24.08.2009

LOL!WTF?

Ma uitam adineauri pe hi5-ul unui dinamovist care a fost,ca si mine,la meciul lui DINAMO de la Piatra Neamt si,uitandu-ma la pozele acestuia facute la aceasta partida mi-a sarit in ochi un personaj aparte.E vorba de acelasi dobitoc care,printre altii,a intrat in teren la meciul cu Slovan Liberec.

La Piatra Neamt (sambata,15 august 2009):
Cu Slovan Liberec (joi,20 august 2009):
Ce este de apreciat la acest specimen?Ca omul mai face si deplasari si ca nu este,asa cum credeam,genul de dinamovist samantzar din Bucuresti care merge la meciurile din "Groapa" si nici macar la alea toate intr-un sezon intreg.

Ce este ilar,dar si curios la individ?E imbracat la fel (aceiasi adidasi negri,aceleasi sosete albe,aceleasi bermude de blugi,acelasi tricou verde cu un catel imprimat pe el) ceea ce e destul de rusinos.Adica,stai totusi putin,alta costumatie nu gasesti,sau te duci la doua meciuri consecutive (in decurs de 5 zile) imbracat la fel?...

Partea proasta e ca pe viitor sunt sanse mici sa il mai observ in imagini la meciurile viitoare ale lui DINAMO.Mai mult ca sigur a fost identificat de politie dupa incidentele de joi iar acum a primit interdictie pe stadioanele de fotbal...E interesant de vazut daca si aseara (in caz ca a fost,desi nu cred) la meciul cu CFR Cluj,era imbracat la fel.Ar fi fost prea de tot!...

6 comentarii:

tavio spunea...

cam urat vorbesti ..dobitoc..specimen.. daca erai tu in locul lui? si nu cred k ai tu vreo treaba cu ce se imbaca el!

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Tavio:

Vorbesc cum vrea pula mea pentru ca:

1)sunt major si nu dau socoteala nimanui;
2)e blogul meu si deci folosesc absolut orice limbaj doresc.

Daca eram eu in locul lui?Simplu:daca eram eu in locul lui,nu intram in teren la meciul cu Slovan Liberec.Mi-e scarba de "revolutionarii" in genul celor care joi seara s-au crezut schimbatorii nu stiu carui lucru.

Si mai am o problema cu moralistii care imi spun mie cum,cand,cu cine si cat sa vorbesc!Motiv pentru care invit pe oricine nu e multumit de modul meu de exprimare sa paraseasca acest blog si sa-si indrepte privirea si atentia spre alte bloguri/site-uri.

Daca tot stau uneori si 10 ore/zi pe blog,macar sa am dreptul ca,in urma oboselii,nervilor si tensiunilor acumulate sa pot sa ma exprim cum vreau.Nu sunt fals,nu sunt ipocrit si nici nu-mi place sa ma autocenzurez doar ca sa fac impresie buna.

Viata e dura la fel ca limbajul pe care imi place sa-l folosesc.

Ai dreptate,nu am vreo treaba cu ce se imbraca el,pentru ca oricum,indiferent cu ce s-ar imbraca,tot un avorton mutant nascut la 6 luni jumate ramane!

Anonim spunea...

te contrazic omule.... daca tu erai acolo nu intrai in teren.... atunci stai si accepta umilinta la care suntem supusi de ani de zile.. a fost Lazio, Nec, Elfsborg si acum Slovan.... daca astea sunt pretentiile tale de la echipa DINAMO ma dezamagesti... te multumesti cu simpla calificare in turul 3 Europa League... cat despre cum se imbraca nu cred ca esti tu in stare sa comentezi asta... fiecarein limita posibilitatilor... cel mai important lucru pe care ma bucur ca l-ai precizat e ca acel specimen, dobitoc nascut la 6 luni a facut o deplasare si a fost si la meciul cu Slovan Liberec... la interval de cateva zile... si daca a intrat pe teren a facut-o pentru echipa nu ca sa se dea revolutionar sau smardoi... daca nu facem noi ceva, Borcea, Muc cel Mic sau mortu de Badea nu vor face nimic.... din cate stiu eu doar promisiuni facute de ei.... badea de cand a venit in fiecare an ne zice ca face stadion.... din cate stiu eu au pus o tabele de marcat.....

HAI DINAMO!!!

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Anonim:

Chiar daca nu am nici timp,nici chef si nici rabdare sa mai stau la polemici pe tema asta,am s-o fac totusi,in ciuda faptului ca aici nu e DINAMOMANIA sa dezbatem cacatul "n"-spe zile la rand.

Deci:

1)"te contrazic omule.... daca tu erai acolo nu intrai in teren.... atunci stai si accepta umilinta la care suntem supusi de ani de zile.. a fost Lazio, Nec, Elfsborg si acum Slovan.... daca astea sunt pretentiile tale de la echipa DINAMO ma dezamagesti... "

MA CONTRAZICI DEGEABA (SAU POATE DOAR DE DRAGUL DE A MA CONTRAZICE).NU ACCEPT NICI O UMILINTA,DAR INTRATUL IN TEREN A FOST CEA MAI PROASTA SOLUTIE!VREI SA PLECE ACTIONARII?SA PLECE JUCATORII INDOLENTI?DU-TE IN PLM PESTE EI ACASA,DA-LE FOC LA MASINI,SPARGE-LE GEAMURILE,NU INTRA PE TEREN,CLAR?CE E ASA DE GREU DE INTELES CA SUNT SI ALTE METODE PENTRU A-I FACE PE ACTIONARI SA PLECE,SAU PENTRU A-I FACE PE JUCATORI SA PUNA SUFLET MAI MULT?

TU NICI MACAR NU STII CAR A FOST FAZA REALA.DE FAPT,CINE SUNT AIA CARE AU INTRAT PE TEREN?NISTE OBOSITI IMPINSI DE LA SPATE DE LIDERII GALERIEI,MANIPULATI SI INSTIGATI PRACTIC.MI-E FOARTE USOR SA FIU CEL CARE DA TONUL,SA SAR PRIMUL PE GARDURI CA IMEDIAT SE MAI IAU CA VITELE DUPA MINE ALTII 500.IAR EU,DUPA CE VAD CA SE INGORASA GLUMA MA RETRAG SI II LAS PE CEILALTI SA CONTINUE.

NICI UNUL DIN LIDERII CARE A PROPUS SA SE INTRE IN TEREN ACUM 6 SAPTAMANI IN CAZUL IN CARE SCORUL AR FI FOST IN DEFAVOAREA NOASTRA NU A INTRAT,I-AU LASAT PE CEI CARE SUFERA DE IMPRESII SA O FACA,INTELEGI?SI ATUNCI,UNDE E SMECHERIA?

2)"cat despre cum se imbraca nu cred ca esti tu in stare sa comentezi asta... fiecarein limita posibilitatilor..."

VREI SA STII CARE E UNICA MEA PRETENTIE FATA DE TOTI CEI CARE MERG PE STADIOANE?ACEEA DE A VENI TOTI CU CEVA CARE SA AIBA INSEMNELE ECHIPEI FAVORITE.NE PLANGEM CA NU AVEM UN FOTBAL CA IN AFARA,DAR CU SIGURANTA NICI PUBLIC NU AVEM CA IN VEST,ACOLO UNDE VIN TOTI CU TRICOURI,FULARE,SEPCI IN CULORILE ECHIPEI FAVORITE!LA CHELSEA E O MARE ALB-ALBASTRA LA MECIURILE DE PE TEREN PROPRIU,LA REAL MADRID MAI TOTI SUNT IN ALB,LA INTER MULTI SUNT IN NEGRU-ALBASTRU,NUMAI LA NOI PELUZELE SUNT IN CULORILE CURCUBEULUI.VINE FIECARE CUM POATE DE PARCA VINE LA PLAJA SAU DISCOTECA!EU DIN BACAU DE FIECARE DATA CAND AM FOST IN BUCURESTI LA MECI,AM FOST CU UN TRICOU DE-AL LUI DINAMO PE MINE SI NEAPARAT CU FULAR,CHIAR DACA RISCAM SA MI-O IAU PE STRADA DE LA SUPORTERII RIVALI,DA?

3)"cel mai important lucru pe care ma bucur ca l-ai precizat e ca acel specimen, dobitoc nascut la 6 luni a facut o deplasare si a fost si la meciul cu Slovan Liberec... la interval de cateva zile... "

HABAR NU AM DE CAND CITESTI TU BLOGUL ASTA,DAR E EVIDENT CA NU DE PREA MULT TIMP,ALTMINTERI AI FI OBSERVAT CA,IN CIUDA FAPTULUI CA MA DERANJEAZA MULTE LUCRURI LA CEI DIN JUR,SUNT TOTUSI UN OM CORECT SI EVIDENTIEZ SI PARTILE BUNE ALE CELORLALTI ATUNCI CAND E CAZUL!

4)" si daca a intrat pe teren a facut-o pentru echipa nu ca sa se dea revolutionar sau smardoi... "

ASTA E ULTIMA SCUZA ACUM?E EXACT CUM AR SPUNE UN CRIMINAL CARE SI-A UCIS IUBITA,CA A FACUT-O DIN PREA MULTA IUBIRE PENTRU EA=))PENIBIL!

5)"daca nu facem noi ceva, Borcea, Muc cel Mic sau mortu de Badea nu vor face nimic.... din cate stiu eu doar promisiuni facute de ei.... badea de cand a venit in fiecare an ne zice ca face stadion.... din cate stiu eu au pus o tabele de marcat..... "

(VA URMA)

A.G.M.DINAMO. spunea...

(CONTINUARE)

TU AI BAGA BANI IN CEVA CE NU E AL TAU?ASA CUM E DINAMO PENTRU ACTIONARI?PENTRU CA ATAT TIMP CAT DINAMO E AL MINISTERULUI,NIMENI NU VREA SA BAGE BANI,FARA SA I SE CONCESIONEZE BAZA SPORTIVA PE CATIVA ZECI DE ANI.VINOVATII CEI MAI MARI SUNT AIA DE LA MINISTER,PENTRU CA NU II INTERESEAZA DE PARCUL SPORTIV PE CARE IL AU IN SUBORDINE,DAR ACTIONARII SUNT MAI USOR DE ATACAT PENTRU CA PE EI II VEZI LA TELEVIZOR,DE ASTA.

PROBLEMA CU STADIONUL:SA ITI FACA STADION DE 30.000-50.000 DE LOCURI PENTRU CE?CA SA PARA MAI GOL DECAT ACTUALUL CAND VIN 2.000 DE SUPORTERI?NU ASA SE CONVINGE O CONDUCERE SA FACA CEVA IN PRIVINTA ASTA!STII CE AU FACUT AIA DE LA ARSENAL PANA SA LI SE RIDICE "EMIRATES"-UL?AU VENIT ANI LA RAND CU ZECILE DE MII SI RAMANEAU MII DE OAMENI AFARA,SI ABIA DUPA AIA AU LUAT SEFII DECIZIA SA FACA UN STADION MAI MARE CARE SA MULTUMEASCA PENTRU TOATA LUMEA!

E JENANT CA TOATA LUMEA SA STRIGE "VREM STADION!",DIN FATA CALCULATORULUI,DIN FOTOLIU CAND,INTR-UN ORAS CA BUCURESTI,IN CENTRUL CAPITALEI,E GREU SA SE UMPLE UN STADION DE 15.300 DE LOCURI DE 2 ORI PE LUNA ATUNCI CAND DINAMO ARE MECI ACASA!SI NU,NU CRED NICI IN ABERATIA AIA CU "PROTESTAM PRIN ABSENTA!".MA LASI?...

SI LUMEA VREA STADION FARA PISTA DE ATLETISM:))DA,CA ATUNCI CAND "ULTRASII" RUP GARDUL SA NU MAI AIBA ATAT DE MULT DE ALERGAT PANA LA TEREN,NU?SAU CAND SE ARUNCA CU TORTE (NU SUNT IMPOTRIVA TORTELOR,DAR ELE TREBUIE SA RAMANA IN PELUZE,NU ARUNCATE PE TEREN!),SA POTI SA NIMERESTI JUCATORII ADVERSI (SAU SI AIA PROPRII,PENTRU AIA MAI IDIOTI) CU MAI MULTA USURINTA...

VREM CHAMPIONS LEAGUE,STADION DE LIGA,JUCATORI,CONDUCERE,ANTRENOR DE LIGA,DAR SUPORTERII DE LIGA PE CAND?CREDE-MA,NU AM FOST DE MULTE ORI LA BUCURESTI,DAR CAND AM FOST AM CANTAT MAI MULT DECAT MAJORITATEA OBOSITILOR DIN "CAPITALA".AM VAZUT EU CE MARI SUPORTERI SUNT PE ACOLO!CU EXCEPTIA CELOR CE FAC PARTE DIN BRIGAZI,RESTUL NU SUNT DECAT SAMANTZARI,TIGANI SI PERSOANE CARE VIN LA MECI DOAR PENTRU CA NU AU OCUPATIE ACASA.

DAR DE FAPT,CE TOT STAU EU LA DISCUTII AICI CAND AM ALTE TREBURI MAI IMPORTANTE DE FACUT?CINE VREA SA INTELEAGA CE AM AVUT DE SPUS,BINE,CINE NU,SA FIE SANATOS SI MINTE MULTA!DE BINE,DE RAU,NU MA INTERESEAZA PAREREA DINAMOVISTULUI DE RAND,MAI ALES A ALORA CARE HABAR NU AU PE CE LUME SE AFLA.ARE CINE SA FIE DE ACORD CU MINE,CINE SA IMI DEA DREPTATE,SI A CAROR PARERI SI DECIZII CHIAR CONTEAZA IN P.C.H.RESTUL E GARGARA DIN PARTEA UNORA CARE TOATA VIATA LOR AU SPERAT SI SPERA CA VOR AJUNGE CINEVA IN GALERIE CAND DE FAPT AU FOST,SUNT SI VOR MURI NISTE ANONIMI,PE CARE NICI DRACU' NU O SA LE SIMTA LIPSA ATUNCI CAND NU VOR MAI FI IN PELUZE!

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Bagdan:

Nu ma cred mare dinamovist,chiar SUNT!Liderii de galerie care ma cunosc si cu care dialoghez periodic,cu unii din ei zilnic,stiu treaba asta!

Ultras nu sunt si nici nu imi doresc sa fiu,asta n-au sa inteleaga vreodata cei cu mintea secata de prostie ca tine.Eu sunt SUPORTER si atat,cand merg la meciuri imi incurajez echipa exemplar,nu huidui,nu scuip seminte,ci cant 90 de minute!

Nu stiu daca stii de esarfa aia cu HILDAN si COZMA.In caz ca o vei avea vreodata si te vei intreba a cui a fost ideea,sa retii ca a fost opera MEA si a lui Mihnea de ls NUOVA GUARDIA,asta asa,ca fapt divers,sa-ti demonstrez ca tot n-am stat degeaba in timpul asta si las ceva in urma facut de mine cand n-oi mai fi.

Iti recomand urmatoarele link-uri privitor la paragraful de mai sus:

http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/exclusivimagini-in-premiera-cu-esarfa.html

http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/03/dinamovistivi-se-pregateste-ceva.html

P.S.:Doar nu credeai ca am sa-ti aprob comentariul plin de ingamfare,nu?Fa si tu un blog ca asta sau mai bun,stai orele care le stau eu in fata calculatorului,si atunci esti liber sa zici despre mine absolut ce vrei tu.

Pana atunci papapapapapapapa si fa-ti un favor:nu mai pierde timpul pe blogul asta,e clar ca nu e de tine si nu intelegi mai nimic din ce se scrie pe-aici!