26.06.2009

Precizari si specificari (pentru a nu se trage concluzii gresite)

1)Nu vreau sa impresionez pe nimeni dar,cu foarte mici exceptii,de cand s-a terminat campionatul,sunt cu nervii intinsi la maxim!Nu doresc nici unuia dintre voi sa fiti supusi la presiunea la care sunt supus eu din partea tuturor "binevoitorilor",si credeti-ma,sunt destui care asteapta sa ma sicaneze cu orice prilej;

2)Se spune in blogosfera ca o practica des intalnita si utilizata printre si de catre bloggerii cvasi-necunoscuti,pentru a-si mari traficul de vizitatori si a ajunge pe buzele bloggerilor mai mari este sa se certe cu acestia,din diferite motive.Ca "X" e de cacao,ca "Y" e de porc,ca "Z" e un diareic ordinar.In cazul de fata,cand l-am atacat pe spam-erul sef si adineauri pe un cretinel mai mic,nu am facut-o pentru a starni polemica cu cineva!Cine e un vechi vizitator al acestui blog,poate sustine ca nu pentru trafic spumeg la adresa tuturor celor pe care i-am luat in pula de-a lungul timpului,ci pentru ca nu mai suport atata prostie,atata jeg si mizerie,atatea piedici si nereguli in tara!Sa iasa in fata oricine a primit vreodata vreun mass de la mine pe messenger cu link-ul blogului,acum!Nu iese nimeni?Bun,atunci inseamna ca raman demn,vertical si profesionist.Restul,care v-ati dedat la practici neortodoxe de marire a numarului de vizitatori ai blogurilor voastre altfel decat cresterea de la sine sau ajutata neconditionat de altii si fara stirea voastra,luati _)_!Sa faceti gargara cu spermatozoizi!

P.S.:Blogatule,in privinta corectitudinii numarului de cititori ai fiecaruia dintre noi,retine ca 44.100>189.600!!!

3)Azi sunt mai turbat ca oricand pentru ca:
  • stresul si oboseala s-au acumulat,si banuiesc ca se vor amplifica si mai mult in zilele urmatoare;
  • sunt de la ora 4:00 pe blog,iar acum e 12:30,timp in care nu mi-am facut timp inca sa mananc,mai ales ca mai am inca vreo 8-9 ore pentru a scrie tot ce mi-am propus pe ziua de azi;
  • in mod exceptional am baut deja azi 4 cafele si am povestit intr-un articol anterior ce efecte nocive are asta asupra starii mele de spirit si al calmului meu;
  • s-a oprit apa calda in tot Bacaul (C.E.T.Bacau,putintica rabdare ca ma pis si pe voi putin mai incolo) si,neavand centrala termica (si sa-mi cada mainile daca imi pun vreodata,am sa explic de ce) ma vad nevoit sa pierd iarasi ore in sir incalzind apa (de parca nu e suficient ca nu mai am timp nici sa mananc si sa dorm normal).

4)Am o problema cu cei care azi,desi au vazut semnul "Busy" la status,pe messenger,nu s-au obosit sa-l respecte,incercand din rasputeri sa ma deranjeze cu toate ineptiile...Hai sa va spun cum facem:o sa avem o problema daca veti continua cu astfel de tampenii!Cand sunt "available" taceti toti chitic si n-aveti chef de discutii,cand am treaba,cautati motive sa va jucati cu nervii mei!Pariu ca va execut rapid si scap urgent de stresanti ca voi indiferent de cine sunteti si cum va cheama?Nu profitati de bunavointa mea si nu intreceti anumite limite!Am fost mereu amabil cu voi de fiecare data cand mi-ati solicitat ceva.Va respect,imi sunteti dragi,dovedesc asta prin faptul ca va tin in lista,dar respectati-ma si voi,altminteri o sa va intrebati dupa o bucata de vreme de ce nu mai apar "online";

5)Incredibil,dar inca mai exista unii care chiar cred ca ceea ce fac eu aici e o joaca de copii,e ceva usor si care se face intr-un timp scurt.Vrea cineva sa faca schimb cu mine pentru o saptamana?Nu de alta dar mi-ar trebui cateva zile de pauza!Crede cineva ca s-ar descurca sa mentina ritmul acestui blog?Inca astept...;

6)Raducu (http://radu-blog.blogspot.com/) mi-a dat in urma cu cateva minute un comentariu,caruia tin sa-i raspund aici.Radule,multumesc sincer si frumos pentru compliment,dar cred ca esti si tu constient ca nu pot exista comparatii intre mine si persoana denumita de tine din mai multe motive:

  • tipul e mai experimentat;
  • scrie despre cu totul alte lucruri decat mine;
  • e cunoscut de toata lumea (in timp ce eu ma straduiesc sa raman in anonimat,pentru ca ma pis pe ea de notorietate);
  • chiar daca are si el,ca si mine si ca toti de altfel,micile lui derapaje in articolele pe care le scrie (ca doar nu suntem niste roboti programati sa fim fara greseala) nu i se pot reprosa multe.El,spre deosebire de mortul despre care ai citit si unde ai lasat comentariul si spre deosebire de cel pe care l-ai numit "boschetar" scrie din pasiune si pricepere.Aici ma aseman cu el,dar in continuare,comparatiile de orice alt gen ma flateaza dar nu pot sa fiu de acord cu ele pentru ca;
  • prefer sa raman eu insumi,nedorind sa fac parte din nici un clasament,nici un top,nedorind sa fiu comparat cu nimeni altcineva,nedorind sa fiu pus nici mai presus,nici mai prejos decat altii.Nu stiu in ce masura sunt amuzant,dupa cum spui,sincer,nu ma consider o persoana cu simtul umorului.Multumesc pentru comentariu!

7)Anuntul de la punctul 5 tot asteapta...;

8)Nu vreau elogii,nu vreau premii,nu vreau recunoastere natioanala,nu vreau medalii si alte tinichele pentru tot ceea ce fac aici.Am spus si in trecut:de preferat e sa intri,daca iti place ce vezi revii,daca nu,la revedere,si cam atat.Nu vreau sa primesc comentarii ca nu am nici timp,nici chef pentru a raspunde la ele,iar relatia mea cu cititorii e una onesta:daca pot eu-te informez cu ceva ce te-ar putea interesa,daca poti tu-ma onorezi cu prezenta ta aici,sau ma scutesti de ea,fara alte obligatii!

9)In continuare,ca un preview a celor ce urmeaza a fi scrise in orele imediat urmatoare,sunt 3 articole despre furtunile si fenomenele extreme ce s-au abatut asupra tarii in ultima vreme (capul de afis fiind ploaia cu grindina de ieri din Bacau)-asta v-am spus-o asa,ca sa va las sa decideti daca sa mai intrati in decursul acestei zile sau nu pe blog...;

10)Si acum,revin la programul meu obisnuit...Nebunia acestei zile continua,intru in a 9-a ora de cand aproape ca sunt lipit de monitor si tastatura...

Niciun comentariu: