14.08.2009

100 de lucruri,curiozitati,informatii despre A.G.M.DINAMO.

Acest articol reprezinta de fapt cadoul meu simbolic fata de cititorii acestui blog care in viitor ar putea sa ma intalneasca in viata reala si cu care as putea cladi relatii de amicitie.Prin intermediul celor ce urmeaza a fi scrise mai jos oricine dintre voi va avea ocazia sa afle lucruri interesante si mai putin stiute de oricine,cu ajutorul carora veti putea sa ma cunoasteti mai bine,veti putea intelege felul meu de-a fi si preferintele mele in diverse domenii.Astfel,cititi,bagati la cap si cine crede ca rezoneaza si se aseamana cu mine e mai mult decat asteptat ca in viitor sa ma cunoasca pentru a-si da seama ca nimic din cele de mai jos nu a fost inventat ci din contra,totul e cat se poate de real,adevarat si caracteristic pentru mine.De exemplu,stiati ca?...

1)Numele meu complet este Ghigea Alexandru Marian (si credeti-ma ca intr-un viitor sper cat mai scurt sa adaug si DINAMO la nume,pentru ca pot,pentru ca sunt liber sa imi modific numele cum si cand vreau si pentru ca daca altii au nume mult mai bizare si neobisnuite decat mine,eu de ce nu m-as putea numi si DINAMO?Ar fi recunostinta suprema fata de echipa al carei fan sunt);

2)M-am nascut si inca locuiesc in judetul Bacau,municipiul Bacau,domiciliind de cand ma stiu pe strada Tipografilor 1/A/5;

3)Sunt nascut pe data de 14 august 1986 (da,asa este,azi chiar e ziua mea de nastere!);

4)Am invatat la gradinita numarul 4 (actuala 40),scoala primara si gimnaziala am facut-o la "Ion Creanga",iar o mica parte din liceu l-am facut la Colegiul Economic "Ion Ghica";

5)Stiu sa scriu si sa citesc de la 5 ani,fiind destul de precoce in aceasta privinta;

6)Scriu cu mana stanga si imi place sa cred ca am un scris chiar frumos,fata de multi altii care parca scriu,vorba aia,cu picioarele:));
7)Am facut parte din prima generatie all-time a scolii "Ion Creanga",scoala fiind inaugurata in anul 1993,anul in care am trecut si eu in clasa I-tai;

8)Imi place mult fotbalul,insa doar sa-l comentez,sa-l vizionez,sa-l dezbat,sa-l analizez,nu sa-l practic;

9)Sunt dinamovist din anul 2000 si tot de atunci tin si cu echipa italiana AC MILAN,fiind singura echipa din strainatate cu care simpatizez,in rest neavand alte preferinte de acest fel;

10)Am o "cariera" de fumator de vreo 10 ani,apucandu-ma de fumat pe 27 iulie 1999 (cu putin timp inainte de a implini 13 ani);

11)Berea mea preferata este Heineken;

12)Sucul meu preferat este Pepsi Twist Lemon (de vreo 2 ani nu-mi amintesc sa mai fi pus gura pe Coca-Cola);

13)Fructul meu preferat este piersica (as manca piersici non-stop);
14)Ador mult cainii,fiind animalele cele mai simpatice si dragi pentru mine,detestand,in schimb,pisicile (considerandu-le animale perverse,lenese,doar cu rol decorativ la casa omului);

15)Nu ma intereseaza nicidecum politica,desi merg de fiecare data sa votez,insa o fac doar la caterinca si din dorinta de a-mi exprima mereu dezgustul fata de aceasta categorie mizerabila a oamenilor-politicienii,promitandu-mi anul trecut ca nu voi mai vota niciodata cu cineva anume,indiferent cine ar fi acesta;

16)Am avut o copilarie perfecta,nelipsindu-mi nimic si neducand lipsa de traznaile si nazdravaniile specifice acestei perioade;

17)Am inceput sa am un blog din 4 aprilie 2008 si motivul pentru care am decis sa fac acest lucru a fost din pura mea pasiune pentru scris;

18)Apropo de pasiuni,printre hobby-urile mele se mai numara numismatica (colectionarea de monede si bancnote),muzica,cititul si calatoriile;
19)Inexplicabil,dar anul asta nu cred ca am baut mai mult de 10 beri,pentru ca nu mai am nici o placere sa consum alcool;

20)Detin un magazin de incaltaminte in Onesti,unde am si lucrat in perioada septembrie 2005-februarie 2007;

21)Consider ca cel mai bun prieten al meu sunt chiar eu insumi (pentru ca eu nu ma tradez niciodata si stiu mai bine ca oricine cum trebuie sa ma port cu mine);
22)In general nu prea imi plac oamenii,de multe ori comparandu-i cu gandacii de bucatarie;

23)In opinia mea amicii si prietenii sunt doua lucruri distincte,cum am spus,prieteni adevarati nu am,amici cu care sa schimb un salut,o vorba insa da;

24)Ador sa calatoresc cu trenul,fiind,dupa parerea mea,cel mai sigur si confortabil mijloc de transport existent (e adevarat ca nu si cel mai ieftin);

25)Recunosc ca mi-e teama sa merg cu liftul,mi-e teama de manechine si,in general,ma cam scarbesc toate vietatile care au mai mult de 4 picioare (sau labe);
26)Ochii mei sunt caprui,dar de la distanta par negri;

27)Masor in jur de 1,78 m;

28)Sunt foarte mofturos si pretentios la mancare (oricum nu mananc muraturi,tot ce tine de fasole sau varza,tot ce contine bulion sau paste fainoase);

29)Cand eram mic,imi doream sa ajung politist sau preot (slava Domnului ca au fost doar ganduri tampite si m-am trezit la timp la realitate:));
30)Ulterior mi-am dorit sa devin scriitor,om de stiinta sau psiholog;

31)Actualmente,nu mi-ar displace sa fiu comentator de meciuri de fotbal (desi n-as putea niciodata sa comentez un meci de-al lui DINAMO,mai ales ca nu va doresc sa stiti cum ma manifest atunci cand DINAMO are meci);
32)Cred ca am gusturi bune si bine definite in aproape orice lucru,in special in domeniul muzicii,acolo unde nu ascult decat hip-hop si rock (manele exclus!!!);

33)Printre trupele mele preferata se numara Parazitii,Korn,Metallica,Linkin Park,Evanescence;

34)De obicei,asimilez prostia cu stelismul (stelisti de treaba am mai intalnit,stelisti inteligenti n-am vazut pana acum);

35)Nu sunt superstitios,nu cred in horoscoape,zodii si alte mizerii de genul asta;

36)In clasa a 3-a am scris numai cu cerneala verde,drept pentru care oricine isi putea da seama care sunt caietele,lucrarile de control si testele mele;

37)La scoala am fost "profesor" la geografie,placandu-mi foarte mult aceasta materie;

38)Printre altele,am mai excelat si la limba engleza si istorie,la polul opus situandu-se domenii precum fizica,matematica si chimia;

39)Posed o memorie catalogata de foarte multi ca fiind iesita din comun si fantastica (daca asa spune lumea...);

40)Am o reala problema cu urinatul in public (eu daca nu am un veceu in fata nu prea pot sa ma pis,ca s-o spun pe romaneste);

41)Printre putinii oameni pe care ii apreciez si respect cu adevarat se numara Mihnea Ionescu,de care ma leaga o stransa legatura de amicitie,cunoscandu-l pe 5 aprilie 2006,la un meci FCM Bacau-DINAMO 0-1 (gol Tiberiu Curt,in minutul 91-nu v-am spus ca am o memorie foarte buna?);
42)Am amenzi neplatite in valoare de 42.000.000 de lei vechi (cea mai mare,de 30.000.000 de lei fiind primita la meciul DINAMO-steaua din 20 septembrie 2006,1-0,gol Dennis Serban,minutul 91);

43)Imi place sa ii fac din vorbe pe politisti si/sau jandarmi,pentru ca e greu ca acestia sa aiba un vocabular atat de complex si vast ca al meu (cum sa ma exprim de asa natura incat sa fiu cat mai comprehensiv cu putinta?:));

44)Mai am un frate,Ionut,cu 8 ani mai mare ca mine (deci el are 31 de ani),pe care nu pot sa-l suport,iar sentimentul din partea lui e cam reciproc;

45)Tin foarte mult la momentele simbolice,de aceea prefer astfel de lucruri in locul celor materiale;

46)Nu imi place sa primesc cadouri de alte persoane in afara de familie,nu servesc niciodata nimic de la nimeni (pentru ca nu simt nevoia) placandu-mi,cel mult,sa fiu eu cel care ofera!;

47)Nu e vorba ca nu imi place sa muncesc,numai ca nu sunt dispus sa lucrez ca orice,pentru oricine,oricand pentru oricat,mai ales ca nu acord o atentie deosebita pentru bani,deci,nu sunt dispus sa fac orice pentru ei;

48)Apropo de bani,nu imi place niciodata sa discut in special despre sume de bani,asa ca nu ma intreba niciodata cat m-a costat aia sau ailalta;

49)Conversatiile despre masini,telefoane mobile,adidasi,femei si sex ma irita si ma plictisesc in aceeasi masura,astfel ca ma feresc de ele de fiecare data;

50)Nu imi place sexul in grup,motiv pentru care refuz sa iau parte la astfel de activitati cu caracter imoral (prefer oricand clasicul "un barbat+o femeie si atat" mai ales ca tin la intimitate);

51)Nu am incredere in preoti si politisti,insa cei din prima categorie imi provoaca un sentiment mai acut de repulsie pentru ca mi se par falsi.Politistii mi se par prosti si atat!;

52)Tocmai pentru ca sufar de o personalitate dubla,in interiorul meu se dau adesea batalii crancene intre bine si rau,dar de cele mai multe ori sunt impacat si multumit de deciziile care le iau;
53)Chiar daca sunt destul de exigent si "antipatic" in raport cu oamenii din jurul meu cu care interactionez zilnic,imi place sa cred si sunt convins ca sunt totusi un om corect;

54)Anotimpul meu preferat este vara;

55)Iarna insa,atunci cand ninge linistit cu fulgi mari,imi place sa privesc acest "spectacol" care ma linisteste teribil de mult;

56)Nu-mi place sa vorbesc la telefon si niciodata nu raspund la numere de telefon pe care nu le cunosc!;

57)Cred despre mine ca nu sunt nici fotogenic si nici nu am un simt dezvoltat al umorului (de fapt il am,insa nu oricine poate intelege genul meu de umor,pentru ca trebuie si minte pentru asa ceva!);

58)In urma cu 4 ani am vrut sa-mi fac trupa de hip-hop (=)),care urma sa se numeasca "DonZale" (nu ma intrebati de unde ideea cu numele);

59)Pentru ca aveam fantezii ca voi ajunge cantaret de hip-hop,chiar am scris in acele vremuri peste 20 de texte pentru melodii,pe care le voi scrie candva si pe blog;

60)Apropo de trupa mea pe care urma sa o infiintez si in a carei componenta se mai regaseau 2 amici de la mine din cartier,cea mai tare faza cu privire la subiectul asta s-a petrecut intr-o seara de vara cand am intrebat un comerciant de casete si CD-uri cu muzica,la misto,daca mai are albumul cu DonZale-"Rupeti lanturile" (asa urma sa se numeasca primul album).Raspunsul ne-a lasat o secunda umiti,dupa care au urmat minute bune in care am suferit o criza puternica de ras.Auzi la comerciant:"Nu mai am,fratica,am avut o gramada dar s-au vandut toate,mai aduc saptamana viitoare,veniti atunci!" (mai e nevoie sa zic ceva?);

61)Mi-e o frica teribila de ace (de aceea nu am mai facut un vaccin din clasa a 4-a si tot de aceea nu m-as tatua vreodata,pentru ca oricum nu-mi plac tatuajele);

62)Detest prostia in stare pura si pe cei care sunt interesati de subiecte "mondene";

63)Am invatat sa vorbesc in limba engleza inca din anul 1992,cand aveam 6 ani,datorita postului de desene animate Cartoon Network (ulterior,am avut ca materie limba engleza la scoala incepand abia cu clasa a 2-a);

64)Am o rabdare de fier si nervi de otel dar si cand cineva intrece masura ies scantei rau de tot!;

65)Nu-mi place marea si nici sa ma bronzez (mai ales ca statul in soare,fie doar si pentru cateva minute nu-mi prea prieste);

66)Nu-mi plac locurile aglomerate,singura exceptie fiind stadioanele de fotbal;

67)Nu am rabdare atunci cand merg sa-mi cumpar haine,astfel ca nu suport sa stau cu orele sa ma uit prin vitrine sau proband haine sau adidasi;

68)Apropo de adidasi,am o afinitate pentru adidasii albi;
69)Nu tin la firma,astfel ca pot foarte usor sa port azi un trening Lotto,Nike sau Puma,iar maine sa am pe mine un sort si un tricou banal,mi-e indiferent (ii urasc cu spume pe astia care nu pot iesi afara din casa daca nu scrie pe ei in vreun fel);

70)Totodata nu imi place sa port metale pretioase,astfel ca nu ai sa ma vezi vreodata cu cercel in ureche,inele pe maini,lantisoare la gat sau la maini din aur,argint sau oricare alt metal valoros (singurul accesoriu de acest gen este lantul meu cu DINAMO-devenit deja marca inregistrata,cunoscandu-ma toata lumea dupa acest fapt-care are insa valoare doar simbolica,nu si materiala,mai ales ca nu e din aur,pentru ca daca ar fi fost,nu l-as mai fi purtat!);

71)Habar nu am sa conduc o masina,iar soferia nu ma pasioneaza absolut deloc;

72)Nu am o prietena si nici nu mi-am pus in gand sa-mi gasesc una prea curand pentru ca nu am timp de asa ceva si oricum e greu sa gasesc una care sa-mi fie pe plac in asa fel incat sa rezulte o relatie de durata (ca asa,doar pentru sex nu e problema,insa eu vorbeam de ceva stabil);

73)Pana la 30 de ani nici nu ma gandesc sa ma insor,iar dupa aia as dori sa am 2 baieti,pe care sa ii fac cei mai infocati dinamovisti din cati au existat (desigur,nevasta sa fie tot dinamovista adevarata,altfel nici nu ma gandesc sa ii fac cu altcineva,desi chiar alaltaieri Mihnea imi spunea ca preferabil ar fi sa ma combin cu o stelista ca sa-mi bag pula-n steaua in fiecare zi=));

74)Pun pret foarte mult pe liniste,ordine si curatenie!;

75)Urasc la culme persoanele care nu sunt punctuale (frate,ai zis ca vii la ora cutare,atunci tine-te de cuvant!);

76)De obicei ma plictisesc relativ repede in privinta oricui si a oricarui domeniu;

77)Nu imi place sa lucrez in echipa,preferand sa fac totul pe cont propriu,si sub nici o circumstanta nu as putea sa-i spun cuiva "Sefule!" (nu pot avea sefi!);

78)E adevarat ca orgoliul si ambitia mea sunt nemasurate si e de preferat sa nu te iei la intrecere cu mine in aceste chestiuni,mai ales ca la nervi atunci cand spun ceva asa se intampla si ma tin de cuvant indiferent despre ce e vorba;

79)Privitor la ceea ce am scris mai sus,desi am tinut foarte mult la tatal meu,nu am fost la inmormantarea lui in decembrie 2006 tocmai pentru ca in 2001,dupa o cearta intre noi 2,ii "promisesem" solemn ca nu voi veni la un asemenea eveniment,in eventualitatea in care acesta s-ar fi produs in viitor!Si...s-a produs iar eu...m-am tinut de cuvant!;

80)Cu toate astea insa nu prea am regrete si remuscari vizavi de alte persoane;

81)Turbez de furie daca se intampla sa nu imi iasa vreun plan (cum s-a intamplat cu mutarea meciului Ceahlaul-DINAMO,care ar fi trebuit sa aiba loc azi,in schimb s-a reprogramat pentru maine),pur si simplu 3 zile am fost atat in stare de soc,dar si foarte scarbos cu cei din jurul meu;

82)Imi place sa port ochelari,insa doar de prezenta (chiar am purtat in trecut cam un an si jumatate ochelari de prezenta,dandu-mi un aer mult mai serios);

83)Toti cei ce ma cunosc cu adevarat ma apreciaza (poate ma si invidiaza in aceeasi masura) pentru pasiunea fata de DINAMO,ingeniozitate,creativitate,altruism si noncomformismul de care dau dovada;

84)Nu ma intereseaza sarbatorile de Pasti si de Craciun,singurele zile pe care le astept cu adevarat intr-un an intreg fiind ziua mea de nastere,ziua lui DINAMO si revelionul;
85)Cam tot ce fac in prezent in viata de zi cu zi are legatura cu DINAMO intr-un fel sau altul,aproape orice lucru fiind personalizat la mine in acest sens;

86)Am platit sa nu fac armata in 2005 pentru ca nu suport sa mi se dea ordine si nici nu am cum sa stau la program,preferand sa traiesc asa cum traiesc de 8 ani incoace:mananc cand apuc iar de obicei dorm ziua si noaptea stau treaz;

87)Am o slabiciune pentru rechizitele scolare,zaruri si cani (mi-as transforma casa intr-o librarie,asta pe langa faptul ca deja camera mea e un muzeu dedicat lui DINAMO;

88)De felul meu sunt cam copilaros si ma amuz din aproape orice,insa sunt si momente cand stiu sa fiu serios si sa gandesc matur;

89)Ma consider o persoana onesta,integra si demna,de aceea nu sunt dispus sa fac nici un fel de compromis pentru nimeni si nimic in lume (si mai lasati-ma cu intrebarile de gen "Daca ti-ar da unu' 1.000.000 de euro ai face cutare lucru?"Uite ca n-am banii aia si tot traiesc decent,asa ca...;

90)Scriitorul meu preferat este Alexandre Dumas,pentru ca ador stilul lui inconfundabil de a imbina literatura cu istoria Frantei (dupa care al carui popor nu ma omor,preferandu-i mai mult pe britanici,pentru sobrietatea lor);

91)Prefer plimbarile nocturne (sau cele care au loc la primele ore ale diminetii) pentru ca imi confera linistea si calmul de care am deseori nevoie;

92)Se intampla sa trec adeseori de la o stare de spirit la alta,fiind un om al extremelor,fiindu-mi foarte usor sa trec de la extaz la agonie,de la calm la furie,de la fericire la suparare,de la ganduri pasnice la ganduri distructive;

93)Imi place sa vad lucruri arzand (desi nu sunt piroman);

94)Cand sunt pe WC imi place sa completez integrame sau sa joc table americane cu mine insumi (stiti ce-s alea "table americane"?Se joaca asemanator cu cele normale,numai ca atunci cand dai,de exemplu, 3-3,faci 3-3,apoi 4-4,apoi 5-5 si tot asa pana la 6-6);

95)In timpul liber (si cand nu sunt la WC) prefer insa sa joc table (normale) cu oricine se ofera sa-mi fie adversar,desi as putea la fel de bine sa joc si sah (ma pricep si la jocul asta) insa ma plictisesc repede pentru ca,in ciuda faptului ca e un joc de strategie,dureaza mult si nu am rabdare sa stau o ora la o singura partida;

96)Imi plac fetele blonde sau satene,care beau si fumeaza,dar daca sunt vulgare deja se schimba treaba (nu suport sa stau langa o fata care injura);

97)Nu-mi plac persoanele iscoditoare si barfitoare (ma feresc de ele ca dracu' de tamaie);

98)Bineinteles ca in privinta oricarei persoane pe care o cunosc imi fac o parere mai mult sau mai putin pozitiva,dar prefer sa tin acea parere pentru mine,nedorind,ca altii,sa barfesc pe seama persoanei respective;

99)Desi,cum spuneam mai sus,nu cred in superstitii horoscoape si zodii,cred insa in vise pentru ca de multe ori s-au adeverit si s-a nimerit sa visez situatii si intamplari ce ulterior au avut loc si in realitate (lucru ce ma fascineaza dar ma si intriga totodata);

100)Sunt dinamovist si asta imi ocupa tot timpul!...

3 comentarii:

Alex spunea...

Ma bucur ca am avut rabdarea sa citesc tot :))

Si apropo La multi ani !! Cu intarziere totusi :-j.

Unknown spunea...

Esti tare ! Colectionez bancnote si eu . Ai ceva dubluri sau piese pe care vrei sa le vinzi ?
ludolore@gmail.com

A.G.M.DINAMO. spunea...

Am foarte multe monede si bancnote dubluri sau chiar in mai multe exemplare.Uite,poti sa vezi cateva poze cu colectia mea in articolul asta=> http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/02/una-din-pasiunile-melenumismatica.html

As prefera insa,daca ar fi sa o vand,sa fie toata o data,nu pe bucati,pentru ca ii scade din valoare.Multumesc pentru invitatie si comentariu insa.:*