14.08.2009

Remember A.G.M.DINAMO. 22...

Chiar daca ziua de azi e abia la inceput si multe lucruri pozitive se pot intampla pe parcursul ei,lucruri care ar putea sa imi faca aniversarea de 23 de ani mai frumoasa decat cred eu ca o sa fie in momentul asta,raman la parerea ca ziua mea de nastere de anul trecut cu greu ar mai putea fi egalata in viitor in ceea ce priveste succesul ei...

Pur si simplu anul trecut,pe 14 august 2008,cand am implinit 22 de ani,am petrecut o zi fenomenala si total de neuitat,cum nici in visele mele cele mai fanteziste nu credeam ca o sa se intample cu putine zile inainte.
E adevarat,de ce sa nu o spun,mai ales ca nu e nici un secret pentru nimeni,anul trecut am dispus si de o suma chiar consistenta de bani,datorita locului 3 ocupat de mine la finalul unui joc ce a fost organizat atunci de site-ul GSP-ului,numit SUPEREURO.Faptul ca am castigat atunci 400 de euro (=>http://supereuro.mysport.ro/) a contat enorm in ceea ce avea sa fac de ziua mea de nastere.
Mi-am facut singur un cadou superb,petrecandu-mi ziua la DINAMO,chiar daca nu era zi de meci,cu toate astea tot am ramas cu amintiri unice de atunci.In acea zi am facut poze cu jucatorii,am stat cu Mihnea de la NUOVA GUARDIA la o discutie amicala ce s-a intins pe durata mai multor ore,mi-am cumparat o gramada de suveniruri de la DINAMO-shop,m-am relaxat la terasa Red Dogs,am urmarit antrenamentul echipei in acea seara...M-am simtit in al noualea cer!
Fiind o persoana nostalgica,nu am cum sa nu regret ca acea zi nu a durat la nesfarsit...A fost frumos si,asa cum spuneam,greu de egalat emotiile si bucuriile pe care le-am simtit si trait in acea zi.De fapt,si voi puteti spune daca a meritat sau nu,citind tot articolul din acea zi (=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/cel-mai-frumos-cadou_19.html).Cat despre A.G.M.DINAMO. 23...ramane de vazut astazi cum va fi!...

Niciun comentariu: