25.08.2009

Pisici

Daca in trecut am recunoscut ca am o oarecare teama (sau oarecare fobii mai bine spus) pentru multi inexplicabila fata de manechinele din vitrine sau de urcatul/coboratul cu liftul,vin cu o adaugire spunand ca nici fata de pisici nu am sentimente mai bune.

Personal,fiind mare iubitor de caini,nu prea am cum sa simpatizez pisicile,de vreme ce le consider animale perfide si inutile (utile doar pentru cei care vor sa aiba un bibelou viu prin casa).O pisica nu poate fi la fel de inteligenta,afectuoasa sau folositoare la casa omului,decat in rare cazuri si asta in functie de nevoile stapanului care alege sa detina un astfel de animal.

Eu fiind o fire energica,prefer oricand un caine pe care sa il pot scoate la plimbare,care sa fie afectuos si loial,care sa latre sau chiar sa-mi sara in ajutor atunci cand e nevoie.Pisicile,pe de alta parte,e adevarat ca nu necesita prea multa ingrijire si faci si economii cu mancarea lor (conteaza si aspectul asta in ziua de azi,la o adica,cat poate manca o matza si cat poate manca un rottweiler,de exemplu,nu?).

In fine,daca e totusi sa imi placa un anumit fel de pisica,aceea ar fi cea portocalie,cu ochii albastri,maidaneza (ca astea nu prea sunt de vreo rasa anume).In rest,cele negre,albe,negre cu alb si cu ochii galbeni ma cam sperie.

In spatele blocului meu si-au facut "trupa" vreo 30 de pisici.Cateva sunt adulte,restul pui.Nu am o problema sa mangai un pui de pisica-2-3,dar cand in jurul meu s-au adunat cam vreo 10 astfel de creaturi,deja am simtit nevoia sa ma tirez de la locul cu pricina.Pana sa ma cuprinda anxietatea,iata ce am surprins cu telefonul mobil:

Niciun comentariu: