02.06.2009

Jocul s-a terminat!...Dar putem sa-i dam restart!

31 mai 2009...O zi de care ne vom aduce aminte cel putin un an de-acum incolo,si nu de placere!Ar fi trebuit,a doua zi,de 1 Iunie,sa ne bucuram ca niste copii de inca un titlu de campioana,ce ne-ar fi rasplatit,noua,suporterilor,toate eforturile de a fi langa echipa,cu sufletul sau cu prezenta in acest an in care am crezut ca se poate si ca nimeni si nimic nu ne va mai sta in cale!

Culorile noastre traditionale sunt alb-rosu,dar ce bine ne-ar fi stat cu tricourile galbene de campioni!Pe 31 mai am asistat,socati,as putea spune,cum visul nostru se naruie!Nu ne venea sa credem ca am fost atat de aproape de titlu,parca il si puteam atinge,dar l-am scapat printre degete,tocmai ca sa il cedam in fata cui?A Unirii Urziceni,care e de doar 3 sezoane in prima liga iar noi,de 6 decenii luptam sa ajungem acolo unde vor ajunge ei in acest an...

Insa Urziceniul merita campionatul!Din mai multe motive,pe care am sa le scriu intr-un articol azi sau maine.De asemenea,poate nici noi nu meritam campionatul din tot atatea motive...Regretele sunt tardive,tocmai de aceea acum,in astfel de momente in care ne sunt incercate,inca o data,fidelitatea,pasiunea,rabdarea,mentalitatea si caracterul pentru si fata de DINAMO,trebuie sa gasim,prin orice mijloace resursele necesare pentru a gasi puterea sa ne ridicam de jos,sa ne scuturam de praf,sa ne stergem lacrimile de ciuda,furie si dezamagire si,plini de demnitate,sa incercam sa o luam de la zero.

Lamentarile nu servesc la nimic.Iar plansul de mila noastra si autocompatimirea cu atat mai putin.Din aceste motive,numai la gandul ca si sezonul urmator campioana va merge direct in grupele Champions League (da,ati citit bine,mai e o sansa si anul urmator!!!),ar trebui sa ne dea serios de gandit,sa vedem ce e de facut,sa constatam unde am gresit si,in campionatul ce incepe pe 1 august,sa nu mai comitem aceleasi erori,sa fim modesti,dar profesionisti.

Numai asa putem repara tot ce am stricat anul acesta.Si numai asa putem obtine ce am pierdut,putem triumfa in competitia in care in prezent am esuat...

Titlul de campioana...pare atat de departe acum,dar il vom recuceri in curand,vom simti din nou bucuria de a fi invingatori,vom fi din nou deasupra tuturor!Acum se vad caracterele puternice,in clipele de grea incercare si pline de tristete.Acum se va vedea cine e suporter doar pentru rezultate,sau din mentalitate!

Anul asta DINAMO a picat BAC-ul,dar mai are un sezon intreg pentru a pregati sesiunea de anul viitor.Iar facultatea (Liga Campionilor) ramane deschisa,ne asteapta,ne trebuie doar seriozitatea,maturitatea si profesionalismul pentru a ajunge acolo.Si o vom face pentru ca,la urma urmei,inca un an nu mai conteaza pentru a implini ceea ce multi dintre noi am asteptat o viata intreaga...

Te-am atins,am simtit cum te scapam,dar e doar o chestiune de timp pana cand te vom strange riguros si puternic,cu ambele maini,te vom ridica deasupra capului si nu te vom mai lasa sa scapi pana ce nu ne aduci implinirea visului care inca staruie si la care NU AM RENUNTAT si NU VOM RENUNTA NICIODATA pana ce nu il indeplinim:LIGA CAMPIONILOR!!!

Niciun comentariu: