02.06.2009

20 de m² din paradis

Atunci cand vreau sa ma relaxez...sa ma odihnesc dupa o zi lunga si istovitoare de stat in fata blogului...cand vreau sa dorm,sa uit de toti,tot si toate...cand vreau sa visez si sa fiu inconjurat de tot ceea ce iubesc cel mai mult pe lumea asta...cand vreau sa ma recreez,citind o carte,ascultand muzica sau uitandu-ma la televizor...sa dialoghez cu suporteri dinamovisti pe net...sa le ofer informatii utile prin intermediul blogului meu...cand sunt trist,deprimat si nu vreau sa imi vada nimeni mahnirea...cand simt nevoia sa ma retrag intr-un loc unde nimeni nu are accesul fara acordul si permisiunea mea...cand vreau sa ma izolez in spatiul meu personal...sa imi studiez creatia si simtul decoratiunii...cand vreau sa simt si sa realizez cine sunt si ce sunt,in privinta orientarii microbistice...cand vreau sa ma simt implinit si mandru de mine pentru ce am acumulat...cand vreau sa stau in cea mai ros-alba incapere pe care eu personal am vazut-o vreodata...

...ma retrag in camera mea,in micul meu colt de rai,in mica mea bucata de spatiu desprinsa din paradis...

Niciun comentariu: