26.08.2009

Acum chiar ca oriunde merg (prin casa) si orice fac (tot prin casa),in fata vad doar rosu (in special,si aproape deloc) alb:))

Rosu e culoarea mea preferata,cred ca e foarte usor de inteles de ce.Chiar daca anumite nuante ale acestei culori imi ard ochii uneori,am ales totusi sa o folosesc in diferite chestii.Am ales rosul ca fundal pe blog.Pe messenger scriu cu rosu.Camera mea e rosie (cu alb) pentru ca am decorat-o pe toti peretii cu fulare,esarfe,fanioane,tricouri etc.Stema lui DINAMO e rosie (pe alb).Sunt caine "rosu" si imi place mult porecla asta.Daca ar fi sa-mi pun lentile de contact acelea ar fi in asa fel incat sa am ochii rosii,dar un rosu din ala patrunzator,care sa te faca sa ai senzatia ca atunci cand ma uit la tine de fapt iti bag laserul in ochi (stii,genul ala de lasere cu care ne jucam in urma cu cativa ani,bine ca a trecut moda)...
Si acum gata cu tampeniile mele din ultimele 5-6 randuri ale paragrafului de mai sus.Sa trecem la lucruri mai serioase.Eu ma adaptez foarte greu la schimbarile ce tin de vizual.Adica daca a doua zi se taie un copac din fata blocului si ramane locul gol,cartierul urmand sa aiba un aspect usor schimbat atunci pentru mine dureaza putin sa ma obisnuiesc cu noua "vedere" a zonei.Daca mi-am schimbat monitorul pentru ca ala vechi se stricase,mi-a luat cateva zile sa ma obisnuiesc cu cel nou.Daca mama imi spala chilotii pentru ca erau murdari imi pare rau ca dupa aia sunt curati (nu,stai...de fapt,ultima fraza e o tampenie scornita de mine acum la ora 6:15 dimineata,menita sa va mai descreteasca fruntile si,daca nu cer prea mult,sa va si smulga un zambet macar).
Si acum urmeaza sa va spun ce legatura au toate cele scrise mai sus cu ceea ce urmeaza sa cititi in continuare.Anul asta am avut multe ghinioane legate de diverse lucruri prin casa care mi s-au stricat din te miri ce.De departe luna august a fost in top in privinta sirului de pagube.Mai intai mi s-a stricat mouse-ul la pc si am stat in noaptea zilei mele de nastere ca un dobitoc,incercand sa ma descurc cum pot la pc,unde aveam mult de scris pe blog.Apoi mi s-a defectat lustra din camera si am stat cu ea vreo saptamana atarnand de numai 2 fire,de mi-era frica sa nu fac scurtcircuit.Alaltaieri mi s-a stricat scurgerea la veceu si chiuveta la baia mica,n-am mai putut sa o utilizez pana ce nu a venit frati-miu sa repare toata treaba.
Ma rog,chestii care imi fac viata mai incomoda uneori.Revenind la lustra.Tot alaltaieri am schimbat si lustra,cu o farfuriuta moderna (pe cutie zice "lampa de tavan si perete") in care poti sa pui doar becuri ecologice.Si aici vine tot discomfortul situatiei.
Eu inainte aveam 3 becuri (ca lustra avea 3 "brate") de 150 de watti fiecare.Nene,cand aprindeam toate becurile in camera,mai ales noaptea,ziceai ca am un stalp de iluminat in casa.Apropo,stiti cat are un bec de stalp?500 de watti.Deci nu era mare diferenta.Ce incerc eu sa spun e ca aveam lumina din greu de puteam sa stau cu ochelari de soare in casa daca vroiam (e drept ca si factura la curent era pe masura).
Si vine alaltaieri mama bucuroasa nevoie mare cu 3 becuri rosii,ecologice,a cate 40 de watti fiecare."Pai ce sa fac,bre,femeie,cu besinicile astea,ca orbesc naibii?"...La care ea "Lasa,mama,sa ai lumina rosiatica,doar tii cu DINAMO,nu stiu de ce comentezi atat..."Nu ma pot abtine si ii dau replica aia din reclama la napolitanele Naty (sau cum s-o scrie) cu copiii aia care ii imita pe Hansel si Gretel in padure:"Auzi,babo,ia lasa vrajeala!"...
Ma rog,se pune frati-miu pe montat si la final dau drumul la lumina.Era inca dupa-amiaza si nu puteam sa-mi fac o parere majora despre cum va fi lumina in camera mea pe timp de seara/noapte.Am iesit afara si mai tarziu am revenit.Deschid lumina si prima senzatie,mai mult din reflex,a fost ca am ajuns in iad.Totul in jur era de un rosu nu prea placut pentru ochi.Genul de rosu care in timp iti prajeste ochii.Cei 20 de metri patrati de paradis (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/20-de-m-din-paradis.html) se transformasera intr-un mini infern.
Am stat ieri toata noaptea cu lumina aprinsa pentru ca am avut treaba pe blog.In putinele mele pauze de tigara ma duceam in bucatarie,dar si acolo nu mai vedeam decat rosu peste tot.Cand inchideam ochii din cauza oboselii pentru cateva secunde,din nou,vedeam rosu.
Lumina oferita de becurile astea,nu numai ca e nenaturala (nici la becurile normale nu era) dar acum chiar ca roseata asta denatureaza culorile din jur.Albul,de exemplu,nu exista.Am facut si poze la un prosop si un caiet care stim cu totii ca sunt albe.Iata ce culoare au atunci cand ele se afla in camera,si retineti ca inca nu am un telefon bun cu care sa fac poze ca altfel puteam sa scot poze mai aproape de situatia reala.
Mi-am luat un tricou alb pe mine.Alb pana sa intru in camera mea,ca dupa aia era un rosu-trandafiriu.Daca nu tampesc in scurt timp de la becurile astea inseamna ca sunt mai puternic decat credeam,mental vorbind.Daca va intrebati de ce ma sclifosesc atat in loc sa schimb becurile,va spun ca va invit pe voi sa dati 7 lei/bec.Mie nu mi-a placut niciodata sa dau banii pe ceva ce chiar nu renteaza,m-as simti ca un fraier daca as face-o,iar la mama nu mai apelez sa-mi ia altele,ca am vazut ce geniala a fost de data asta.Becuri normale nu mai am cum sa bag acolo,ca nu incape la infiletare,astea au "talia" subtire,nu ca la becurile clasice.

Imi place rosul...dar parca nici chiar asa...

2 comentarii:

A.G.M.DINAMO. spunea...

@Anonim:

MUIE lu' vaca de ma-ta,care a fatat un anonim ca tine!Trebuie sa fii mai distrus ca tac-tu (care nu a folosit prezervativ cand trebuia) daca chiar ai crezut ca am sa-ti accept comentariul pe blog!

Dar uite ce am sa fac:i-am dat printscreen si promit sa-l fac public intr-un articol cat de curand,in care sa arat tuturor cu ce labagii am de-a face uneori aici pe blog,care vor sa mi-o suga dar nu stiu cum,asa ca se baga in seama,asa cum ai facut tu azi.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Gabi spunea...

A.G.M vezi k iti strici ochii d la alea. E prea tare rosul ala.Vezi k se gasesc si becuri "albe" ecologice. Ia dalea k o sa iti strici ochii ;)