26.08.2009

ATENTIE!E ULTIMA OARA CAND MAI SUNT AMABIL SI CAND MAI FAC URMATOARELE PRECIZARI!

Stiti cum ii trateaza Mircea Badea (da,realizatorul emisiunii "In gura presei" de pe Antena 3) pe cei care se cred destepti,pe stresantii,pe muistii,pe cretinii etc. care ii viziteaza blogul (http://www.mircea-badea.ro/) ?Uite,cam asa (ce este scris cu litere ingrosate si hasurat cu negru sunt replicile lui la comentariile cretinilor): Chestia e ca pe Mircea Badea nu il deranjeaza faptul ca i se spune daca are sau nu are dreptate in articolul care a generat comentariile de mai sus,si anume articolul asta =>http://www.mircea-badea.ro/blog/cretini/ ci modul in care acesta este contrazis de cei care se cred mai inteligenti decat acestia sunt in realitate.

Il admir pe Mircea Badea pentru felul direct si complex in care se exprima.Fara ocolisuri,fara cuvinte mari.Simplu si direct,chiar daca asta supara pe multi.Apreciez faptul ca e un om cu adevarat cult si cu multa experienta de viata.Cine spune ca Badea nu e un om uns cu toate alifiile habar n-are pe ce lume se afla.Ceea ce il strica,dar si inhiba pe cei caruia i se adreseaza mai vulgar e tocmai limbajul lui (dar na,a crescut in Salajan).

Singurul motiv pentru care la televizor n-o sa-l vedeti niciodata vorbind si exprimandu-se asa cum o face pe blog este pentru ca in audio-vizual exista C.N.A.-ul,in timp ce pe blog pot sa te exprimi liber si necenzurat!Daca la televizor in vedeti vorbind intr-un fel si pe blog altfel asta nu e pentru ca e un om fals,ipocrit,ci pentru ca C.N.A.-ul e cu ochii pe el si nimic mai mult.

Buuuun,si aici incepe articolul cu adevarat.Am primit acum 2 zile urmatorul comentariu la articolul asta http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/lolwtf.html. Va dau copy/paste si apoi comentam,da?

tavio spunea...

cam urat vorbesti ..dobitoc..specimen.. daca erai tu in locul lui? si nu cred k ai tu vreo treaba cu ce se imbaca el!

24 august 2009 14:38

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Tavio:

Vorbesc cum vrea pula mea pentru ca:

1)sunt major si nu dau socoteala nimanui;
2)e blogul meu si deci folosesc absolut orice limbaj doresc.

Daca eram eu in locul lui?Simplu:daca eram eu in locul lui,nu intram in teren la meciul cu Slovan Liberec.Mi-e scarba de "revolutionarii" in genul celor care joi seara s-au crezut schimbatorii nu stiu carui lucru.Si mai am o problema cu moralistii care imi spun mie cum,cand,cu cine si cat sa vorbesc!Motiv pentru care invit pe oricine nu e multumit de modul meu de exprimare sa paraseasca acest blog si sa-si indrepte privirea si atentia spre alte bloguri/site-uri.Daca tot stau uneori si 10 ore/zi pe blog,macar sa am dreptul ca,in urma oboselii,nervilor si tensiunilor acumulate sa pot sa ma exprim cum vreau.Nu sunt fals,nu sunt ipocrit si nici nu-mi place sa ma autocenzurez doar ca sa fac impresie buna.Viata e dura la fel ca limbajul pe care imi place sa-l folosesc.Ai dreptate,nu am vreo treaba cu ce se imbraca el,pentru ca oricum,indiferent cu ce s-ar imbraca,tot un avorton mutant nascut la 6 luni jumate ramane!

24 august 2009 16:36

Ce deducem de aici?Ca au aparut primii "moralisti" pe blogul asta care se simt lezati de modul meu de exprimare si de felul cum ma adresez altora,si cred ca daca ma "cearta" eu imi cer scuze si promit ca nu o sa mai fac!=)))))))

MARE GRESEALA!CEA MAI MARE!

Habar n-am cine e acest "Tavio",si se pare ca nici blog nu are pentru ca nick-ul lui nu ma directiona spre nici un alt site.Sunt curios cine ma educa pe mine sa vorbesc mai frumos si sa nu mai fiu atat de virulent numindu-i pe altii in fel si chip.Nu cred sa aiba mai mult de 25 de ani,asta in cel mai bun caz.Nu m-ar mira,ca in multe alte cazuri dovedite,sa aflu ulterior ca nu era decat un copil,care,in tentativa lui de a fi adult,da sfaturi de moralitate,educatie,bun-simt,civilizatie,etc.

El despre mine paote stii multe in scurt timp,prin simpla vizionare a blogului.Poate constata de exemplu ca am 23 de ani,locuiesc in Bacau,stie cum arat etc.Eu despre acest "Tavio" nu stiu nimic.Poate fi oricine,chiar si un "soricel" amarat care se ascunde in spatele unui nick.

Ce probabil inca nu a inteles "Tavio" si altii ca el sunt urmatoarele:

1)asta este blogul meu si,in consecinta,eu decid ce apare pe blog,ce comentarii sunt aprobate,ce limbaj folosesc,aici eu decid TOTUL care face blogul sa functioneze;
2)nimeni nu ma poate critica pe blogul meu!Cine are ceva de impartit cu mine,o poate face pe blogul sau,daca are asa ceva.Eu n-am atacat niciodata pe cineva pe blogul respectivului pentru ca nu mi se pare normal sa ma cac la el la usa.Pentru ca asta e senzatia pe care as avea-o daca m-as lasa injurat/criticat pe blogul meu:tu iti faci nevoile la mine in casa si eu,aprobandu-ti aberatiile,ar insemna sa te aplaud si sa-ti spun "Bravo,ce treaba buna ai facut!"NU EXISTA ASA CEVA AICI!
3)de cate milioane de ori sa mai spun ca mi se rupe pula daca te pierd pe tine ca cititor?De cate ori trebuie sa repet cand spun ca nu ma intereseaza cine si cati vin aici zilnic?Blogul asta nu produce bani,deci nu e dependent de nimeni si nimic,ca atare poate sa functioneze si daca este vizitat de 10 persoane pe zi,si daca este vizitat de 10.000!Ce e asa de greu,cretinilor?Credeti ca ma afecteaza intr-un fel ca mancati cacat si va faceti o impresie naspa despre mine din cauza felului cum vorbesc,cand voi sunteti vai de pula voastra si va gasiti voi sa-mi dati sfaturi,sugestii,recomandari?
4)nu mi-am facut blog ca sa fac bani de pe urma lui si nici ca sa impresionez pe cineva anume asupra felului meu de a gandi si asupra lucrurilor care ma pasioneaza,ci pentru ca doream un loc al meu unde sa ma exprim liber si in acelasi timp sa-mi scriu si amintirile.In viata reala pot sa ma exprim la fel de liber,dar blogul are avantajul ca poate stoca imagini si articole la care pot apela mai bine ori de cate ori ma apuca dorul de a-mi aduce aminte de trecut;
5)aici pe blogul meu am dreptul sa fac cu ou si cu otet pe ORICINE,asa cum imi vine la gura!Tu NU poti sa ma umilesti pe blog la mine,doar pe blog la tine,daca ai asa ceva,altfel marsh la cacat,ca atunci nu stii ce inseamna sa stai noptile in fata monitorului pana ti-e rau de mori si tremuri din cauza epuizarii fizice si psihice!

Mi-e sila de virginii si de domnisoarele (inca) nefutute,de pudibonzii care rosesc cand aud sau citesc cuvinte precum "pula,pizda,fut,cacat,muie,cur,sloboz" etc. si care imi spun ca "vai,dar ce urat vorbesti!".Da,asa vorbesc eu,nu pentru ca nu as fi educat,ci pentru ca nu-mi place sa ma ascund dupa degete atunci cand vreau sa zic ceva,nu-mi place sa ma cenzurez,nu-mi place sa ma exprim "roz si catifelat".Prefer sa zic lucrurilor pe nume,dar vad ca nu esti apreciat nici daca esti natural.Daca esti prea moale,prea sensibil,esti considerat efeminat,gay.Daca esti prea direct,prea sincer,esti considerat un urangutan brutal,un om de caverna!Stiti ceva?Mie nimeni care nu ma cunoaste cu adevarat nu va putea sa-mi zica vreodata cum sa fiu,cine sa fiu,cum sa ma comport,cum sa vorbesc,cum sa-mi fac treaba pe blog.NU SE VA PUTEA,PUR SI SIMPLU!Cine a avut placerea sa ma cunoasca in carne si oase pana acum poate spune fara sa minta ca eu oricum nu sunt genul de persoana care gandeste dupa tipar,care face parte din turma,care poate fi usor de manipulat,de cumparat,de calcat in picioare!

Asa ca cei care nu ma cunosc dar cred ca au dreptul sa vina sa-mi spuna pe blog vrute si nevrute si sa ma "traga de urechi" ca nu-s asa cum ar vrea ei sa fiu,sa faca bine sa ma traga de pula.Cu gura!Si sa nu mi-o ia in nume de rau,ci intre dinti!E mai bine asa!Si apropo,"Tavio",habar n-am de cat timp ai poposit tu pe blogul asta,dar e clar si evident ca nu de foarte mult timp,altfel te-ai fi familiarizat de mult cu felul meu de a fi si de a vorbi pe blog.Sa fii sanatos,pe viitor insa comentariile care se vor a fi "moraliste" nu vor fi acceptate!Asta asa ca sa nu te mai chinui pe viitor!

Uite,un alt exemplu de tzaran coclit care n-a avut nimic inteligent de spus si a borat urmatorul comentariu:Ce replica trebuia sa-i dau?Ceva in genul "Vai,dar nu e frumos ce-ai spus.Te rog ia-ti cuvintele inapoi si cere-ti scuze!"?Cat de gay ar fi trebuit sa fiu!Nu,i-am dat o replica pe masura:

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Anonim:

MUIE lu' vaca de ma-ta,care a fatat un anonim ca tine!Trebuie sa fii mai distrus ca tac-tu (care nu a folosit prezervativ cand trebuia) daca chiar ai crezut ca am sa-ti accept comentariul pe blog!

Dar uite ce am sa fac:i-am dat printscreen si promit sa-l fac public intr-un articol cat de curand,in care sa arat tuturor cu ce labagii am de-a face uneori aici pe blog,care vor sa mi-o suga dar nu stiu cum,asa ca se baga in seama,asa cum ai facut tu azi.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Observ ca blogul meu a inceput sa fie invadat de microbi,de bacterii,de virusi.Foarte bine,ma mai amuz si eu putin pe seama unor astfel de idioti.

Aaa,si un ultim cuvant pentru dinamovistii care cred ca daca tinem cu aceeasi echipa ma simt dator sa le aprob toate ineptiile.TOTAL ERONAT!Aici nu e DINAMOMANIA,aici nu e forum unde sa elucubrezi in voie multe despre nimic,iar despre DINAMO chiar nu tolerez parerea oricui,fie el dinamovist sau nu!Neavizatii si penibilii de genul care au aplaudat decizia fanilor de a intra pe teren/pista nu au ce cauta aici!Nu mai explic acum ca nu are cine sa inteleaga ca ceea ce s-a intamplat joia trecuta a fost orice,numai un lucru benefic pentru club nu!

Concluzie:eu am sa-mi mentin felul si caracteristicile proprii in ceea ce priveste modul meu de a vedea,judeca si comenta lucrurile,modul meu de existenta,comunicare,exprimare etc.Partea buna e ca o sa am mai multa liniste si mai putin stres pe viitor.Comentarii de cacat voi mai primi,sunt convins,numai ca nu numai ca nu le voi aproba,dar nici macar nu le voi mai da replica celor care le-au trimis.Ii las pe aia sa o suga la rece!

Daca vor sa o suga la cald,stiu unde ma gasesc:strada Tipografilor 1/A/5,municipiul Bacau,judetul Bacau,cod postal 600024,ultima usa de la etajul 1,una neagra de metal cu patratele gri (sunati 05 la interfon inainte).Numarul de telefon nu vi-l las ca nu-mi place sa ma streseze oricine.Macar aici sa pot sa-mi rezerv dreptul de a nu permite oricui sa ma deranjeze pe mobil.

Cititorilor de buna credinta,cu care am devenit amici,cu care comunic pe messenger,cu care am ajuns sa ma cunosc destul de bine,cu care m-am intalnit si in viata de zi cu zi sa fie siguri ca vor avea un loc aparte in sufletul meu si ii voi respecta intotdeauna asa cum si ei ma respecta pe mine.Ei sunt singurii care conteaza!

Anonimilor,rau-voitorilor,jenantilor,distrusilor,avortonilor si tuturor rapanosilor si jegosilor care nu stiu sa aprecieze un blog facut din pasiune si intretinut cu mult efort,le doresc sa aiba gura mereu plina si crema pe chip.Fata de ei am sa ma consider intotdeauna un om puternic,inteligent,superior!Pentru ca sunt prea mici pentru a-mi putea tine piept in orice privinta.Niste nimeni s-au nascut,niste nimeni vor disparea,asta le e menirea,e nevoie si de creaturi sinistre de astea...

Retineti deci ce v-am spus ca sa nu va mirati apoi de ce va iau la pula ulterior!Ne reauzim la noapte!

Un comentariu:

R.Dobroi blog spunea...

Ma enerveaza persoanele care se baga in borsul altuia :|