21.08.2009

NU RENUNT LA NIMIC!!!

Aseara,dupa infrangerea cu Slovan Liberec,mai multi "suferinzi" au luat cu asalt site-ul DINAMOMANIA ca sa afirme ca gata,paharul umilintelor s-a umplut si ca ei nu mai pot trai asa.Unii au zis-o pe fata,ca de ieri au decis sa renunte la DINAMO,ca nu se mai poate astfel.Ca rad de ei nu stiu cine daca mai continua sa fie dinamovisti.Ce ieftin,mincinos si de scurta durata e devotamentul unora...Eu raman ferm pe pozitii.Indiferent de cate mistouri imi voi lua pe viitor,indiferent de cate alte umilinte gen Elfsborg,Nijmegen,Nentori Tirana,Knattspyrnufelag si acum Slovan voi mai suferi,indiferent ca starea mea de sanatate se subrezeste cu fiecare sezon ce trece,raman "caine" pentru ca asa mi-a fost scris si pentru ca sunt fidel,loial si onest culorilor pe care le iubesc,clubului pe care il sustin,numelui pe care il venerez,emblemei la care ma inchin si voi continua sa fiu astfel si pe viitor chiar daca...
  1. DINAMO dezamageste tot mai des si tot mai mult in cupele europene;
  2. DINAMO tinde sa devina o echipa de pluton in acest ritm;
  3. DINAMO va ajunge,mai devreme sau mai tarziu in diviziile inferioare;
  4. DINAMO nu va mai reprezenta o atractie pentru nimeni si nimic;
  5. DINAMO va continua sa fie adminsitrata de aceeasi incompetenti din conducere;
  6. DINAMO va fi parasita pana si de ultimul fan,adevarat sau doar de conjuctura;
  7. DINAMO va fi luata la misto si mai aprig decat in prezent de catre dusmanii din exteriorul sau interiorul acestui club;
  8. DINAMO va ramane o frumoasa amintire,iar rezultatele ei marete nu vor fi decat niste consolari palide ale vremurilor de glorie de mult apuse;
  9. DINAMO va fi nevoita in continuare sa suporte consecintele actiunilor unor retardati ce nu au ce cauta in libertate printre oamenii sanatosi si suporteri de buna credinta;
  10. DINAMO nu va mai fi niciodata ceea ce a fost,din toate punctele de vedere...

NU TRADEZ PENTRU NIMIC IN LUME SI ORICAT DE NEINTELES AR PAREA PENTRU UNII,CONTINUI SA SPER,SA CRED,SA FIU DINAMOVIST.DA,ASA CUM AR SPUNE UNII,CONTINUI SA MA MINT,SA IMI FAC SINGUR ILUZII,SA IMI PIERD TIMPUL CU ACEASTA ECHIPA.DINAMO NU E O JUCARIE DE CARE TE SATURI SI O ABANDONEZI CAND VREI!ASTA O FAC DOAR CEI FARA CARACTER,FARA COLOANA VERTEBRALA,FARA PIC DE CONSTIINTA!SUNT CONVINS CA MAI SUNT SI ALTII CARE GANDESC CA MINE,CHIAR DACA ACESTIA NU SUNT MULTI.SI POATE,INTR-O BUNA ZI,NOUA ASTORA DE CONTINUAM CA NEBUNII SA IUBIM DINAMO ORICE AR FI,NI SE VA DA OCAZIA SA DEMONSTRAM CA ABIA NOI SUNTEM UNICII SI ADEVARATII SUPORTERI AI LUI DINAMO,NU INFRACTORII DE ASEARA!RAMANE,DECI,CUM AM STABILIT:ORICE S-AR INTAMPLA,DINAMO E VIATA MEA!!!P.S.:Mie nimeni nu va putea sa-mi reproseze vreodata ceva cu privire la felul meu de a tine la aceasta echipa.La Piatra Neamt in timp ce alti dinamovisti se bateau intre ei,in timp ce altii rodeau seminte,in timp ce altii cascau de oboseala,in timp ce altii discutau verzi si uscate cu "colegul de scaun din tribuna",eu imi sustineam frenetic echipa,asa cum o fac mereu,nu miroseam a alcool deloc si aveam si vreo 20 de ore nedormite,dupa ce in ultimele 48 de ore nu dormisem mai mult de 4-5 ore.Si zilnic demonstrez,prin tot ceea ce fac aici pe blog sau in viata reala ca gandul imi este mereu la DINAMO.Si tot pentru DINAMO m-am gandit si atunci cand am facut esarfa cu HILDAN si COZMA,esarfa pe care probabil o ai in casa si ai purtat-o macar o data la gat,mandru!Tu...ce faci si cum iti sustii echipa?...

3 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Te felicit pentru acest articol şi asta ţi-o spune un stelist !
Personal consider totuşi că până una alta suntem români şi ţinem cu toate echipele româneşti ce joacă în Europa League (excepţie făcând CFR Cluj care e o echipă maghiară, nici într-un caz românească). Pe mine, ca român care ţinea cu echipa românească Dinamo, alb-roşii m-au dezamăgit crunt.

auaets_eium spunea...

esti genial omule...nici eu nu renunt niciodata...si daca ajungem in C, eu tot caine raman

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Vilo13:

Uite,parerea mea e ca fiecare are antipatii in fotbalul nostru.Eu,ca dinamovist,oricum nu am cum sa tin cu steaua indiferent de circumstante,in timp ce totusi tu pari sa fii mai rezonabil ca mine,in schimb nu suporti CFR-ul pe motive istorice.Ai si tu dreptate,dar ce vina sa aiba ei ca pana in 1918 Transilvania facea parte din Ungaria?...Si oricum,daca te uiti la ce nume au jucatorii lor,numai echipa ungureasca nu e:))

Daca pe tine DINAMO te-a dezamagit crunt,pe mine nu mai zic...

@auaets_eium (de parca n-as stii ce inseamna:)):

Ma bucur sa constat ca mai sunt si persoane cu ceva minte,nu gorile oparite precum cele de joi seara de pe stadion...