02.08.2009

Astazi se implineste un an de cand am scris articolul cu numarul 100 pe acest blog

Scriu acest articol atat pentru cititorii mai noi ai acestui blog,cat si pentru a le arata cititorilor mai vechi cat a evoluat acest blog si cat s-a scris aici in ultimul an...

Pe 2 august 2008 atingeam o borna importanta in drumul meu evolutiv spre profesionalism in calitate de blogger.Urma sa scriu articolul cu numarul 100!Numai cine este blogger si tzine,ca si mine,in a sarbatori anumite momente jubiliare,poate sa simta ce am simtit in acea zi.Ma pregatisem temeinic cu mult inainte,lasandu-le chiar cititorilor posibilitatea sa aleaga subiectul ce urma sa fie scris in acel articol,punandu-le la dispozitie un sondaj in acest sens.

Si cititorii au votat de asa natura incat si-au exprimat dorinta de a stii cum am devenit dinamovist,de ce am ales DINAMO si ce inseamna pentru mine acest club de fotbal.Iar cine vrea sa citeasca acel articol,o poate face dand click aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/o-viata-de-cainerosu.html.

De ce scriu despre acest lucru astazi,la un an de la acel eveniment?Simplu:daca acum un an,pe 2 august,ajungeam la articolul cu numarul 100,astazi,adica un an mai tarziu,am atins cifra 1.560 in privinta numarului de articole!Adica cu 1.460 mai mult!Stiti ce inseamna asta?Asta inseamna ca in ultimul an s-au scris,in medie,4 articole pe zi! (1.460 de articole:365 de zile=4 articole/zi).

Credeti ca e putin lucru in care articolele mele sunt foarte lungi in comparatie cu cele ale majoritatii bloggerilor?Puteti vizita si alte bloguri sa va convingeti ca nu e deloc asa!Si nu vreau sa ma laud,vreau doar sa atrag atentia asupra efortului intens si a pasiunii uriase depuse aici de-a lungul timpului,atat!

Inchei,cu speranta ca anul viitor,pe vremea asta,voi atinge articolul cu numarul 3.500!E o ambitie mareata,dar nu imposibila.Sa ajungem sanatosi pana atunci...Intre timp,va ofer un bonus,pentru cei care nu au dorit sa dea click pe link-ul de mai sus,si anume acelasi filmulet de pe Youtube cu camera mea (poate va decideti sa o decorati si voi la fel...):

Niciun comentariu: