolva niciodata nimic,in vazul oricui are acces la net.Daca am avut ceva mai important de spus,daca am avut o parere,un sfat si nu numai,in privinta galeriei sau a clubului,am comunicat asta la telefon celor care intr-adevar puteau sa faca ceva nu aici,unde toti "comentatorii" sa se trezeasca in secunda doi ca au ceva de admis/contrazis. Fara sa fiu ironic:estetic vorbind,nu ma supar sa scrii "agm" cu litere mici,dar macar "DINAMO" sa fie cu majuscule.

A_G_M_DINAMO (13.07.2009 21:28)

Au mai urmat ulterior alte replici din partea celor care mai cautau polemica cu mine dar n-au mai avut sorti de izbanda.Eu imi incheiasem pledoaria si indemnul la calm si rationament.Ce nu stie insa nimeni este ca a doua zi dupa amiaza m-a sunat Mihnea sa ma felicite pentru elocventa de care am dat dovada in comentariile mele si pentru modul de exprimare deosebit de civilizat.I-am multumit si i-am urat sa duca mai departe cuvantul meu pacifist spre cei mai putini prieteni cu logica din galerie.6 saptamani mai tarziu si faptul a fost,din pacate,implinit.Planul initial a fost dus la bun sfarsit.Cu ce consecinte vom vedea in zilele urmatoare,cert e ca DINAMO a fost inca o data rastignita de propriii "suporteri",de aceste hiene care se deghizeaza in "caini",in "caini pana la moarte si dincolo de ea" indiferent de vreme...Mai e nevoie sa spun ceva?...

2 comentarii:

MaryDinamovistu spunea...

Sinver NU Stiu frate.. dar dak ne IUBIM echip la greu nu trebuia sa facem asta..dak ne suspenda din uefa ???...MACA RUPEAU GARDU SI NU intrau intrau la sfarsit..RESPECT de la un DINAMOvist pt un DINAMOvist

A.G.M.DINAMO. spunea...

@MaryDinamovistu:

Unii nu-si iubesc echipa decat atunci cand sunt trezi si sobri.Ori aseara,dupa fetzele alora pe care i-am vazut intrand pe gazon/pista de atletism,nu pot sa concluzionez ca erau beti si/sau drogati si ca nu sunt suporteri care sa reprezinte cu adevarat galeria dinamovista.

Despre suspendarea din cupele europene vedem marti...

P.S.:BLOGUL TAU ARE VIRUSI!!!x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(x(