09.08.2009

Iata dovada ca...

  1. Sunt un ascultator inrait,adevarat si vechi de hip-hop,din 1997 (asa ca...);
  2. (asa ca...) nu poate sa-mi spuna nimeni ca ceea ce urmeaza sa scoata B.U.G.Mafia marti va fi "super" (pentru ca...);
  3. (pentru ca...) pot face diferenta intre ce se canta in trecut si jegul care se canta acum in hip-hop-ul nostru (deci...);
  4. (deci...) nu poate sa ma convinga nimeni sa cumpar marti CD-ul "Viata noastra" volumul 2 unde singura noutate e melodia "Cu talpile arse",care-mi insulta gustul si preferintele in materie de hip-hop (deoarece...);
  5. (deoarece...) prefer sa ascult CD-urile mai vechi dar clasice,care au facut istorie la vremea lor si care sunt facute de ras de actualele albume care numai de hip-hop nu mai sunt (asadar...);
  6. (asadar...) cine imi zice vreodata ca habar n-am ce e ala hip-hop si ca nu am ascultat niciodata hip-hop ca sa imi permit sa imi dau cu parerea (asa cum am facut-o mai jos la articolul asta=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/de-ce-noua-melodie-si-noul-videoclip-cu.html) sa se sinucida lent si dureros (prin urmare...);
  7. (prin urmare...) am toate motivele sa ma declar indignat de albume precum "Romanisme" sau alte mizerii din ultimii ani (din moment ce...);
  8. (din moment ce...) cel mai bine ar fi sa va las sa intelegeti si singuri urmarind pozele de mai jos...

P.S.:Desi eram incantat si bucuros acum cateva zile ca marti voi avea ocazia sa-mi cumpar albumul "Viata noastra" volumul 2 la numai 8 lei,m-am decis sa ma pis pe el de album.Decizia am luat-o pentru ca ieri am avut ocazia sa ascult si sa vad melodia si videoclipul "super-hitului" "Cu talpile arse".Nu-l mai iau nici gratis,d-apai sa mai dau si bani pe el.Mi-ar fi rusine sa pun un asemenea CD pe care se regaseste o asemenea melodie langa celelalte albume ORIGINALE pe care le-am cumparat de-a lungul timpului.As comite o eroare de estetica si bun-gust...

2 comentarii:

Alex spunea...

Respect pentru echipa cu care tii si pentru muzica ce o asculti.

Forza Dinamo!

Imi place blogul tau ;). Tine-o tot asa. De mult cautam pe cineva care are un blog despre echipa Dinamo.

A.G.M.DINAMO. spunea...

Multumesc frumos pentru aprecieri si scuze pentru intarzierea cu care iti raspund.Zilele astea nu prea am avut timp si chef de blog...