01.08.2009

Si inca mi se pare ca sunteti multi...

Pentru cei care au crezut ca ma "alintam" in articolele trecute care faceau referire la ce permit si la ce nu permit din partea altora atunci cand sunt pe messenger,iata dovada ca vorbesc foarte serios atunci cand spun ca mi se rupe de cine am in lista si de numarul de id-uri.

Dupa cum se poate vedea,in prezent nu am decat 48 de id-uri (de fapt ar cam fi 46 pentru ca primele 2 sunt ale mele),in timp ce la lista de ignore numai la litera "a" am in jur de 30 de persoane.Si va mai dau o statistica,asa ca fapt divers:din luna iunie a anului trecut am incpeut sa scriu pe un caiet toate id-urile pe care le primesc lunar,mai ales ca eu nu cred sa fii dat add cuiva in tot timpul asta.

Si,pentru ca tot va aratam ca am doar 48 de id-uri pe id-ul "agmdinamo" (pe "forzadinamo_muiesteaua" am cam jumatate) e interesant de stiut ca in lunile iunie si iulie a acestui an am primit exact 17,resepctiv 18 cereri de adagare in lista.Deci din 35 de id-uri pe care le-am primit doar in ultimele 2 luni,din acestea se afla si in prezent in lista mea doar 3.Care in timp vor fi sterse si acelea si in locul lor vor aparea altele si tot asa.
Pentru ca pur si simplu nu mai am rabdare sa pierd orele pe messenger cu oricine ca inainte,pentru ca mi se pare inutil sa fac colectie de id-uri din moment ce cu multe dintre posesorii acelor id-uri nu am nimic si nu voi avea vreodata nimic in comun si nu voi ajunge sa cunosc acele persoane in realitate prea curand.Iar mie vorbaria in general nu-mi place!Si tocmai pe acest principiu am intentia sa fac cateva "disponibilizari de id-uri" si zilele astea pentru ca "imi pasa foooooaaaarte mult si tare" de voi,cei care ma deranjati cu mass-urile voastre idioate,cu temele voastre de discutie cretine,cu parerile voastre care nu ma intereseaza....

Niciun comentariu: