07.08.2009

"Cu talpile arse"-noul videoclip B.U.G.Mafia + 3 interviuri (din care 2 audio si unul text)

In urma cu o saptamana, http://www.gsptv.ro/ lansa un promo prin care anunta ca marti,11 august,Gazeta Sporturilor va oferi,pentru pretul de 8 lei,noul album al trupei B.U.G.Mafia,"Viata noastra-volumul 2" pe care se va regasi,printre 14 melodii mai vechi (acum remixate) si o piesa noua,numita "Cu talpile arse" careia i s-a facut si videoclip (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/07/atentiepe-11-august-gazeta-sporturilor.html).Acum 3 zile melodia era deja disponibila pe net insa marea zi a fost astazi,atunci cand s-a lansat videoclipul oficial al acestei melodii,videoclip pe care il puteti urmari mai jos:Personal,nu-mi place melodia,iar videoclipul e cel putin bizar.Daca versurile sunt O.K.,videoclipul,pe care Tataee spune ca s-au cheltuit 14.000 de euro nu face banii iar personajele care apar in videoclip mi se par inutile intr-un cadru si context la fel de inutile.Ca sa nu mai spun ca prezenta Jasminei,vocea feminina din melodie,prin miscarile si momentele cand face sex oral imaginar (ca toate pizdele care canta un gen comercial,pentru ca refrenul e de orice altceva,numai de hip-hop nu!) strica toata melodia,facand-o mult prea comerciala,departe de stilul ce i-a consacrat pe membrii trupei.

Tataee a acordat un interviu cotidianului Libertatea,in care spune care ii sunt planurile personale de viitor,dar si cum au fost filmarile pentru "Cu talpile arse" si ce asteapta el de la acest album ce va iesi pe piata marti,11 august 2009.iata interviul integral,preluat de pe http://www.libertatea.ro/:

B.U.G. Mafia este un nume care nu are nevoie de prezentare pe scena muzicală din România. Tataee (Vlad Irimia), Uzzi (Alin Demeter) şi Caddy (Dragoş Vlad) au pus bazele trupei în 1993, iar de atunci au rupt difuzoarele în cluburi, la concerte sau la televizor.

Deşi la începutul anilor ’90 hip-hop-ul românesc era privit ca o chestiune exotică, cei trei ”băieţi de băieţi” au adus acest stil muzical pe buzele tuturor, după lansarea hiturilor “Pantelimonu’ petrece” sau “Poveste fără sfârşit”.

La 16 ani de la înfiinţare, B.U.G. Mafia lansează albumul “Viaţa noastră. Volumul 2”, după o pauză de trei ani. Totuşi, pauza n-a fost o vacanţă pentru componenţii trupei: aceştia au muncit non-stop pentru a lansa cel mai bun material de pe piaţa din România. Pe 11 august, albumul va putea fi cumpărat cu Gazeta Sporturilor. De asemenea, volumele 1 şi 2 vor putea fi achiziţionate într-un pachet deluxe care va conţine şi un DVD cu toate videoclipurile lor, totul la preţul de 60 de lei.

Dragoş Irimia (Tataee) a discutat cu reporterul www.libertatea.ro nu doar despre noul album, ci ne-a povestit şi cum a văzut moartea cu ochii în 2008, precum şi câteva din aventurile de când erau “tineri şi neliniştiţi”.

Libertatea.ro: Te rog să ne descrii în cinci cuvinte noul album.

Vlad Irimia: Vechi, nou, lucrat, dificil. Nu ştiu încă un cuvânt că se însumez cinci, dar vă spun că suntem foarte mulţumiţi de munca noastră. Este un sentiment extraordinar.

Libertatea.ro: Ce aduce noul album B.U.G. Mafia?

Vlad Irimia: În primul rând vreau să ştiţi că am lucrat trei ani la el. Sunt 14 piese vechi din care am păstrat doar cuvintele. Am schimbat instrumentalele, le-am remixat şi apoi le-am remasterizat. Deşi majoritatea au 8-10 ani de când au fost lansate, sună ca nişte hituri pentru 2009. Avem o singură melodie nouă pe album, căreia i-am făcut şi videoclip: “Cu tălpile arse”.

Libertatea.ro: Cum au fost filmările şi cât a costat clipul?

Vlad Irimia: A fost cea mai dificilă filmare pe care am făcut-o vreodată. Am ales ca locaţie nişte tuneluri auxliare ale Salinei Slănic Prahova, e fenomenal acolo. Problema e că noi am venit de la 30 de grade şi am coborât în salină la 0 grade… Am crezut că vom face şoc termic, aşa de frig era! Echipa tehnică a stat 24 de ore la temperaturi foarte scăzute. Toată chestia a costat 14.000 de euro, din care 1.000 de euro le-am pus din buzunarele noastre. Asta e, am depăşit bugetul!

Libertatea.ro: Care e cel mai frumos moment din istoria B.U.G. Mafia?

Vlad Irimia: Sunt foarte multe momente memorabile, dar cel mai mişto a fost prin 1998 la Galele Ballantine’s, unde s-au dat primele premii serioase din industria muzicală din România. Deşi Holograf a câştigat marele premiu, întreaga sală a strigat “Mafia, Mafia” câteva minute în şir. Am tremurat pe scenă, nu ne venea să credem că toată lumea din Sala Polivalentă ar fi vrut ca noi să luăm premiul pentru “Poveste fără sfârşit”. Acum să nu ne înţelegeţi greşit, Holograf chiar sunt cei mai tari din ţară şi îi respectăm enorm.

Libertatea.ro: Acum vrem să ne spuneţi cel mai “nasol” moment.

Vlad Irimia: Cam o dată la trei luni suntem aproape de moarte pe drumurile din România. Totuşi, la începutul lui 2008 era să murim toţi trei pe Valea Oltului! Un tir a pierdut controlul şi a venit fix înspre noi, iar eu am tras instinctiv de volan în dreapta... am avut noroc că era un scuar şi am intrat în el! Camionul a trecut la un centimetru de noi, altfel n-ar fi făcut praf! După ce am realizat că suntem în viaţă, am început să râdem ca nebunii!

Libertatea.ro: Cum staţi cu dragostea?

Vlad Irimia: Eu o sa mă căsătoresc la anul cu prietena mea. Abia aştept! Dragoş (n.r. Caddy) e deja căsătorit, iar Alin (Uzzi), eh, e pradă excelentă! Tocmai s-a despărţit de prietena lui şi e liber. Nu-s eu în măsură să zic asta (râde), dar e o partidă super bună!

Libertatea.ro: Băieţii de la Vacanţa Mare au spus într-un interviu acordat pentru www.libertatea.ro că voi i-aţi recomandat la ProTV în 1999. Poţi să ne spui câteva despre relaţia dintre voi?

Vlad Irimia: Noi i-am admirat întotdeauna pe cei de la Vacanţa Mare. Ei veneau la noi la concerte, noi mergeam la spectacolele lor... Ne leagă o prietenie foarte puternică. I-am menţionat în câteva melodii (n.r. Înc-o dată), iar ei vorbeau de noi în piesele lor. Ţin minte că în 1997 au venit la un concert de-al nostru la Severin ca să ne cunoască, dar noi eram “prea afectaţi” de alcool! Un bodyguard ne-a atârnat de gard, nu mai eram în stare de nimic... Băieţii de la Vacanţa Mare ne-au cunoscut abia a doua zi când ne-am trezit! În plus, am avut noroc cu ei, au intervenit când a vrut să ne ridice poliţia.

Libertatea.ro: Cum au fost primele apariţii în media pentru B.U.G. Mafia?

Vlad Irimia: Teo Trandafir şi Mircea Badea au fost primii care ne-au dat atenţie cu adevărat, pe vremea când lucrau la Tele7ABC. Prima apariţie în presa scrisă datează din 1994, când ziarul Tineretul Liber a publicat câteva lucruri despre noi: eram priviţi ca nişte personaje foarte exotice! Stiţi de câte ori am auzit “nimeni nu va difuza aşa o porcărie”? Am fost refuzaţi de multe posturi, dar în vara lui 1996 eram la toate radiourile cu Pantelimonu’ petrece.

Libertatea.ro: Unde ai fost în vacanţă?

Vlad Irimia: Din 2000 până în 2008 nu am avut nici o vacanţă. În vara anului trecut am fost cu iubita mea în Spania şi mi-ar plăcea să revin, dar în 2009 nu cred că o să plec pe undeva. Avem prea mult de muncit!

In urmatorul interviu,Tataee spune de ce a ales sa colaboreze cu Gazeta Sporturilor pentru lansarea albumului impreuna cu ziarul la un super-pret si la o super-oferta: Si iata si ultimul interviu care a avut loc pe 5 august:

Niciun comentariu: