20.06.2009

Poftim?

Vesnica problema pe care o am atunci cand gasesc un caine si il iau sub ocrotire este ca nu stiu ce nume sa-i pun.Nu sunt prea bun in a "boteza" animale sau alte lucruri.De aceea,pentru a-i gasi un nume potrivit (nici prea penibil,nici prea sofisticat) puiului de caine pe care l-am gasit ieri noapte si care,de mai bine de 24 de ore se afla in casa la mine,m-am gandit sa caut pe net o idee cat de cat utila.Si am intrat pe http://www.caini-pisici.com/ la articolul asta =>http://www.caini-pisici.com/index.php?page=nume_caini_nume_pisici&categoria=caini&sex=f.

Sute de nume pentru catei sau pentru pisici.Cum puiul de caine gasit de mine e femela,m-am concetrat asupra numelor feminine.Cand ajung la litera "F" stupoare!Vad acolo un cuvant care numai pentru a denumi o fiinta nu e destinat...

Caut mai jos si vad alte asemenea denumiri.Intrebarea mea e alta:cel/cea/cei/cele ce se ocupa de respectivul site chiar nu se uita ce tampenii apar pe el?...

Chiar,voi ati putea sa puteti la un caine sau o pisica numele de "Felatie"?:))Serios vorbind acum insa,am decis:cainele se va numi Cora!

Niciun comentariu: