06.06.2009

Azi cica e meci:Lituania-Romania

Este ca,de cand s-au dus de rapa sansele noastre la calificarea la Campionatul Mondial de anul viitor parca nici nu se mai cunoaste cand nationala noastra are meci?Eu asa am impresia din moment ce nu se mai fac acele editii speciale interminabile,nu se mai dezbate atat de mult pe marginea selectionatei Romaniei,nu mai vorbeste lumea in privinta formulei de start,etc.

Desi e meci oficial,din punctul meu de vedere e ca si cum azi jucam cel mult un amical,desi e la fel de mormantala atmosfera ca si cum nu am juca deloc in aceasta seara.Insa am sa ma uit in sfarsit la un meci intreg al Romaniei,pentru ca este debutul lui Razvan Lucescu si pentru ca,cel putin acum,nutresc ca se va face un prim pas in privinta redarii nationalei suporterilor ei,lucru imposibil pe vremea lui Piturca...

Niciun comentariu: