24.08.2009

Un idiot isi da cu parerea (din nou!)

Este vorba de individul despre care am mai scris si acum exact 2 saptamani (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/simt-nevoia-sa-ma-pis-din-nou.html).De data asta problema e alta si e foarte usor de observat acest lucru:

In privinta celor spuse de el,rezonez.Bun,pana aici ne-am inteles,chestia e ca,in ciuda faptului ca fiecare are dreptul la opinie,in cazul de fata parerea lui e nula,zero,pentru ca fotbalul e un domeniu la care nu se pricepe,pe care nu-l studiaza indeaproape,care nu este punctul lui forte!
Sustine ca e dinamovist dar arata acest lucru NUMAI la infrangerile "cainilor".Daca acum 2 saptamani a scris despre cum A AUZIT el de infrangerea cu International Curtea de Arges,acum 4 zile recidiveaza si scrie despre esecul din partida cu Slovan.

Despre victoria la scor cu Ceahlaul,nimic.Despre remiza cu Universitatea Craiova,la fel.Despre victoria de aseara cu CFR,inca astept!Parerea lui despre ce face DINAMO si despre ce fac suporterii ei NU ESTE AVIZATA,NU E DEMNA DE LUAT IN SEAMA,DE TINUT CONT DE EA,fie doar din punctul de vedere al continutului blogului sau.
Daca blogul meu este axat in special pe articole din fotbal,al sau se preocupa mai mult cu mistere gen "daca Marian Darta e pedofil sau nu","Cu cine s-a ma paruit Zavoranca" si alte penibilitati.Concluzia e ca nu are credibilitate,desi,repet,ii dau dreptate cand spune ca ne-am facut de ras in Europa,nu atat prin prisma rezultatului de pe tabela,cat a modului in care s-a incheiat partida.E ca si cum as veni eu cu impresii de mare sofer si-as incepe sa te iau la misto vazandu-te pe tine ca te chinui de un sfert de ora sa faci o parcare usoara,pe cand eu,in realitate nici macar nu stiu care e pedala de ambreiaj.Asa si tu cu fotbalul si DINAMO,mai Leo!

P.S.:Observ ca majoritatea articolelor tale nu depasesc 5-10-15 randuri si,din cate am calculat eu,pentru tine blogul e o ocupatie ce nu iti ia mai mult de cateva minute pe zi,hai maxim o ora,in zilele incarcate.Dar tu oricum te simti blogger,nu-i asa?

Niciun comentariu: