23.08.2009

Sunt lovit puternic de gripa

Asta e si motivul pentru care ieri nu am scris nimic pe blog,reluand treaba abia in noaptea asta.Primele simptome le-am simtit inca de vineri dimineata:o usoara acreala nazala si in gat.Stiam ca urmeaza sa ma imbolnavesc,numai ca nu m-am asteptat sa fie asa serios.

Am avut febra,nasul infundat,ochii lacrimanzi,picioarele imi erau moi...ce sa mai,tot tacamul.Partea buna e ca ce a fost mai greu a trecut.Am luat niste pastile si ceai si frigul a iesit din mine.Acum urmeaza perioada de recuperare,una care,din experientele anterioare stiu ca va mai dura cam o saptamana,timp in care sper sa nu mai tusesc (genul de tuse de zici ca iti dai plamanii afara) si sa nu ma mai simt ametit.Chiar si in aceste momente,cand scriu aceste randuri,am o usoara stare de ameteala,dovada clara ca cu ce ma confrunt nu e o simpla raceala,ci o gripa in toata regula.

Sfatul meu e,in aceste seri mai racoroase de august,sa nu va sfiiti sa puneti o bluza sau un hanorac cu maneci lungi pe voi dupa ce apune soarele.Nu de alta dar riscati sa patiti ca mine.Desigur,ziua e cald si bine,vreo 30 de grade,dar daca stati serile pana spre miezul noptii pe afara doar in tricou,s-ar putea sa va treziti cu o gripa de toata frumusetea,intrucat temeperaturile scad destul de serios,iar dimineata puteti sa vedeti chiar cum va ies aburi din gura daca respirati cu gura deschisa.
Stiu,a trecut o saptamana de cand a fost ziua mea si de cand am fost la Piatra Neamt la meciul Ceahlaul-DINAMO si inca nu am scris nimic despre cum m-am simtit in acele 2 zile.Inca sunt in urma cu vreo 25 de articole pe care incerc sa le recuperez chiar daca ele nu mai sunt de folos nimanui acum.Codrin,amicul cu care m-am intalnit la Piatra Neamt,chiar m-a zorit aseara sa scriu mai repede despre meciul de acum o saptamana.
Lui si celorlalti care sunt in asentimentul lui nu le spun decat sa aiba RABDARE!!!Probabil de luni incolo ma voi apuca de acele articole.Ce trebuie sa stiti dinainte este ca povestea zilei mele de nastere (14 august) va fi impartita in 2 parti,iar povestea zilei in care am fost in deplasare la meci la Piatra Neamt (15 august),va contine 3 parti.Mai urmeaza sa fie scris un articol despre vizita mea la Onesti de luni (17 august) unde iarasi am facut multe poze.

Cand ma gandesc ca voi avea de bagat pe blog vreo 150 de poze numai la articolele astea...Cat despre amintirile din acele zile,lumea sa stea linistita,am retinut totul si pot povesti oricand intamplarile de atunci ca si cum ele s-ar fi intamplat adineauri.Deci povestile nu-si vor pierde din farmec odata cu scurgerea zilelor,asta pot sa va garantez.Numai ca nu mai gasesc timpul necesar pentru toate astea,atata tot!

Si uite,Codrin,ca sa iti fac pe plac,postez acum si aici o poza cu noi doi de la meci,de pe stadion,esti multumit?Restul,ti-am spus,zilele astea,cand sanatatea si timpul imi vor permite!Sau vrei tu sa faci treaba de pe blog in locul meu?Te crezi in stare?:))Ai noroc ca-mi esti simpatic,altminteri...De obicei,pe astia care ma grabesc sa fac ceva,ii grabesc si eu undeva...Dar tu imi esti amic,Codrinao,asa ca sunt indulgent!;)

Niciun comentariu: