21.08.2009

SUPORTERI DE TASTATURA/SA VA FUT MORTII IN GURA!

Am o boala crancena pe cei care in timpul mecurilor lui DINAMO comenteaza pe DINAMOMANIA (http://www.dinamomania.net/) toate aberatiile si elucubratiile.Esti idiot?Stai in mortii ma-tii tzeapan pe scaun/in fotoliu daca nu te-ai dus la meci si tine parerile pentru tine!

Nu inteleg de ce unii inteleg sa faca senzatie pe net,dandu-se atotcunoscatori ca "Domne',Bonetti nu a facut bine ca l-a bagat pe X in locul lui Y,ca jucatorul Z e praf,nu joaca nimic etc.",cand ei n-au un biscuite in stomac si sunt suporteri de conjunctura,dupa cum bate vantul.Daca echipa castiga,e bine,sunt fericiti,sunt dinamovisti.Daca echipa pierde deja se schimba foaia,nu le convine cutare sau cutare lucru.Mai penibili sunt aia care,in ciuda faptului ca DINAMO castiga,tot nu sunt multumiti.Ce pula mea vreti voi de fapt sau,mai exact,pe cine dreaq intereseaza parerea voastra neavizata de papagali care nu munciti,nu futeti,nu ganditi?

DINAMOMANIA s-a umplut de retarzi de o buna bucata de vreme.Eu nu postez decat maxim o data pe luna si atunci nu intru in polemica pentru ca nu am cu cine.Cine nu are cont pe DINAMOMANIA sa afle de la mine ca sunt 2 imbecili acolo,"vorbaretii satului" care vesnic au ceva de obiectat.

Unul e "Seychelles" care a spus cu ceva timp in urma ca el n-o sa mai calce pe stadonul lui DINAMO cat timp e Borcea actionar,ca nu vrea sa-i bage bani in buzunar butelistului dand banii pe bilet.Ati auzit o scuza mai penibila de atat pentru a nu veni la meciuri?Amice,zi ca esti un mort de foame,sau,in caz contrar,ca esti un labagiu care tine cu DINAMO doar 2 ore pe saptamana,atat cat dureaza un meci programat in saptamana respectiva.Eu cand mai reusesc sa merg pe la cate un meci,nu ma gandesc ca,achizitionandu-mi bilet,am duc sa-l imbogatesc pe Borcea,ca n-are nevoie Borcea de banii mei.Ma gandesc in schimb ca ma duc la meci ca sa ma simt bine,sa-mi incurajez echipa indiferent de rezultat si sa-mi ramane niste amintiri frumoase sau mai putin frumoase dupa meci.Dar tu,n-ai de unde sa stii,ca esti un idiot!

Altul e "Redmania",asta e bagator in seama din ala notoriu.Din ce am inteles eu il cheama de fapt Florin si e din Timisoara.Eu inteleg ca,asemeni mie,nu are mereu posibilitatea sa vina la meciuri distanta fiind mare,dar sa stai sa comentezi aiurea zilnic ore intregi pe site e de-a dreptul jenant.Nu conteaza ca tu ai ceva de spus si ca n-ai nici un gand sa vorbesti cu altii,se baga el in seama cu tine,cum fac curvele cand vor sa te ia de client pe centura.O face pe atotstiutorul,propune jucatori,scheme,face analize etc.Aaa,si e cunoscut ca un fervent sustinator al lui Rednic,neimpacandu-se cu gandul ca de aproape 3 luni de zile Rednic NU mai e antrenorul lui DINAMO.Ma rog,astia 2 de vi i-am enumerat acum,plus multi altii s-au gasit sa-i aprobe pe huliganii care aseara au intrat pe teren.Ce usor,ieftin si scurt ca (durata a timpului) e sa fii dinamovist uneori din spatele tastaturii,nu?

Iata alte specimene care aseara si-au vomitat supararile.Eu tot nu inteleg o chestie:parca iubirea,amaraciunea,bucuria fatza de/cauza de echipa preferata se simte si se pastreaza in interior,nu se afiseaza pe site-uri.Dar unii nu se pot abtine si scriu urmatoarele (in special in legatura cu incidentele de aseara):
Vorbeste asta care nu merge la meciuri cand echipa joaca in cupele europene (chiar daca o face doar pentru 180 de minute pe an de vreo 2 ani incoace) si se da revolutionar.Penibil!
Prietene,e de rau,vine 2012 si tu inca esti virgin!Cred ca ar trebui sa te preocupe mai mult asta,nu crezi?
Baga-ti-o in ma-ta!Nu conteaza daca mai traieste sau nu!Cat despre banare,sunt alte metode mai bune de a nu-ti mai expune parerile de cacat pe site,unul din ele ar fi sinuciderea.DINAMO nu are nevoie de suporteri ca tine,aplaudac la victorii,huiduitor la infrangeri!Sau,poti oricand sa tii de-acum incolo cu o alta echipa.Nu ar fi o rusine,nu de alta dar nici dinamovist nu se poate spune vreodata ca ai fost din moment ce ai astfel de iesiri necontrolate de limbaj...N-am fost in viata mea sustinator al conducerii dinamoviste,dar lumea trebuie sa inteleaga ca astia sunt momentan si cu astia defilam.Nu vad pe nimeni ca se inghesuie sa investeasca la DINAMO,asa ca nu vad ce atata frasuiala pe tema asta,din partea tuturor ghertoilor.Sa plece Borcea si Badea...Bun,si cine sa vina sa imvesteasca la echipa?Lihnitul de tac-tu cu fomista de ma-ta?Ganditi inainte!!!

Un comentariu:

R,Dobroi spunea...

Agm esti bestial. Cica zice ala Bag pula`n di..... Faci tu: Bagati-o in mata =)))))

Si pe mine ma dispera retardatii astia. Asta cred ca e un specimen din ala Leoblog :))